جان فترمن، اسطوره نیوجرسی، استیون ون زاند را به ترول دکتر دعوت کرد. اوز

دیمون لیندلوف، خالق سریال، اوز را به خاطر حمله به فترمن در حالی که دوران نقاهت پس از سکته مغزی را پشت سر می‌گذاشت، مورد انتقاد قرار داد و افزود: «اگر واقعاً Lost را تماشا می‌کردید، می‌دانستید که با مرد کچل لعنتی نکنید.»

البته ون زندت به موضوع مورد علاقه کمپین Fetterman اشاره می کند که ادعا می کند اوز در واقع در نیوجرسی زندگی می کند، نه پنسیلوانیا:

کاربران توییتر واکنش های شدیدی به ویدیوی Van Zandt داشتند.

در اوایل این ماه، فترمن با به پرواز درآوردن یک بنر هواپیمای پرشور بر فراز سواحل جنوبی نیوجرسی، اوز را ترول کرد و روی آن نوشته بود: «هی دکتر اوز: به خانه نیوجرسی خوش آمدید! جان.”

اوز در مورد ویدیوی ون زندت نظری نداده است.

ای، دکتر اوز! Stevie VZ اینجاست! تو پنسیلوانیا چیکار میکنی؟ همه می دانند که شما در نیوجرسی زندگی می کنید و فقط از آدرس خانوادتان در آنجا استفاده می کنید.

فترمن روز سه‌شنبه ویدیویی از اسطوره نیوجرسی، موسیقی‌دان و بازیگر استیون ون زانت منتشر کرد، که به اوز می‌گوید – و ما در اینجا داریم ترجمه می‌کنیم – به جایی که به او تعلق دارد برگردد.

به نظر می رسد جان فترمن، نامزد دموکرات سنای پنسیلوانیا، در تلاش بی پایان خود برای کنترل رقیب جمهوری خواه خود، پزشک سابق تلویزیون، مهمت اوز، سفر دیگری به نیوجرسی داشته است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

و شما نمی خواهید با جان فترمن درگیر شوید – به من اعتماد کنید. شما کمی از لیگ خود دور شده اید. هیچ کس نمی خواهد ببیند که شما خجالت می کشید. پس به جرسی که به آن تعلق دارید برگردید و ما کمی خوش بگذرانیم، نه؟ ما به ساحل می رویم. میریم موج سواری میدونی؟ بیا

پیش از این، فترمن ستاره سابق «Jersey Shore» بود نیکول «اسنوکی» پولیزی ویدیویی را ضبط می‌کند که از اوز می‌پرسد چرا کسی می خواهد “جرسی را ترک کند” برای ایالت دیگر ون زندت، که به عنوان یک گیتاریست در گروه E Street Band بروس اسپرینگستین و یک مافیای محبوب در سریال محترم “سوپرانوها” مشهور است، قدرت شلیک افراد مشهور را افزایش می دهد.

تلاش های او برای حمله به حملات Fetterman چندان خوب پیش نرفت، با قضاوت از واکنش او به استفاده از میم از برنامه “Lost” برای ضربه زدن به رقیب خود در رسانه های اجتماعی.