دولت بایدن واجد شرایط بودن برای بخشش وام دانشجویی را کاهش می دهد. در اینجا این است که چه کسی تحت تاثیر قرار گرفته است

این وب‌سایت می‌گوید: «وزارت آموزش در حال ارزیابی این است که آیا راه‌های جایگزینی برای ارائه تسهیلات به وام‌گیرندگان با وام‌های دانشجویی فدرال که توسط ED وجود ندارد، از جمله وام‌های برنامه FFEL و وام‌های پرکینز وجود دارد یا خیر، و در حال گفتگو با وام دهندگان خصوصی است.

در ابتدا، دولت گفت که وام گیرندگان واجد شرایط با این وام های خصوصی می توانند آنها را در یک وام مستقیم فدرال ادغام کنند و بدهی خود را کاهش دهند. با این حال، روز پنجشنبه، وب سایت این وزارتخانه گفت که برای دریافت تسهیلات، وام گیرندگان باید تا 29 سپتامبر برای وام تلفیق درخواست می کردند.

بایگانی - میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، در 20 ژانویه 2022، با جیل بایدن، بانوی اول، از کالج اجتماعی برگن در پاراموس، نیوجرسی، صحبت می کند. دولت بایدن قصد دارد پرداخت وام های دانشجویی فدرال را تا 31 اوت متوقف کند، و مهلت قانونی را تمدید کند. به میلیون ها آمریکایی اجازه داده است که پرداخت ها را در طول همه گیری ویروس کرونا به تعویق بیاندازند.  این تصمیم توسط یک مقام دولت آشنا با تصمیم گیری کاخ سفید تایید شد.  (AP Photo/Seth Wenig، فایل)

این تغییر در همان روز گزارش شد که شش ایالت تحت کنترل جمهوری خواهان برای جلوگیری از بخشودگی کلی بدهی شکایت کردند، با این استدلال که دولت صلاحیت حذف مانده وام های دانشجویی را ندارد. این دادخواست ادعا می کند که این تسهیلات به ایالت ها آسیب می رساند زیرا آنها در وام دهندگانی که وام های دانشجویی می دهند فعالیت می کنند یا سرمایه گذاری می کنند.

دولت بایدن تعهد خود را مبنی بر بخشش تا 20000 دلار وام های دانشجویی فدرال در روز پنجشنبه مهار کرد و انواع وام های واجد شرایط برای تسهیلات را محدود کرد.

برای اطلاع از اینکه آیا وام های FFEL یا Perkins شما واجد شرایط بخشش هستند یا خیر، به حساب خود در سایت فدرال کمک دانشجویی (studentaid.gov) مراجعه کنید و لیست «خدمات وام من» را فراخوانی کنید. اگر قبل از نام سرویس‌دهنده «DEPT OF ED» باشد، این وام در اختیار دولت فدرال است.

آنچه تغییر کرده است، رفتار وام هایی است که توسط دولت فدرال تضمین شده اما توسط وام دهندگان خصوصی نگهداری می شود. این شامل حداقل برخی از وام های صادر شده از طریق برنامه های وام آموزش خانواده فدرال، وام فدرال پرکینز و برنامه های وام کمک آموزشی بهداشتی می شود.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش. وزارت آموزش و پرورش افرادی که واجد شرایط بخشودگی وام دانشجویی هستند را کاهش می دهد. (ست ونیگ / آسوشیتدپرس)

طبق آخرین آمار این وزارتخانه، 10.7 میلیون نفر دارای وام های معوقه FFEL و Perkins هستند. بیش از 5 میلیون از این وام ها در اختیار وزارت آموزش و پرورش است.

با قطع توانایی واجد شرایط بودن برای بخشش با ادغام FFEL های خصوصی، وام های پرکینز و HEAL ها در یک وام مستقیم، دولت از دست دادن درآمدهای آتی وام دهندگان و شرکت های خدمات رسانی را کاهش می دهد. با این حال، این به دعوای ایالت‌ها پایان نمی‌دهد، یا به چالشی که قبلاً توسط بنیاد حقوقی اقیانوس آرام که خود را یک شرکت حقوقی منافع عمومی آزادی‌خواه توصیف می‌کند، مطرح شده است.

خطوط اصلی پیشنهاد ثابت می ماند. وام گیرندگان با درآمد کمتر از 125000 دلار (یا 250000 دلار برای یک زوج) می توانند تا سقف 10000 دلار بخشودگی بدهی در وام های دانشجویی مستقیم فدرال خود را داشته باشند. مقدار کمک برای وام گیرندگانی که محدودیت درآمد را برآورده می کنند و در مقطع لیسانس، کمک مالی Pell Grant – نوعی کمک برای نیازمندترین متقاضیان – دریافت می کنند، به 20000 دلار می رسد.

برخی از وام‌های FFEL و Perkins توسط وزارت آموزش نگهداری می‌شوند، بنابراین در صورتی که وام گیرندگان محدودیت‌های درآمدی را رعایت کنند، واجد شرایط بخشش کلی می‌شوند. ابی شافروث، مدیر پروژه کمک به وام گیرندگان وام دانشجویی در قانون ملی مصرف کننده، گفت: اما در مورد بسیاری از وام های قدیمی، وام گیرندگان ممکن است ندانند که آیا آنها به صورت فدرال یا خصوصی نگهداری می شوند، زیرا کالج به آنها حق انتخاب نداده است. مرکز.

از بقیه وام‌های خصوصی اما تضمین شده توسط فدرال، تنها بخشی از وام گیرندگان می‌توانند محدودیت‌های درآمدی را برای بخشودگی کلی وام رعایت کنند. یک منبع دولتی به رادیو عمومی ملی گفت که تقریباً 800000 نفر تحت تأثیر تغییر سیاست در مورد وام های تلفیقی قرار خواهند گرفت.