ایلان ماسک تئوری توطئه بی اساس را در حمله پلوسی تقویت کرد

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ظاهراً یک مزاحم توطئه‌آمیز سعی کرد پل پلوسی را ببندد و از او پرسیده شد “نانسی کجاست؟”

پاتریک پلول/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

ماسک به داستانی که دیگر در دسترس نیست، در یک پارچه محافظه‌کار آنلاین به نام the مرتبط است سانتا مونیکا آبزرور با این ادعا که مظنون به شکار نانسی در خانه پلوسیس در سانفرانسیسکو نفوذ نکرده است.

ماسک صبح یکشنبه در پاسخ به توییتی از هیلاری کلینتون که حزب جمهوری خواه را به خاطر ایجاد محیطی سمی که زمینه خشونت علیه سیاستمداران را ایجاد می کند انتقاد می کند، در توئیتی نوشت: «احتمال بسیار کمی وجود دارد که این داستان بیش از آنچه که به نظر می رسد وجود داشته باشد.

در عوض، “داستان” با منبع نامرئی ادعا می کرد که پل پلوسی، 82 ساله، با یک کارگر جنسی مرد رابطه داشته است. در حالی که دیگران نیز به این شایعه اشاره کرده اند – برای توضیح جزئیاتی مانند پنجره شکسته و تماس با 911 خود را به چوب شور می پیچانند – هیچ یک از آنها نفوذ یا نفوذ ماسک را ندارند.

رئیس مجلس نمایندگان در جریان این حمله در واشنگتن بود که گفته می‌شود توسط دیوید دیپپ، 42 ساله، مردی در منطقه خلیج که ایده‌های QAnon و دیگر تئوری‌های توطئه راست افراطی را به صورت آنلاین تبلیغ می‌کرد، انجام شد.

پاتریک پلول/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

ایلان ماسک تنها چند روز پس از اینکه به تبلیغ‌کنندگان قول داد توییتر به یک «منظره جهنمی رایگان برای همه» تبدیل نشود، از پلتفرمی که اکنون مالک آن است برای تقویت یک تئوری توطئه بی‌اساس در مورد حمله چکشی به شوهر نانسی پلوسی توسط یک متجاوز استفاده کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

توئیت غیرمسئولانه ماسک تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که نانسی پلوسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که او و خانواده‌اش از حمله به پل، که باعث شکستگی جمجمه او شد و باید در عمل جراحی ترمیم شود، «دل‌شکسته و آسیب دیده‌اند».

و رسانه ای که او به آن اشاره کرد به ویژه غیرقابل اعتماد است. به عنوان لس آنجلس تایمز گزارش کرده است، سانتا مونیکا آبزرور منشأ مقالات آشکارا دروغ و مضحک دیگری بوده است، از جمله مقاله ای مبنی بر اینکه دو نفره هیلاری کلینتون به مناظره با دونالد ترامپ فرستاده شد و به کانیه وست یک شغل عالی در وزارت کشور داده شد.