دموکرات‌ها هزینه‌های خود را در مناطق آبی افزایش می‌دهند، زیرا GOP شاهد شکل‌گیری موج قرمز است


از نیویورک تا کالیفرنیا، دموکرات‌ها متوجه می‌شوند که باید هزینه‌های زیادی را برای دفاع از مقام‌های فعلی در بخش‌های مجلس آبی که دو سال پیش جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن به راحتی برنده شد، در خانه‌شان هزینه کنند.

کاهش هزینه‌های لحظه آخری در ایالت‌های آبی‌رنگ و پایگاه‌های دموکرات‌ها، که از طریق داده‌های شرکت ردیابی تبلیغات AdImpact به تفصیل شرح داده شده است، نشان می‌دهد که بادهای سیاسی تا چه حد به نفع جمهوری‌خواهان تغییر کرده است و چگونه جمهوری‌خواهان – توسط بودجه‌های خوب تقویت شده است. super PACs – میدان نبرد را در اسپرینت نهایی کمپین گسترش داده است.

دو منبع به ان‌بی‌سی نیوز گفتند، در جنوب کالیفرنیا، جولیا براونلی، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، از همکاران دموکرات درخواست می‌کند تا پول نقد مبارزات انتخاباتی خود را ارسال کنند، زیرا نظرسنجی‌های داخلی او نشان می‌دهد که رقابت گردن و گردن با رقیب حزب جمهوری‌خواه او وجود دارد.

دموکرات‌ها میلیون‌ها دلار را که از نهادهای حزبی و گروه‌های بیرونی جمع‌آوری کرده‌اند، برای محافظت از نماینده جاهانا هیز، معلم سال سابق کانکتیکات که در سال‌های 2018 و 2020 به پیروزی‌های قاطع دست یافت، خرج کرده‌اند.

و بازوی مبارزات انتخاباتی دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته صدها هزار دلار برای نجات رئیس خود در منطقه بایدن در شمال شهر نیویورک اختصاص داد.

این همه خبر بد برای دموکرات ها نیست. نظرسنجی اخیر حاکی از آن است که اکثریت رأی دهندگان به نماینده شاریس دیویدز از کانزاس نظر مثبت دارند و این حزب در حال انجام سرمایه گذاری های جدیدی در کرسی های متمایل به حزب جمهوریخواه مانند ناحیه سوم کنگره واشنگتن، درست در جنوب تاکوما است. اما در بخش‌های دیگر کشور، دموکرات‌ها با کنار کشیدن از رقابت‌ها در برابر برخی از جمهوری‌خواهان آسیب‌پذیر، مانند نمایندگان کالیفرنیا، مایک گارسیا و میشل استیل، عقب‌نشینی کرده‌اند و این پول را برای محافظت از نامزدهایی که زمانی برای کرسی‌هایی که زمانی امن بودند، اختصاص داده‌اند.

“چیزها عالی نیستند. همه این را می دانند.

“من فکر می کنم برخی از این مسابقات تنگ هستند و بنابراین آنها هزینه می کنند. منظورم این است که بسیاری از این افراد در این ولسوالی ها هیچ پولی خرج نکرده اند. بنابراین اگر می‌توانید چند دلار خرج کنید و آن را تقویت کنید، پس چرا که نه؟»

اما صرف پول برای تقویت این رقابت‌ها – که بسیاری از آنها تا ماه‌ها پیش تقریباً به عنوان رقابتی در نظر گرفته نمی‌شدند – به چالش‌هایی که دموکرات‌ها در یک چرخه انتخاباتی سخت با آن روبرو هستند، می‌افزاید، جایی که جمهوری‌خواهان برای به دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان باید فقط پنج کرسی را تغییر دهند. و قانونگذاران دموکرات مانند دینا تیتوس، نماینده حزب جمهوری خواه، علیرغم رنگ آبی منطقه او در لاس وگاس، از حزب و حامیانش درخواست کمک می کنند.

“حالا حرفم را باور می کنی؟” تیتوس توییت کرد پس از یک نظرسنجی جدید نشان داد که او با رقیب جمهوری خواه خود برابر است.

