بایدن که مبتلا به کووید است، می‌گوید «احساس خوبی دارد» و کار می‌کند: به‌روزرسانی‌های زنده

او گفت: “حالش خوب است.” او احساس خوبی دارد.

متحدان کلیدی در کاپیتول هیل، مانند سناتور چاک شومر، DN.Y.، و Dick Durbin، D-Ill. نیز آرزو کردند که رئیس جمهور به سرعت بهبود یابد.

“من همین الان با @POTUS صحبت کردم” ژان پیر در توییتر نوشت. او گفت که احساس خوبی دارد و از محل اقامت کار می کند.

سایر موارد قابل توجه کووید

به گفته کرستن آلن، سخنگوی مطبوعاتی، هریس آخرین بار روز سه‌شنبه با بایدن بود و صبح پنجشنبه با وی تلفنی صحبت کرد.

مارکی به طور منظم مورد آزمایش قرار می گیرد و طبق دستورالعمل های بهداشت عمومی پوشیده و از نظر اجتماعی فاصله می گیرد. به گفته دفتر او، مارکی دو بار واکسینه شده و دو بار تقویت شده است.

– ربکا مورین

آشیش جاها، هماهنگ‌کننده پاسخ کووید-19 کاخ سفید در 26 آوریل گفت: «نمی‌گویم این فقط موضوع زمان است. اما، البته، این امکان وجود دارد که رئیس‌جمهور، مانند هر آمریکایی دیگری، به کووید مبتلا شود. “

ژان پیر روز پنجشنبه گفت که بایدن به کار خود ادامه می دهد.

آلن در توییتی نوشت معاون رئیس جمهور برنامه خود را تغییر نمی دهد، اما ماسک می ماند.

پنجشنبه اولین باری بود که آزمایش کووید بایدن مثبت شد.

لاروسا گفت که او به پیروی از دستورالعمل های CDC با نقاب زدن و فاصله گذاری اجتماعی ادامه خواهد داد.

علائم بایدن

هریس بعداً به خبرنگاران گفت: “او از روحیه خوبی برخوردار است.”

ماسک صورت در ایر فورس وان الزامی بود و طبق دستورالعمل قبل از سفر، مسافران از نظر کووید مورد آزمایش قرار گرفتند.

آیا بایدن به کار خود ادامه خواهد داد؟

یایر لاپید، نخست وزیر اسرائیل که هفته گذشته بایدن در جریان سفر خود به اسرائیل با وی دیدار کرد. در توییتی نوشتاز طرف مردم اسرائیل، برای دوستم، رئیس جمهور جوبایدن، آرزوی بهبودی کامل و سریع دارم.

پساکی پیشتر گفته بود، با این حال، بایدن «درست مانند بسیاری از آمریکایی‌ها»، زمانی که احساس می‌کند برایش مهم است که شخصاً در یک رویداد مسافرت کند یا در یک رویداد شرکت کند، ارزیابی ریسک می‌کند.

بررسی کووید: این استارت‌آپ یوتا هیچ تجربه بهداشت عمومی نداشت، اما فرمانداران GOP 219 میلیون دلار برای آزمایش‌های مشکوک COVID-19 به آن پرداخت کردند.

ساکی: کاخ سفید برای این کار آماده بود

بایدن روز یکشنبه از یک سفر چهار روزه به اسرائیل و عربستان سعودی بازگشت، جایی که مقامات از قبل گفتند که او سعی خواهد کرد به دلیل افزایش انواع کووید، “ارتباطات را به حداقل برساند”. بایدن در برخی موارد، از جمله احوالپرسی جنجالی خود با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، ضربات مشت را جایگزین دست دادن کرد.

“هی مردم، حدس بزنید شنیده اید. امروز صبح تست کووید من مثبت شد.» ویدیو 21 ثانیه ای بعد از ظهر پنجشنبه در شبکه های اجتماعی منتشر شد. اما من دوبار واکسینه شده‌ام، دوبار تقویت شده‌ام. علائم خفیف است.»

آزمایش آنتی ژن که به عنوان بخشی از غربالگری معمول بایدن انجام شد، وجود ویروس را نشان داد. به گفته پزشک بایدن، نتیجه با آزمایش PCR تایید شد.

