یک پخش کننده گفت که قرار ملاقات با بزرگترین یوتیوبر جهان “مثل یک فیلم” است و گفت که او باید در اولین ملاقات به لیستی از سوالات از پیش آماده شده پاسخ دهد.

تئا بویسن و آقای بیست.

بویسن گفت که یکی از دوستانش به طور تصادفی با گروه در یک باشگاه برخورد کرد و وقتی او در مورد آن شنید تصمیم گرفت برود و آنها را ملاقات کند زیرا می خواست بفهمد دونالدسون چگونه است.

او گفت: “او واقعاً چیزهای زیادی در پس زمینه دارد که به مردم کمک می کند، می دانم که اکنون از طرف او صحبت می کنم. او در این مورد صحبت نمی کند، اما من می توانم برای او لاف بزنم.”

دونالدسون، که در 14 نوامبر به پرطرفدارترین یوتیوبر در جهان تبدیل شد، به خاطر ویدیوهای نوع دوستانه اش که اغلب مبالغ هنگفتی را به بینندگان می دهد، شهرت دارد. او در سال 2018 با اهدای هزاران دلار به استریمرهای کوچک توییچ و یوتیوبرها به شهرت رسید. او همچنین مسابقات مفصلی را راه اندازی کرده است که در آن طرفداران با شانس بردن جوایز بزرگ در ویدیوها شرکت می کنند.

اگرچه دونالدسون به دلیل اهدای کمک های مالی بزرگ به بینندگان شهرت عمومی پیدا کرده است، بویزن گفت که این شانس را داشته است که در مورد سرمایه گذاری های خیریه مانند یک بانک مواد غذایی که به گفته او دور از دوربین ها کار می کند، اطلاعات کسب کند.

او همچنین گفت که هنگام ملاقات آنها لیستی از سؤالات را از او پرسیده است تا مشخص کند که آیا آنها با هم سازگار هستند یا خیر.

بویسن گفت که نمی‌دانست مکالمه خوب پیش رفته است یا نه، و گفت: «فکر می‌کردم او را خسته می‌کنم»، اما گفت که وقتی به خانه رسید، یک پیامک توییتری از دونالدسون دریافت کرد و آن دو به طور منظم‌تر شروع به صحبت آنلاین کردند. به گفته بویسن، این باعث شد که دونالدسون بار دیگر به آفریقای جنوبی سفر کند و در نهایت دوست پسر او شود.

یوتیوبر اغلب اطلاعات مربوط به زندگی شخصی خود را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک نمی گذارد. او قبلا گفته بود که بیشتر وقت خود را صرف تولید محتوای یوتیوب می کند و در استودیوی فیلمبرداری خود زندگی می کند.

در حساب اینستاگرام Booysen، او و دونالدسون را می توان در چندین پست اخیر با هم دید و بسیاری از نظر دهندگان از این جفت به عنوان “زوج” یاد می کنند.

شایعه شده است که Thea Booysen، پخش کننده توییچ، با بزرگترین YouTuber جهان MrBeast قرار می گیرد.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    “من در مورد MrBeast می‌شناختم. کارهای بزرگی که او انجام می‌داد می‌دانستم، اما از منظر روان‌شناختی نیز کنجکاو بودم، مثل اینکه آیا این افراد آن را بازی می‌کنند، آیا آنها روحیه دیگری دارند؟” او گفت.

    جیمی دونالدسون با 114 میلیون مشترک پرطرفدارترین یوتیوبر است.پادکست Wide Awake و روی Rochlin/Getty Images

    • برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.

      بویسن تجربه خود را در رابطه با یک یوتیوبر بسیار محبوب اینگونه توصیف کرد که “شبیه یک فیلم” است.

      “نمی دانستم که او واقعاً مانند خارج شدن از لیست است، زیرا او به طور بالقوه به دنبال یک دوست دختر جدید بود، و او تمام این لیست را داشت، او مانند: او باید یک سرگرمی داشته باشد، او باید برخی علایق داشته باشد، او باید داشته باشد. برای انجام این و آن،” او گفت.

      او می‌گوید: «این واقعیت که او می‌توانست در جریان صحبت‌های من باشد، بسیار جذاب بود، زیرا برای اینکه بخواهی در مورد این چیزها صحبت کنی، باید علاقه و عقل خاصی داشته باشی.

      به گفته بويسن، دونالدسون شخصاً “فوق العاده خوب و بسيار پايين” بود و شروع به پرسيدن سوالات زيادي از او كرد.

      بویسن گفت که این زوج در مورد موضوعات مختلفی صحبت کردند که برای او جالب بود، مانند کتاب داستانی بزرگسالان جوان که در حال نوشتن بود و همچنین علوم اعصاب.

      Thea Booysen، خالق بازی با 24000 دنبال کننده توییچ، در یک قسمت اکتبر از “Wide Awake Podcast” به میزبانی Joshua Rubin ظاهر شد. او هنگام بازدید از آفریقای جنوبی، جایی که او زندگی می‌کند، با یوتیوبر، که نام اصلی وی جیمی دونالدسون است، ملاقات کرد، با همراهی سازندگان محبوب یوتیوب، لوگان پل و کیسی نیستات.

      در یکی از قسمت های سپتامبر پادکست “FLAGRANT”، دونالدسون گفت که با کسی که در آفریقای جنوبی ملاقات کرده در رابطه است، اگرچه نام آنها را بیان نکرد. او توضیح داد که وقتی دوست دختر فعلی‌اش را ملاقات کرد، با پرسیدن یک سری سؤال از او «او را از راه دور انداخت».

      من واقعاً با زنان کنار نمی‌آیم، اگر مثلاً عاشق یادگیری نباشند، وسواسی نباشند، سرگرمی نداشته باشند. و اگر این کار را نکنید، غیرممکن است که ما با هم بنشینیم.”

      یکی از پخش‌کننده‌های توییچ گفت که آقای بیست، بزرگ‌ترین یوتیوب‌بر جهان، را در یک کلوب ملاقات کرده است، جایی که او لیستی از سؤالات از پیش آماده‌شده را قبل از تصمیم‌گیری درباره دوست دختر بودنش از او پرسیده است.

      Booysen به “Wide Awake Podcast” گفت که قرار ملاقات با یوتیوبر محبوب “مانند یک فیلم” است.

    • دونالدسون در یک استریم زنده برای جشن گرفتن 100 میلیون مشترک در ماه جولای گفت: “تمام کاری که من انجام می دهم این است که هر روز از خواب بیدار می شوم و در مورد چگونگی ساخت بهترین ویدیوهای ممکن وسواس دارم.”