ده ها مسافر دلتا بیش از 24 ساعت در فرودگاه آتلانتا سرگردان بوده اند، زیرا خطوط هوایی در تلاش برای غلبه بر لغو و تاخیرهای فزاینده هستند.

ده ها مسافر بیش از 24 ساعت است که در فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا حضور دارند.

  • در حالی که همه خطوط هوایی در ماه‌های اخیر نشانه‌هایی از مشکل را نشان داده‌اند، دلتا به‌ویژه آسیب دیده است. این شرکت هواپیمایی 700 پرواز را در تعطیلات آخر هفته روز یادبود لغو کرد که بیشترین تعداد پرواز در بین هر شرکت هواپیمایی بود. یکی از سخنگویان در آن زمان به اینسایدر گفت که دلتا حداقل 24 ساعت قبل از زمان پرواز اجازه لغو پروازها را داده است و پروازهای بعدی را برای 90 درصد مشتریانی که تحت تأثیر این اختلال قرار گرفته اند، پیدا کرده است.

    دیگران شروع به تمام شدن لوازم ضروری کرده اند، مانند بروک آزبورن، که به 11 Alive گفت که اکنون پوشک و شیر خشک برای دختر 11 ماهه اش تمام شده است.

    مسافران ناامید به 11 Alive گفتند که پروازهای آنها بارها تغییر کرده یا لغو شده است، برنامه های آنها را خنثی کرده و هیچ وسیله شخصی در چمدان های تحویل داده شده برای آنها باقی نمانده است. بر اساس داده‌های ردیابی، بیش از 14000 پرواز در داخل، به یا از ایالات متحده در روزهای جمعه و شنبه لغو یا به تعویق افتاد و 950 پرواز دیگر در روز یکشنبه لغو شدند.

    جو ریس کهنه کار ارتش کهنه کار به 11 Alive گفت که تأخیرهای قابل توجه او را از بازگشت به خانه از ماه عسل خود باز داشت و این امر باعث شد تا موقعیتی که در غیر این صورت یک موقعیت شادی آور بود به پایان برسد.

    دروازه دلتا

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    Source link

    یکی از سخنگویان دلتا روز شنبه به اینسایدر گفت: «عوامل مختلف همچنان بر عملیات ما تأثیر می‌گذارند، از جمله مسائل کنترل ترافیک هوایی، شرایط آب و هوایی و غیبت‌های برنامه‌ریزی نشده از گروه‌های کاری خاص». “لغو پرواز همیشه آخرین راه حل ما است و ما صمیمانه از مشتریان خود به دلیل هر گونه ناراحتی در برنامه سفر آنها عذرخواهی می کنیم.”

    دلتا اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد پروازها را در ماه های جولای و آگوست کاهش دهد تا از اختلالات سفر در تابستان جلوگیری کند.

  • گزارش‌های مربوط به مشتریان رها شده همچنین به دنبال اعلام اخیر دلتا مبنی بر لغو ۱۰۰ پرواز در روز در ماه‌های جولای و آگوست برای جلوگیری از اختلالات سفر در تابستان است، زیرا این شرکت هواپیمایی در تلاش است تا با تقاضای فزاینده و کمبود مداوم نیروی کار مقابله کند.

    به گزارش رویترز، پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، روز پنجشنبه به طور مجازی با چندین مدیر عامل شرکت های هواپیمایی بزرگ دیدار کرد تا در مورد چالش های صنعت بحث کند و مدیران را تحت فشار قرار دهد تا راه هایی برای بهبود خدمات پیش از تعطیلات 4 مارس بیابند.

    بر اساس گزارش های محلی، ده ها مسافر دلتا بیش از 24 ساعت در فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا سرگردان مانده اند.

    ریس به 11 Alive گفت: “به جای اینکه ماه عسل شادی باشد، به یک هواپیمای بسیار بدبخت تبدیل شد که منتظر این جهنم بود تا بالاخره ما را رها کند.”

    مسافران در دروازه دلتا منتظر می مانند.جنیفر بردلی فرانکلین

    • آزبورن گفت: ما فقط در طول روز به او غذای بیشتری دادیم و بطری های کمتری به او دادیم زیرا تمام شیر خشک او در کیف چک شده ما است که در اوماها است.

      پروازهای سرگردان به شبکه محلی 11 Alive گفتند که پروازهای آنها بارها به تعویق افتاده یا لغو شده است.

    • بوتیگیگ گفت: «مسافران هوایی باید انتظار خدمات قابل اعتمادی را داشته باشند زیرا تقاضا به سطحی باز می گردد که از قبل از همه گیری مشاهده نشده بود. جمعه توییت کرد.