یک سال پیش، کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، جمهوری‌خواه کالیفرنیا، که در صورت تغییر مجلس از سوی جمهوری‌خواهان آماده است رئیس‌جمهور شود، پیش‌بینی کرد که حزب او بیش از 60 کرسی در انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022 به دست خواهد آورد. اما تابستان امسال، پس از اینکه حکم سقط جنین دیوان عالی به رای دهندگان دموکرات انرژی داد، مک کارتی انتظارات را کاهش داد و برخی از جمهوری خواهان در ماه نوامبر خود را برای دستاوردهای کوچکتر آماده کردند.

اکنون، با توجه رای دهندگان به موضوعاتی مانند افزایش تورم و جرم و جنایت، برخی از جمهوری خواهان حاشیه پیروزی بیشتری را در 8 نوامبر پیش بینی کردند. یکی دیگر از قانونگذاران که برای همکاران در سراسر کشور مبارزات انتخاباتی انجام داده است، گفت که حزب 250 کرسی، یعنی یک پیکاپ 38 کرسی، به دست خواهد آورد.

دن کانستون، رئیس صندوق رهبری کنگره، یک ابر PAC همسو با مک کارتی، هفته گذشته در پادکست Politico گفت که حزب با توجه به تعداد کمی از مناطق نوسان پس از تقسیم مجدد، 20 تا 22 کرسی را به دست خواهد آورد.

نماینده تام ایمر از مینه سوتا، رئیس بازوی انتخاباتی حزب جمهوری خواه مجلس، گفت که جمهوری خواهان برای پیروزی های بزرگ در شب انتخابات آماده هستند.

او در بیانیه‌ای به NBC News گفت: «در عرض چند هفته، دموکرات‌ها از اینکه می‌خواهند مجلس را نگه دارند به صرف میلیون‌ها دلار در کرسی‌های دو رقمی بایدن تبدیل شده‌اند. جمهوری خواهان نامزدها، پیام و نیروی حرکتی برای تاریخ سازی در روز انتخابات دارند.

یک نظرسنجی نیویورک تایمز/ کالج سینا که در 17 اکتبر منتشر شد، نشان داد که نگرانی های اقتصادی – ناشی از تورم مداوم بالا – مهم ترین مسائل رای دهندگان احتمالی است. پاسخ دهندگان نظرسنجی که بیشتر از همه نگران اقتصاد بودند، با اختلاف 2-1 از نامزدهای جمهوری خواه نسبت به دموکرات ها حمایت کردند.

در منطقه تیتوس، 50٪ از آن بررسی شد در مقایسه با 36 درصد که گفتند مسائل اجتماعی مانند حقوق سقط جنین و دموکراسی از همه مهمتر هستند، گفتند: مسائل اقتصادی مهم ترین هستند.

در اصل، وقتی در خواربارفروشی می ایستم یا اگر در پمپ بنزین پر می کنم، هر فردی که با او صحبت می کنم می گوید [the economy] کت کامک، نماینده جمهوری خواه فلوریدا، به NBC News گفت: اولین چیزی است که آنها را در شب بیدار نگه می دارد. و من فکر می‌کنم که همین جا توضیح می‌دهد که چرا این موج قرمز اینقدر بزرگ خواهد بود.»

کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره، بازوی مبارزات انتخاباتی دموکرات های مجلس نمایندگان، گفت که این کار را دستمالی نمی کند. مقامات می گویند برای مدت طولانی می دانستند که سال 2022 یک چرخه چالش برانگیز خواهد بود و از هیز و سایر دموکرات های آسیب پذیر حمایت کرده اند و در عین حال رقابت های دیگر مقامات فعلی مانند براونلی را از نزدیک زیر نظر دارند.

«نزدیک به یک هفته از روز انتخابات، دموکرات‌های مجلس نمایندگان به‌رغم نقشه‌ی جسورانه جمهوری‌خواهان و کمپین‌های تاریک جمهوری‌خواهان MAGA که با پول همراه است، موقعیت خوبی برای حفظ اکثریت دارند. کریس تیلور، سخنگوی DCCC گفت: ما هیچ چیز را بدیهی ندانسته ایم و نتیجه داده است.

از نیویورک تا آلاسکا تا کانزاس قرمز، دموکرات‌ها و جریان اصلی، کارشناسان و پیش‌بینی‌کنندگان را شگفت‌زده کرده‌اند، زیرا رای‌دهندگان می‌دانند که دموکرات‌ها از آزادی‌های زنان محافظت خواهند کرد، در امنیت عمومی سرمایه‌گذاری خواهند کرد و در اقتصادی سرمایه‌گذاری خواهند کرد که برای همه کارساز باشد.»

