دموکرات‌های ویسکانسین در تلاش برای سرنگونی سناتور جانسون، پشت بارنز صف می‌کشند

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بارنز با جانسون هم‌صدا می‌شود، طبق وب‌سایتی FiveThirtyEight.com که نظرسنجی‌ها و سیاست‌ها را دنبال می‌کند.

کرسی جانسون یکی از معدود فرصت های دموکرات ها برای کسب کرسی سنا در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر است. جمهوری خواهان برای به دست آوردن اکثریت مجلس نمایندگان موافق هستند و دموکرات ها شانس بیشتری برای دفاع از اکثریت ضعیف سنا خود دارند.

سارا گودلوسکی، خزانه دار ایالتی، تنها نامزد اصلی دموکرات سنا در انتخابات مقدماتی 9 آگوست، با تک رقمی نسبت به بارنز فاصله دارد.

(گزارش توسط دیوید مورگان در واشنگتن؛ ویرایش توسط اسکات مالون و متیو لوئیس)



منبع

واشنگتن (رویترز) – در حالی که دموکرات ها پشت سر فرماندار ماندلا بارنز صف کشیده بودند، الکس لاسری، مدیر اجرایی میلواکی باکس، به رقابت خود برای نامزدی دموکرات در سنای ایالات متحده در ویسکانسین پایان خواهد داد.

اما تحلیلگران سیاسی و استراتژیست های جمهوری خواه می گویند که جانسون اغلب توسط مخالفانش دست کم گرفته شده است.

جانسون، متحد سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که در جریان موج محافظه کارانه تی پارتی در سال 2010 وارد سنا شد، مدت هاست که هدف دموکرات ها بوده و امسال با تعداد کم تاییدیه های شغلی مواجه شده است.

بارنز در بیانیه ای گفت: “من از الکس به خاطر همه کارهایی که برای پیشرفت ویسکانسین انجام داده بسیار سپاسگزارم و از حمایت او مفتخرم.” ما می خواهیم ویسکانسینی ها را از هر گوشه ایالت متحد کنیم تا رون جانسون را شکست دهیم.

لسری که بیش از 12 میلیون دلار صرف کمپین خود کرده است تا کمتر از دو هفته مانده به انتخابات مقدماتی به آن پایان دهد، پس از اینکه بارنز در نظرسنجی‌ها تنها چند درصد از او عقب افتاد، از او حمایت کرد. یکی دیگر از نامزدهای دموکرات، تام نلسون، روز دوشنبه از رقابت انصراف داد و از بارنز نیز حمایت کرد.