دو هواپیما در حالی که تماشاگران با وحشت در نمایشگاه هوایی دالاس تماشا می کنند، برخورد می کنند

اریک جانسون، شهردار دالاس، این سانحه را یک “تراژدی وحشتناک” خواند و افزود که “ویدیوها دلخراش هستند.”

وی در توییتی نوشت: «لطفاً برای ارواحی که امروز برای سرگرمی و آموزش خانواده های ما به آسمان رفتند دعا کنید» و افزود که بسیاری از جزئیات این حادثه «ناشناخته یا تایید نشده باقی مانده است».

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع “من فقط آنجا ایستادم. آنتونی مونتویا که شاهد سقوط هواپیما بود به آسوشیتدپرس گفت: من در شوک و ناباوری کامل بودم. همه در اطراف نفس نفس می زدند. همه اشک می ریختند. همه در شوک بودند.»

این نمایش بخشی از رویداد سه روزه آخر هفته روز کهنه سربازان بود، اگرچه رویدادهای روز جمعه به دلیل آب و هوا لغو شده بود. نمایش های بیشتری برای یکشنبه برنامه ریزی شده بود، اگرچه مشخص نیست که آیا نیروی هوایی یادبود پس از این سانحه ادامه خواهد داشت یا خیر.

به گفته دولت، FAA در کنار هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، سقوط را بررسی خواهد کرد. NBC دالاس فورت ورث گزارش داد که ارتفاعات US 67 بسته شده است و ترافیک در پی این سانحه منحرف شده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مارینا تاناکا / EyeEm از طریق گتی

این برخورد در جریان نمایش هوایی Wings Over Dallas در جنگ جهانی دوم رخ داد. سخنگوی سازمان آتش نشانی دالاس گفت که از وضعیت خلبانان و یا اینکه آیا دیگران در زمین مجروح شده اند یا خیر، اطلاعی ندارد. اداره هوانوردی فدرال گفت که دو هواپیما، یک بوئینگ B-17 Flying Fortress و یک Bell P-63 Kingcobra، حوالی ساعت 1:20 بعد از ظهر در حالی که تماشاچیان در حال تماشای آن بودند، سقوط کردند.

مارینا تاناکا / EyeEm از طریق گتی

تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که دو هواپیما روز شنبه در جریان یک نمایش هوایی در دالاس که مملو از خانواده‌هایی بود که تعطیلات آخر هفته روز کهنه سربازان را جشن می‌گرفتند، در وسط هوا با یکدیگر برخورد کردند و هر دو هواپیما در یک انفجار آتشین به زمین سقوط کردند. بیم آن می رود که شش نفر که در هواپیما بودند جان باخته باشند. ABC گزارش داد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.