دستیار قدیمی ملکه ادعا کرد که ازدواج شاهزاده هری و مگان “همه به اشک ختم خواهد شد”

در کتاب ادعا شده است که لیدی هاسی و «سایر همراهان نزدیک ملکه» برای ارائه کمک و مشاوره از دوشس در کلبه ناتینگهام دیدن کردند.

یک بیوگرافی جدید ادعا می کند که یکی از باسابقه ترین دستیاران ملکه هشدار داد که ازدواج دوک و دوشس ساسکس “همه به اشک ختم خواهد شد”.

او همچنین به هیلاری کلینتون، بانوی اول ایالات متحده در آن زمان، نامه نوشت و از آگهی صابون ظرفشویی Ivory شکایت کرد که در آن اعلام شده بود: “زنان در سراسر آمریکا در حال مبارزه با قابلمه ها و ماهیتابه های چرب هستند.”

گفته می شود که لیدی هاسی در مورد ازدواج دوک و دوشس ساسکس گفته است: “این همه به اشک ختم می شود” – مایکل ام سانتیاگو / گتی ایماژ

پرنسس شارلوت در روز عروسی دوک دوشس ساسکس، با پدر و مادر و برادرش، شاهزاده جورج. تام باور در مورد یک حادثه مکرر می نویسد که مربوط به لباس ساقدوش عروس است – جین بارلو/ گتی ایماژ

گفته می شود که لیدی هاسی که از سال 1960 در انتظار ملکه است، این اظهار نظر را در یک ناهار با گروهی از مدیران تئاتر چند ماه قبل از ازدواج این زوج بیان کرده است.

موقعیت مگان توسط دوستش جسیکا مولرونی، مادر ساقدوش دیگر، آیوی، حمایت شد.

این تیم توسط سامانتا کوهن، دستیار سابق منشی خصوصی ملکه رهبری می‌شد که متقاعد شد استعفای خود را پس بگیرد تا به دوشس در مراسم عروسی و فراتر از آن کمک کند.

بوئر نسخه اصلی وقایعی را تکرار می کند که دوشس کمبریج، خسته از به دنیا آوردن شاهزاده لوئیس، به دنبال اختلاف نظر در مورد جوراب شلواری و بلندی لباس گریه می کند.

گفته می شود که او هشدار داده است: «همه اینها با اشک به پایان می رسد. “کلماتم را نمره گذاری کن.”

سپس گفته می‌شود که او از تماس‌های خود برای هماهنگی با لیندا اللربی، مجری در کانال تلویزیونی کودکان نیکلودئون، برای گزارش اعتراض مگان در مدرسه اش استفاده کرده است.

سه ماه بعد، شرکت کلمه “زنان” را به “مردم” تغییر داد و دوشس بارها این داستان را نقل کرده است – این نشان می دهد که اولین طعم موفقیت را به او، یک فعال مشتاق، تجربه کرده است.

باور ادعا می‌کند: «اگرچه توماس می‌دانست که نامه مگان بر تصمیم مدیران تأثیری نداشته است – هیچ مدرکی مبنی بر خوانده شدن نامه او وجود نداشت – او را تشویق کرد که این تغییر پیروزی شخصی او بوده است».

در جای دیگر، کتاب به ماجرای مکرر مربوط به لباس ساقدوش عروس پرنسس شارلوت می پردازد.

پرنسس شارلوت در روز عروسی دوک دوشس ساسکس، با پدر و مادر و برادرش، شاهزاده جورج.  تام باور در مورد یک حادثه مکرر می نویسد که مربوط به لباس ساقدوش عروس است - جین بارلو/ گتی ایماژ

بوئر همچنین ادعا می کند که برای خشنود کردن دوشس، دوک ساسکس از دوستان قدیمی خود جدا شد و حتی شماره تلفن خود را بدون اطلاع خانواده خود تغییر داد.



منبع

لیدی هاسی از سال 1960 بانوی منتظر ملکه بوده است – مکس مامبی/ایندیگو/گتی ایماژ

تام باور در کتاب خود به نام Revenge: Meghan, Harry and the War Between the Windsors می نویسد: «در حین بحث درباره احتمال ارتباط مگان با تئاتر ملی پس از عروسی، هاسی به طور غیر منتظره ای در مورد آینده این زوج جدی شد.

در پاسخ، گفته شد که بازیگر آمریکایی «مصرف» است که اجازه نمی‌دهد کاخ باکینگهام به او شکل دهد، افکار یا فعالیت‌هایش را دیکته کند.

لیدی هاسی از سال 1960 بانوی منتظر ملکه بوده است - مکس مامبی/ایندیگو/گتی ایماژ

دوشس ساسکس بعداً در مصاحبه خود با اپرا وینفری اصرار کرد که این او بود که گریه کرد.

باور می نویسد: «بعضی می گویند که دوشس ساسکس آیوی را با شارلوت مقایسه کرد. “بقیه از وابستگی نزدیک مگان به مولرونی شگفت زده شدند.”

بوئر همچنین شرایط ادعایی را توصیف می کند که باعث شد مگان 11 ساله به پراکتر اند گمبل بنویسد تا از یک تبلیغ تلویزیونی “بسیار جنسیتی” که زنان را در آغوش گرفته بود شکایت کند.

باور ادعا می‌کند که وقتی دوشس آینده هیچ پاسخی دریافت نکرد، پدرش نامه‌های بعدی نوشت و از شرکت و خانم کلینتون خواستند دخترش را تصدیق کنند – اما “هیچ اتفاقی نیفتاد”.

گفته می شود که لیدی هاسی در مورد ازدواج دوک و دوشس ساسکس گفته است:

به عنوان یکی از مورد اعتمادترین معتمدین ملکه، لیدی هاسی، 83 ساله، گفته می‌شود که بخشی از تیم کاخ بوده است که برای کمک به دوشس ساسکس در زندگی در خانواده سلطنتی هدایت شده است.