دلال خودرو در تگزاس به قتل برای اجاره معشوقه، دوست پسر متهم شد

جمهوری خواهان کمک به کهنه سربازانی را که در معرض آتش سوزی قرار دارند، مسدود می کنند



منبع

پس از دستگیری آنها، دادستان ها می گویند که پلد به ماوند گفت که یکی از توطئه گران برای نقش خود در قتل های ادعایی پول بیشتری می خواهد.

در همان روز، آنها مدعی شدند که Maund 150000 دلار به حساب بانکی تحت کنترل پلد ارسال کرده است.

بی خانمانی رو به رشد در بین بچه های بوم

در دسامبر، Maund، شریک Maund Automotive Group در آستین، بود متهم در یک کیفرخواست فدرال از پرداخت پول به پلد، براکوی و کری برای ربودن و کشتن معشوقه سابقش، هالی ویلیامز، 33 ساله، و دوست پسرش، ویلیام لانوی، 36 ساله، در نشویل، تنسی، در مارس 2020.

روز پنجشنبه، اریک چارلز ماوند، 47 ساله، گیلاد پلد، 48، برایون براکوی، 47 ساله، و آدام کری، 31 ساله نیز به توطئه برای آدم ربایی منجر به مرگ، و آدم ربایی منجر به مرگ، مارک اچ. ویلداسین، دادستان ایالات متحده متهم شدند. برای منطقه میانه تنسی، در یک بیانیه خبری گفت.

هالی ویلیامز، چپ، و ویلیام لانوی، در 12 مارس 2020 کشته شدند. / اعتبار: اداره پلیس متروپولیتن نشویل

طبق کیفرخواست، ماوند، که گهگاه برای دیدار با یکی از خویشاوندانش به نشویل سفر می‌کرد، در ابتدای فوریه 2020 به ویلیامز ایمیل زد تا او را در سفری که در آن ماه داشت ببیند. به گفته پلیس، ماه بعد، ماوند یک سری پیامک از لانوی، دوست پسر ویلیامز دریافت کرد که برای مخفی نگه داشتن رابطه او با ویلیامز پول می خواست.

وزارت دادگستری گفت: “موند موافقت کرد که 25000 دلار اضافی به توطئه‌گر بپردازد و سپس به پلد 50000 دلار پیشنهاد داد تا ترتیب پرداخت 100000 دلار به Brockway برای قتل همدست را بدهد تا هرگونه درخواست آینده برای پرداخت قتل اصلی را قطع کند.” .

در صورت محکومیت، هر چهار مرد به حبس ابد محکوم می شوند.

نوجوانان کانزاس سیتی با چالش ستاره NFL مقابله می کنند

مقامات گفتند که ماوند سپس از خدمات پلد، که خود را به عنوان یکی از اعضای سابق نیروهای دفاعی اسرائیل معرفی کرد، و براکوی و کری، دو تفنگدار دریایی فعال سابق، استفاده کرد.

اریک چارلز ماوند / اعتبار: اداره پلیس مترو نشویل

به گفته دادستان، در 5 مارس 2020، ماوند 15000 دلار از حساب بانکی خود برداشت کرد، همان روزی که یکی از بستگان براکوی که برای یک شرکت امنیتی مبتنی بر اینترنت کار می کرد “گزارش اطلاعاتی” را به پلد ارائه کرد. کری و دیگران از خارج از ایالت به نشویل سفر کردند تا ویلیامز و لانوی را زیر نظر بگیرند و یک حساب پینجر برای برقراری ارتباط با این زوج ایجاد کردند. سپس در 11 مارس 2020، پلد 8000 دلار پول نقد به حساب تجاری و 7000 دلار پول نقد به حساب بانکی شخصی خود واریز کرد.

هالی ویلیامز، چپ، و ویلیام لانوی، در 12 مارس 2020 کشته شدند. / اعتبار: اداره پلیس متروپولیتن نشویل

اریک چارلز ماوند / اعتبار: اداره پلیس مترو نشویل

ماه ها پس از دستگیری یکی از مدیران نمایندگی خودرو در آستین به اتهام ترتیب دادن قتل معشوقه و دوست پسرش، دادستان های فدرال او و سه تن از همکارانش را به قتل برای اجاره متهم کردند.

وزارت دادگستری گفت که از 11 مارس 2020، ماوند بیش از 750000 دلار وجوه را به یک حساب بانکی تحت کنترل پلد انتقال داده است تا به سه متهم دیگر خود برای اجرای نقشه پرداخت کند.

ماه‌ها بعد، در 10 دسامبر 2021، پلیس هر چهار نفر از متهمان را دستگیر کرد – ماوند را پس از توقف ترافیک در نزدیکی آستین، پلد در فرودگاه آستین، براکوی در سن دیگو و کری در خانه‌اش در کارولینای شمالی دستگیر کردند. . هر چهار نفر همچنان در بازداشت به سر می برند.

دادستان ها گفتند که در 12 مارس، براکوی و کری با ویلیامز و لانوی در پارکینگ مجتمع آپارتمانی ویلیامز در نشویل مواجه شدند و به لانوی تیراندازی کردند. سپس ظاهراً این زوج ویلیامز را ربودند و جسد او و لانوی را قبل از قتل ویلیامز و دور انداختن هر دو جسد به یک محل ساخت و ساز منتقل کردند.