بایدن روز چهارشنبه به سامرست، ماساچوست سفر کرد و چندین قانونگذار ارشد با ایر فورس وان پرواز کردند. رئیس جمهور در ماساچوست با مقامات ارشد محلی و ایالتی دیدار کرد.

بانوی اول جیل بایدن از آکادمی شولزه در 21 ژوئیه 2022 در دیترویت بازدید می کند. بانوی اول حداقل تا حدودی نقاب زده بود زیرا جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به کووید-19 مبتلا شد.

تست هریس منفی شد

جن ساکی، سخنگوی وقت کاخ سفید در ماه آوریل گفت که پزشکان بایدن قبلا ارزیابی کرده بودند که در صورت ابتلا به ویروس بایدن به انجام وظایف خود ادامه دهد.

نیازی به پوشاندن صورت نیست، اما همه بازدیدکنندگان و کارکنان باید وضعیت واکسیناسیون خود را تأیید کنند یا تحت آزمایشات روزانه قرار گیرند. افرادی که انتظار می رود در نزدیکی بایدن باشند روزانه مورد آزمایش قرار می گیرند.

دیگر رهبران جهانی که امسال به کووید-19 مبتلا شده اند عبارتند از: جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور مکزیک، ملکه الیزابت دوم بریتانیا، نخست وزیر مایکل مارتین از ایرلند، رئیس جمهور آندری دودا از لهستان و رئیس جمهور عارف الوی. پاکستان.

رئیس جمهور جو بایدن در مورد واکنش کشور به کووید-19 و واکسیناسیون در 21 دسامبر در کاخ سفید صحبت می کند.

بانوی اول جیل بایدن که در سفر است به خبرنگاران گفت که صبح پنجشنبه با رئیس جمهور صحبت کرده است.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، در حال سفر به شارلوت، NC، معاون رئیس جمهور بود که خبر تشخیص بایدن منتشر شد.

او بدون علامت است و به طور منظم آزمایشات خود را ادامه خواهد داد. کوریدونی در توییتی نوشت.

آزمایش کامالا هریس معاون رئیس جمهور در اواخر آوریل مثبت شد و دومین جنتلمن داگ امهوف در ماه مارس مثبت شد.

رئیس جمهور جو بایدن در مورد واکنش کشور به کووید-19 و واکسیناسیون در 21 دسامبر در کاخ سفید صحبت می کند.

بر اساس CDC، تماس های نزدیک برای آزمایش COVID-19 پس از پنج روز توصیه می شود.

– فرانچسکا چمبرز و مورین گروپ

آزمایش بانوی اول جیل بایدن منفی شد

بر اساس نامه ای که کوین اوکانر، پزشک بایدن منتشر کرد، علائم بایدن شامل آبریزش بینی، خستگی و سرفه های خشک گهگاهی است که از عصر چهارشنبه شروع شد.

دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی دولت، در ماه ژوئن مثبت شد. او بعداً پس از مصرف Paxlovid دچار عفونت برگشتی شد.

واکسن ها و پروتکل های کاخ سفید

علاوه بر این، کاخ سفید از پروتکل های توصیه شده CDC برای محافظت از بایدن در برابر ویروس فراتر رفته بود. هر کسی که با رئیس جمهور ملاقات می کند یا با او همسفر است ابتدا مورد آزمایش قرار می گیرد. ساکی قبلاً گفته بود، در صورت امکان، بایدن از نظر اجتماعی نیز از دیگران فاصله بگیرد. و رئیس جمهور به طور مرتب مورد آزمایش قرار می گیرد.

بایدن روز چهارشنبه به ماساچوست سفر کرد و در آنجا اقداماتی را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی اعلام کرد.

کاخ سفید از پروتکل‌های ایمنی فراتر از دستورالعمل‌های بهداشت عمومی پیروی می‌کند تا سعی کند از جو بایدن رئیس‌جمهور در برابر ویروس کرونا محافظت کند.

به گفته سخنگوی دفتر وی، سناتور اد مارکی، از ایالت ماساچوست، صبح پنجشنبه در حال انجام آزمایش ویروس است.