یکی از برجسته‌ترین نمونه‌های عجله دموکرات‌ها برای نجات یک مقام فعلی در قلمرو بایدن آبی در هفته گذشته رخ داد، زمانی که DCCC گفت 605000 دلار برای تبلیغات برای محافظت از رئیس خود، شان پاتریک مالونی، نماینده نیویورک، به‌عنوان گروه‌های جمهوری‌خواه هزینه خواهد کرد. میلیون ها دلار در مسابقه برای حریفش بریزد. پس از اعلام DCCC، یک سوپر PAC کهنه کار گفت که 1.2 میلیون دلار برای تبلیغات حمایت از مالونی هزینه خواهد کرد، و جیل بایدن، بانوی اول، روز یکشنبه در منطقه جدید خود که از بایدن نسبت به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ با 10 درصد در سال 2020 حمایت کرد، با مالونی روبرو خواهد شد. .

در اینجا نگاهی به کرسی‌های آبی عمیقی که دموکرات‌ها در آن خرج می‌کنند، آمده است:

ناحیه 26 کالیفرنیا: براونلی در روزهای اخیر شروع به تماس با همکارانش کرد و از آن‌ها درخواست کرد که مشارکت‌های کمپین را ارسال کنند، پس از یک نظرسنجی داخلی – که قبلاً او را 7 امتیاز نشان می‌داد – به گفته یک قانونگذار که با براونلی تماس گرفت، او حتی با رقیبش مرده بود. همکار گفت فوراً چک را قطع کردند. روز جمعه، DCCC و براونلی یک خرید آگهی مشترک به مبلغ 92000 دلار رزرو کردند، در حالی که Emily’s List هفته گذشته تا روز انتخابات 500،000 دلار برای تبلیغات براونلی رزرو کرد. منطقه براونلی، در شمال لس آنجلس، در سال 2020 با 20 امتیاز نسبت به بایدن نسبت به ترامپ برتری داشت.

ناحیه 5 کانکتیکات: دموکرات‌ها تاکنون 4.5 میلیون دلار برای انتخاب مجدد هیز در منطقه‌ای هزینه کرده‌اند که 54.6 درصد از بایدن در مقابل 43.9 درصد ترامپ در انتخابات گذشته حمایت کرد. از هم‌اکنون تا روز انتخابات، دموکرات‌ها گفتند که قصد دارند 1.5 میلیون دلار اضافی برای تبلیغات هزینه کنند تا با هزینه‌های مشابه جمهوری‌خواهان مبارزه کنند. نظرسنجی اخیر نشان داد که سناتور سابق ایالت جورج لوگان با 48 درصد به 47 درصد در حاشیه خطا پیشتاز هیز است.

ناحیه 5 و 11 نیوجرسی: گروه‌های همسو با دموکرات‌ها هفته گذشته 2.3 میلیون دلار در تبلیغات تلویزیونی با حمایت از نماینده میکی شریل و 2.3 میلیون دلار دیگر برای جاش گاتهایمر، رئیس گروه حل‌ال مشکلات رزرو کردند. هر دو از دموکرات‌های میانه‌رو هستند که مناطق آن‌ها در سال 2020 دو رقمی از بایدن نسبت به ترامپ حمایت کردند. پولیتیکو اخیراً گزارش داد که بخشی از 21 میلیون دلاری که مایک بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک به مجلس اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا اهدا کرده است، برای شریل و گاتهایمر در نظر گرفته شده است. هر دو از بلومبرگ در مناقصه دو سال پیش برای کاخ سفید حمایت کردند. یک منبع آشنا با این وضعیت برنامه های هزینه را به NBC News تایید کرد.

ناحیه 2 رود آیلند: در حالی که رود آیلند از دهه 1990 هیچ عضوی از جمهوری خواهان مجلس نداشته است، رقابت برای جانشینی نماینده بازنشسته جیم لانگوین از زمان انتخابات مقدماتی 13 سپتامبر رقابتی بوده است. بایدن در سال 2020 تقریباً 14 امتیاز این منطقه را به دست آورد، اما جمهوری خواهان معتقدند شهردار سابق کرانستون، آلن فانگ، می تواند خزانه دار کل دموکرات، ست مجله را شکست دهد. بین جمعه گذشته و روز انتخابات، بیش از 2.7 میلیون دلار برای تبلیغات در رقابت توسط هر دو طرف رزرو شده است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع