دوج از آخرین ماشین عضلانی بنزینی فوق سریع رونمایی کرد

با قیمت شیطانی 96666 دلار، این خودرو به صورت استاندارد تنها با یک صندلی راننده و یک رادیو اولیه عرضه می شود. اما تهویه هوا دارد. صندلی های سرنشین جلو و عقب با قیمت 1 دلار اختیاری هستند. همچنین می توانید چرم، سانروف و سیستم صوتی بهتری تهیه کنید.

Stellantis می گوید که می تواند از صفر تا 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) را در 1.66 ثانیه ترسناک طی کند و حتی از ابرخودروهای برقی تسلا و لوسید سریعتر است.

طبق گفته Stellantis، این خودرو اولین خودروی تولیدی خواهد بود که یک چهارم مایل (0.40 کیلومتر) را در کمتر از 9 ثانیه – به طور دقیق 8.91 – طی می کند. برای انجام این کار، سرعت آن کمی بیش از 151 مایل در ساعت (243 کیلومتر در ساعت) است. اسب بخار و سرعت به مقدار اتانول موجود در سوخت بستگی دارد.

او دوشنبه گفت: «مطمئناً این پایان یک دوره است. محصولات الکتریکی، آنها بسیار سریع هستند. خودروهای عضلانی، یکی از اجزای اصلی این است که خودرویی با شتاب سریع باشند. بنابراین من به طور خودکار قدرت را دریافت کردم. اکنون باید راه‌هایی بیابم که بتوانم تمام عناصر دیگر را در هیجان تجربه رانندگی بیاورم.»

او گفت: «اگر به برخی از خودروهایی که در گذشته داشته‌ایم نگاه کنید، تشخیص اینکه مردم می‌خواهند کدام خودروها را جمع‌آوری کنند، بسیار آسان است. «بسیاری از اوقات این حجم کمتر (فروش) است، نمونه‌های فوق‌العاده، چه ظاهر فوق‌العاده یا عملکرد فوق‌العاده آن. خب، این یکی هر دو را دارد.»



منبع

در شهر فقط 13 مایل به ازای هر گالن و در بزرگراه 21 مایل دریافت می کند، اما بعید است که هر کسی که یکی از آن را بخرد، حتی با توجه به اینکه جهان با تغییرات آب و هوایی سروکار دارد، اهمیت دهد.

Stellantis تنها تا 3300 دستگاه تولید خواهد کرد و Kuniskis مطمئن نیست که به دلیل کمبود قطعات احتمالی و زمان تولید محدود به این تعداد برسد یا خیر.

استلانتیس تولید نسخه‌های بنزینی دوج چلنجر و چارجر و سدان بزرگ کرایلسر 300 را تا پایان سال جاری متوقف خواهد کرد، زیرا قوانین سخت‌گیرانه‌تر دولت در مصرف سوخت و تغییر شتابان به سمت خودروهای برقی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی کنار گذاشته شده است.

Challenger Demon جدید، از نسل خودرویی است که اولین بار در سال 1969 به فروش رسید، همچنین 945 پوند فوت گشتاور یا نیروی چرخشی تولید می کند – قدرت بسیار زیادی که شرکت مجبور شد محور محرک عقب و دیفرانسیل را با درجه هوافضا تقویت کند. فلزات

کونیسکیس گفت، اگر مدل‌های نسخه محدود قبلی نشانه‌ای باشد، Demon 170 باید به یک خودروی کلکسیونر کلاسیک تبدیل شود.

این همان چیزی است که برند پرفورمنس از Stellantis آن را آخرین ماشین‌های غوغایی می‌نامد که برای دهه‌ها در سفرهای دریایی شنبه شب در سراسر کشور، ثابت فرهنگ آمریکایی بودند.

از تابستان گذشته، دوج نسخه‌های ویژه قدرتمند «آخرین تماس» را از ماشین‌های عضلانی خود با موتور گازی عرضه می‌کند که با رویدادی در دوشنبه شب برای نمایش Challenger Demon 170 در نوار درگ موتور لاس‌وگاس به پایان رسید.

چلنجر SRT Demon 170 2023 قدرت 1025 اسب بخاری 6.2 لیتری سوپرشارژ V-8 خود را ارائه می دهد و این خودروساز می گوید این سریع ترین خودروی تولیدی خواهد بود.

کارخانه کانادایی که هر سه خودرو را می‌سازد، از سال آینده برای ساخت نسخه‌های الکتریکی خودروهای بزرگ‌تر بازسازی می‌شود. Stellantis نگفته است که آیا هر سه مدل زنده خواهند ماند یا خیر، اما یک خودروی عضلانی مفهومی الکتریکی Charger Daytona SRT را در ماه آگوست به نمایش گذاشت.

Demon 170 قانونی است، حتی اگر با لاستیک‌های مسابقه‌ای پهن عرضه شود. برای تبدیل آن به یک راننده روزانه، این شرکت بسته‌ای از چرخ‌ها و لاستیک‌های کوچک‌تر و مناسب‌تر برای خیابان ارائه می‌کند.

کونیسکیس می‌گوید تعداد نسبتاً کمی خودرو است و او می‌گوید اتانولی که آنها می‌سوزانند تمیزتر از بنزین است. او گفت که دوج تا زمان پایان تولید نسخه های گازسوز در 31 دسامبر 2 میلیون خودروی عضلانی خواهد ساخت. او گفت که پیروان دوج شایسته جشن هستند.

او گفت: «پس از این همه سال، ما به اندازه خودمان مدیون آن بودیم که این پایان را جشن بگیریم و چیزی را به آنها بدهیم که باعث غرور زیادی در برند مورد علاقه آنها شود.»

تیم کونیسکیس، مدیر عامل برند دوج و سخنگوی غیررسمی لاستیک سوزهای گازسوز آمریکا، گفت که با وجود اینکه دلش برای عضله سنتی تنگ خواهد شد، در مورد ساخت خودروهای پرفورمنس الکتریکی هیجان زده است.

دیترویت (AP) – آخرین خودروی عضلانی گازسوز از دوج بدون صدای جیغ، رعد و برق و سرعت بسیار زیاد جاده را ترک نمی کند.