دور دوم مجلس سنای جورجیا بین وارناک و واکر نزدیک است. چه چیزی میخواهید بدانید.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دور دوم نهایی سنا جورجیا بین وارناک و واکر نزدیک است



منبع

جانشینان کمپین با مشخصات بالا نیز وارد ترکیب شده اند. باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، روز پنج‌شنبه به گرجستان می‌رود تا به سراغ وارناک برود. اوباما قبلاً در اواخر اکتبر در جورجیا بود و واکر را به عنوان “یک فرد مشهور که می‌خواهد یک سیاستمدار باشد” محکوم کرد.

باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، هنگام ورود سناتور رافائل وارناک، دی-گا، در یک رویداد مبارزاتی برای دموکرات‌های جورجیا در 28 اکتبر 2022 در کالج پارک، جورجیا، استقبال می‌کند.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

این در واقع چهارمین انتخابات وارناک در دو سال اخیر خواهد بود. او قبلاً در سال 2020 در دور دوم دور دوم به عضویت سنا انتخاب شد، اما تنها برای باقیمانده دوره ریاست جمهوری سناتور فقید جانی ایساکسون، که به دلایل سلامتی بازنشسته شد.

رای گیری زودهنگام در جورجیا به طور کامل در جریان است، زیرا رای دهندگان به پای صندوق های رای بازگشته اند تا آخرین رقابت برجسته سنا در انتخابات میان دوره ای را مشخص کنند: رقابت دور دوم بین سناتور رافائل وارناک، رئیس جمهور فعلی دموکرات و هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه.

برایان کمپ، فرماندار جورجیا در یک مهمانی دیده بان در شب انتخابات در 8 نوامبر 2022 در آتلانتا، جورجیا، حامیان خود را خطاب قرار می دهد. کمپ رقیب دموکرات استیسی آبرامز را در تکرار رقابت خود در سال 2018 شکست داد.

“لحظه ای به تو گفتم”: مدافعان جوان رای دهندگان از احزاب می خواهند که پس از میان دوره ای آنها را جدی بگیرند

چه اتفاقی می افتد؟

باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، هنگام ورود سناتور رافائل وارناک، دی-گا، در یک رویداد مبارزاتی برای دموکرات‌های جورجیا در 28 اکتبر 2022 در کالج پارک، جورجیا، استقبال می‌کند.

در سال 2020، جورجیا خود را به عنوان یک ایالت میدان نبرد ثابت کرد که نه دموکرات ها و نه جمهوری خواهان آن را بدیهی نمی دانند. وارناک در آخرین دور دوم انتخابات خود، سناتور جمهوری خواه فعلی کلی لوفلر را تنها با 2 درصد، با 51 درصد به 49 درصد شکست داد. به نظر می رسد این رواناب به همان اندازه نزدیک باشد.

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه مجلس سنا، با جمعیتی که برای تظاهراتی با جمهوریخواهان برجسته در 21 نوامبر 2022 در میلتون، جورجیا گرد آمده بودند، صحبت می کند.

در حالی که دموکرات‌ها کنترل سنا را تضمین کرده‌اند، پس از عملکرد بهتر از انتظارات در انتخابات 8 نوامبر، فرصتی برای گسترش اکثریت خود دارند.

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه مجلس سنا، با جمعیتی که برای تظاهراتی با جمهوریخواهان برجسته در 21 نوامبر 2022 در میلتون، جورجیا گرد آمده بودند، صحبت می کند.

سناتور رافائل وارناک، دی-گا.، در یک کنفرانس خبری، 10 نوامبر 2022، در آتلانتا صحبت می کند. وارناک در دور دوم انتخابات با هرشل واکر جمهوری خواه رقابت می کند. دموکرات ها اکثریت خود را در سنا برای دو سال آینده به دست آورده اند. اما حفظ کرسی وارناک در دور دوم انتخابات جورجیا در ماه آینده می تواند برای موفقیت آنها بسیار مهم باشد.

رواناب چیست؟

نامزدهای راست افراطی با مشکل مواجه شدند: مقصر کیست؟ کارشناسان می گویند ترامپ، جمهوری خواه

گرجستان یک سیستم انتخاباتی منحصر به فرد دارد که در آن در صورتی که هیچ نامزدی بیش از 50 درصد آرا را به دست نیاورد، انتخابات دور دوم تنها با دو نفر برتر برگزار می شود. دور دوم انتخابات به عنوان یک تساوی سیاسی عمل می کند، جایی که نامزد باید اکثریت آرا را به دست آورد.

