براگ در حال مبارزه با این موضوع است که آیا به ترامپ اجازه می دهد از “پرپ واک” اجتناب کند یا خیر

الوین براگ، دادستان منطقه منهتن پس از خروج از دادگاه در دادگاه جنایی منهتن در 6 دسامبر 2022 به رسانه ها می پردازد. (ادواردو مونوز/ رویترز)

این منبع گفت در میان تدابیر امنیتی، به کارآگاهان لباس شخصی در شهر نیویورک گفته شده است که در صورت خارج شدن هرگونه اعتراضی که از کنترل خارج می شود، لباس شخصی خود را در تمام هفته بپوشند.



منبع

در حالی که الوین براگ، دادستان منطقه منهتن در 20 مارس در شهر نیویورک به تحقیقات خود درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه می دهد، افسران پلیس موانعی را در خارج از دادگاه جنایی منهتن ایجاد کردند. (دیوید دی دلگادو/ رویترز)

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در فینال مسابقات کشتی قهرمانی دسته اول NCAA در تولسا، اوکلا، در 18 مارس به هواداران سلام می کند. (برت روخو/ USA TodaySports از رویترز)

اما مقامات شهر اذعان دارند که قوانین عادی ممکن است برای ترامپ اعمال نشود. هدف ادعایی از زندانی کردن و سپس دستبند زدن به متهمان، جلوگیری از فرار آنهاست، سناریویی که برای فردی معروف به ترامپ، اگر نگوییم غیرممکن، بسیار بعید است.

دفتر دادستان منطقه منهتن آلوین براگ در حال مبارزه با این موضوع است که آیا باید رویه‌های استاندارد را برای دونالد ترامپ اجرا کند – از جمله بستن دستبند به او و مجبور کردن او برای انجام یک “پرپ واک” تحقیرآمیز – اگر او این هفته به اتهام پرداخت به یک ستاره فیلم های پورن برای نگه داشتن او متهم شود یا خیر. به گفته منبعی که مستقیماً با بحث در مورد این موضوع آشناست، در مورد یک رابطه جنسی ادعایی سکوت کرده است.

اگرچه آنها کوهن را به عنوان شاهد رد بالقوه در حالت آماده باش قرار دادند، اما دادستان های براگ با او تماس نگرفتند – نشانه احتمالی این بود که آنها احساس نمی کردند کاستلو در پرونده آنها آسیبی ایجاد کرده است.

در نتیجه، این منبع گفت، هیئت منصفه بزرگ می تواند در این هفته به اتهام علیه ترامپ رای دهد و رئیس جمهور سابق برای رزرو و محاکمه او در نیویورک در روز پنجشنبه یا جمعه حضور یابد. این منبع افزود، با این حال، با توجه به تدارکات پیچیده، کیفرخواست و محاکمه ممکن است به هفته آینده “لغزش” کند.

منبع آگاه از مذاکرات جاری گفت: «این عادی نیست. “این کسی است که یک جزئیات محافظ دارد.” این منبع افزود، سرویس مخفی “استدلال بزرگی” دارد مبنی بر اینکه فرار ترامپ از صحنه در داخل دادگاه نیویورک، زمانی که توسط ماموران فدرال محاصره می شود، به معنای واقعی کلمه غیرممکن است.

روز دوشنبه، به درخواست وکلای ترامپ، رابرت کاستلو – وکیلی که زمانی وکالت متهم اصلی ترامپ، مایکل کوهن را بر عهده داشت – چندین ساعت را قبل از هیئت منصفه به چالش کشیدن جنبه های حساب موکل سابق خود در پرداخت 130000 دلار به ستاره فیلم های پورن استورمی دنیلز در این فیلم گذراند. هفته های پایانی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016، تا او را از صحبت در مورد یک شبه فرار جنسی 10 سال قبل باز دارد.

الوین براگ دادستان منطقه منهتن با رسانه ها صحبت می کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا متفکر به نظر می رسد و حامیان پشت سر او در سکوها حضور دارند.

مدت‌هاست که این پروتکل استاندارد برای متهمان یقه سفید متهم به جنایات جنایی در شهر نیویورک است که برای رسیدگی به دادگاهی در منهتن پایین آورده می‌شوند. هنگامی که متهمان به آنجا می رسند، در یک سلول زندان نگهداری می شوند، در حالی که مقامات روند انگشت نگاری از آنها، گرفتن عکس از آنها را آغاز می کنند، و سپس آنها را، تقریباً همیشه با دستبند، به پایین راهروی در طبقه دیگر به اتاق دادگاه در معرض دید کامل دوربین ها و اسکورت می کنند. رسانه – ضرب المثل “perp walk.”

یک افسر پلیس زن قسمتی از سنگر را از روی یک گذرگاه با پارکی در پس‌زمینه بلند می‌کند.

از سوی دیگر، براگ و دادستان‌های دفتر او به صراحت اعلام کرده‌اند که قصد دارند مانند هر متهم دیگری با ترامپ رفتار کنند. بنابراین، این منبع گفت، در نهایت تصمیم براگ خواهد بود که آیا می‌خواهد هاردبال بازی کند و ترامپ را مجبور به انجام رویه‌های استاندارد کند یا برای فردی که اولین رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده است که به جرم جنایی متهم می‌شود، تسهیلات ویژه ایجاد کند. هدایت.

در مذاکرات جاری میان دفتر براگ و سازمان‌های مجری قانون شهر و فدرال، از جمله سرویس مخفی ایالات متحده، سؤالات در مورد نحوه رفتار با ترامپ، اگر همانطور که بسیاری انتظار دارند، در روزهای آینده تبدیل به یک متهم جنایی شود، به عنوان یک موضوع اصلی مطرح شده است. که وظیفه حفاظت از امنیت روسای جمهور سابق را بر عهده دارد.

در همین حال، این منبع گفت، پلیس شهر نیویورک در بحبوحه افزایش نگرانی‌ها با توجه به درخواست ترامپ از طرفدارانش برای «اعتراض» به هرگونه کیفرخواست، تدابیر امنیتی را تشدید می‌کند.