سناتور الیزابت وارن به عنوان یک تماس نزدیک از راهنمایی های CDC پیروی می کند و طبق دفتر او نقاب زده باقی می ماند. آزمایش کووید-19 او به عنوان بخشی از پروتکل های کاخ سفید پیش از این منفی بود.

آزمایش خود پساکی در اواخر مارس، ماه‌ها پس از یک دوره قبلی کووید، مثبت شد.

واشنگتن – ساعاتی پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 در روز پنجشنبه، جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن به ملت اطمینان داد که “خوب خواهد شد.”

بایدن واکسینه شده است و اولین واکسن تقویتی خود را در سپتامبر و دومی را در پایان مارس دریافت کرد.

بایدن از آمریکایی‌ها خواسته است که واکسن بزنند و واکسن‌های تقویتی خود را دریافت کنند و تاکید کرده است که کسانی که محافظت می‌شوند می‌توانند احساس امنیت بیشتری کنند.

او قرار بود روز پنجشنبه از پنسیلوانیا بازدید کند تا در مورد تقویت اجرای قانون و کاهش خشونت با اسلحه صحبت کند و همچنین در یک گردهمایی کمک مالی شرکت کند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از کالیفرنیا، که در ردیف سوم برای ریاست‌جمهوری قرار دارد، در ماه آوریل مثبت شد و سه وزیر کابینه، چندین عضو کنگره و خواهر بایدن نیز مثبت شدند.

– مایکل کالینز

رهبران ارشد داخلی و خارجی برای بایدن آرزوی بهبودی سریع دارند

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آزمایش بایدن برای COVID-19 مثبت بود، مورد “بسیار خفیف” دارد: به‌روزرسانی‌های زنده





منبع

مشارکت کننده: الا لی

به گفته ژان پیر، بایدن آخرین بار روز سه شنبه آزمایش کووید-19 را انجام داده بود که نتیجه او منفی بود.

بایدن صرفاً به دلیل سنش در معرض خطر نسبتاً بالایی برای یک مورد شدید است. از جنبه مثبت، او هیچ عامل خطر عمده دیگری مانند چاقی، دیابت، آسم یا بیماری مزمن ریوی ندارد.

تست رایگان کووید را دریافت کنید: آزمایش کووید در خانه از طریق بیمه شما رایگان است. در اینجا نحوه بدست آوردن آنها آورده شده است.

بانوی اول جیل بایدن از آکادمی شولزه در 21 ژوئیه 2022 در دیترویت بازدید می کند.  بانوی اول حداقل تا حدودی نقاب زده بود زیرا جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به کووید-19 مبتلا شد.

واکسن دیگر: CDC به اتفاق آرا واکسن COVID-19 Novavax را برای بزرگسالان توصیه می کند

کار در هنگام بیماری

بایدن گفت: «در عین حال، از نگرانی شما متشکرم. «و ایمان را حفظ کنید. درست می شود.»

کووید در حال افزایش: BA.5 نزدیک به 80٪ موارد جدید COVID-19 را تشکیل می دهد. در اینجا آنچه باید در مورد زیر متغیر بدانید آمده است

پرزیدنت جو بایدن پس از خروج از ایر فورس وان، در 20 ژوئیه 2022، در پایگاه نیروی هوایی اندروز، مریلند، با اعضای رسانه صحبت می کند.  آزمایش کووید-۱۹ بایدن روز پنجشنبه مثبت شد.

اوکانر گفت که پیش‌بینی می‌کند بایدن به Paxlovid پاسخ مثبتی بدهد، «همانطور که اکثر بیمارانی که حداکثر محافظت را انجام می‌دهند».

سفرهای اخیر و آتی بایدن

به گفته مت کوریدونی، سخنگوی آچینکلاس، نماینده جیک اوچینکلاس، نماینده ایالت ماساچوست، که عکس‌هایی در حال دست دادن با رئیس‌جمهور و ایستادن در کنار او منتشر کرده بود، آزمایش کووید قبل از سفر منفی بود. وی افزود که تست کووید اوچینکلاس صبح پنجشنبه منفی بوده است.

کیسی گفت در یک توییت بایدن “صدا عالی داشت و روحیه خوبی دارد” و او مشتاقانه منتظر است تا “به زودی” از رئیس جمهور در پنسیلوانیا استقبال کند.