در اوایل سال 2021، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y، مجبور شد در مورد توافقنامه تقسیم قدرت با مک کانل مذاکره کند زیرا اتاق به طور مساوی تقسیم شده بود. کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و رای تساوی او اکثریت را به دموکرات ها داد.

هر دو طرف تمام مراحل را برای مسابقه کنار می کشند. بازوی تبلیغاتی دموکرات های سنا، کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات، از سرمایه گذاری 7 میلیون دلاری در تلاش های سازماندهی میدانی از زمان انتخابات 8 نوامبر خبر داد.

جمهوری خواهان ملی ماشین سیاسی محبوب برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه جورجیا را قرض گرفته اند. صندوق رهبری سنا، یک PAC با میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، در کی، 2 میلیون دلار از پول خود را در این عملیات سرمایه گذاری می کند که شامل دسترسی به رأی دهندگان و تجزیه و تحلیل داده ها می شود.

کمپ اخیراً برای اولین بار در پاییز امسال با واکر کمپین انتخاباتی کرد. واکر در رای گیری 8 نوامبر از همکاران جمهوریخواه خود عقب افتاد. کمپ با 2.1 میلیون رای در برابر استیسی آبرامز دموکرات در انتخابات مجدد پیروز شد، اما واکر کمی بیش از 1.9 میلیون رای به دست آورد – حدود 200000 رای کمتر از کمپ.

«این در مورد این دسامبر نیست. کمپ که برای واکر گیر می داد، گفت: دو سال بعد نوامبر و آینده کشور ما خواهد بود.

برایان کمپ، فرماندار جورجیا در یک مهمانی دیده بان در شب انتخابات در 8 نوامبر 2022 در آتلانتا، جورجیا، حامیان خود را خطاب قرار می دهد.  کمپ رقیب دموکرات استیسی آبرامز را در تکرار رقابت خود در سال 2018 شکست داد.

پس از انتخابات 8 نوامبر، وارناک با بیش از 30000 رای پیشتاز واکر بود، اما تنها 49.4٪ از کل آرا را به دست آورد – واکر 48.5٪. چیس الیور، نامزد آزادیخواه، 2.1 درصد آرا را به دست آورد که باعث دور دوم انتخابات شد.

دموکرات ها پس از تغییر کرسی سنای پنسیلوانیا و دفاع از کرسی های کلیدی در نوادا و آریزونا، کنترل سنا را به دست آوردند. اما اگر وارناک برنده شود، دموکرات‌ها برتری ضعیف خود را در سنا به اکثریت مطلق 51 بر 49 خواهند رساند.

وارناک و واکر هر دو نتوانستند بیش از 50 درصد از آرا را در انتخابات عمومی جورجیا به دست آورند و باعث شد که انتخابات 6 دسامبر فقط بین دو نامزد برگزار شود.

سناتور رافائل وارناک، دی-گا.، در یک کنفرانس خبری، 10 نوامبر 2022، در آتلانتا صحبت می کند.  وارناک در دور دوم انتخابات با هرشل واکر جمهوری خواه رقابت می کند.  دموکرات ها اکثریت خود را در سنا برای دو سال آینده به دست آورده اند.  اما حفظ کرسی وارناک در دور دوم انتخابات جورجیا در ماه آینده می تواند برای موفقیت آنها بسیار مهم باشد.

“کمترین از دو شر”: چرا رای‌دهندگان نوسانی در Pa. از دموکرات‌ها در یک دوره میان‌دوره‌ای که مقصد جمهوری‌خواهان بود حمایت کردند؟

پیروزی در گرجستان همچنین باعث تقویت دموکرات ها در آستانه انتخابات 2024 می شود، زمانی که 33 کرسی برای انتخاب مجدد انتخاب شوند. دموکرات ها از 23 نفر از آنها دفاع خواهند کرد.

کمپ از رای دهندگان درخواست کرد که «نظرسنجی ها را باور نکنند. کارشناسان سیاسی که می گویند این مسابقه دیگر اهمیتی ندارد، باور نکنید. مهم است.”

چه چیزی در خطر است؟