قانونگذارانی که با بایدن در AF1 پرواز کردند اکنون اقدامات احتیاطی را انجام می دهند

رهبران ارشد داخلی و خارجی برای بایدن پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 آرزوی بهبودی سریع دارند.

مایکل لاروسا، سخنگوی بانوی اول، گفت که آزمایش بانوی اول صبح پنجشنبه در دیترویت منفی شد و برنامه کامل خود را در میشیگان و جورجیا ادامه خواهد داد.

بایدن در ماه دسامبر، زمانی که اومیکرون در واشنگتن در حال افزایش بود و اقدامات جدیدی را برای مبارزه با همه‌گیری اعلام کرد، گفت: «موارد مثبت در هر اداره، حتی اینجا در کاخ سفید وجود خواهد داشت».

او گفت، کاری که کاخ سفید باید طی دو روز آینده انجام دهد این است که بایدن را نشان دهد که در حال کار است و “به او نشان دهد که هنوز فعال است و به عنوان رئیس جمهور خدمت می کند. و من مطمئن هستم که آنها احتمالا این کار را انجام خواهند داد.”

رهبران ارشد جمهوری خواه نیز برای رئیس جمهور آرزوهای خیر کردند.

پلوسی روز پنجشنبه گفت که امیدوار است علائم بایدن «به (خفیف) بودن ادامه دهد. این تجربه من بود.»

روزنامه‌نگارانی که با رئیس‌جمهور سفر می‌کنند یا بخشی از یک «استخر» کوچک مطبوعاتی هستند که فعالیت‌های او در منطقه واشنگتن را پوشش می‌دهند نیز باید روزانه مورد آزمایش قرار گیرند.

– ربکا مورین

بایدن چند بار کووید داشته است؟

به گفته کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، بایدن به کار خود در کاخ سفید ادامه خواهد داد، جایی که تا زمانی که آزمایشش منفی شود، منزوی خواهد شد. او گفت که به روز رسانی های روزانه در مورد وضعیت بایدن در دوران انزوا ارائه خواهد شد.

کاخ سفید اذعان کرده بود که بایدن می تواند به این ویروس مبتلا شود زیرا رئیس جمهور خطرات احتمالی را با بازگشت به فعالیت های عادی متعادل می کند.

«از شنیدن اینکه پرزیدنت بایدن به کووید-19 مثبت اعلام شده متاسفم. برای او آرزوی بهبودی عاجل داریم.» رهبر اقلیت جمهوریخواه میچ مک کانل در توییتی نوشت.

او گفت: “هر کاخ سفید، صرف نظر از اینکه آیا شما در حال گذر از یک بیماری همه گیر هستید یا خیر، آماده است تا رئیس جمهور در مکان ها، مکان های مختلف از جمله دوران نقاهت از کووید در کاخ سفید خدمت کند.”

پرزیدنت جو بایدن پس از خروج از ایر فورس وان، در 20 ژوئیه 2022، در پایگاه نیروی هوایی اندروز، مریلند، با اعضای رسانه صحبت می کند. آزمایش کووید-۱۹ بایدن روز پنجشنبه مثبت شد.

پروتکل های کاخ سفید فراتر از دستورالعمل های بهداشت عمومی است

او در 26 آوریل گفت: «و مطمئناً، این یکی از دلایلی است که می‌خواهیم خیلی واضح بگوییم که ممکن است آزمایش کووید او مثبت باشد.

سن بایدن او را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد

کاخ سفید گفت، بایدن با جیم کلیبرن اکثریت مجلس نمایندگان تماس گرفت تا تولد او را تبریک بگوید. رئیس جمهور همچنین با قانونگذاران پنسیلوانیا و مقامات منتخب تماس گرفت. از جمله نماینده مت کارترایت و سناتور باب کیسی. کارترایت نماینده منطقه اسکرانتون است، جایی که بایدن قرار بود روز پنجشنبه به آنجا سفر کند.

در حالی که واکسیناسیون بایدن باید از او در برابر بیماری جدی محافظت کند، این عفونت ضربه‌ای به تلاش‌های دولت برای نشان دادن اینکه رئیس‌جمهور در رأس همه‌گیری است که بیش از دو سال است کشور را مختل کرده است.

جن ساکی، سخنگوی سابق کاخ سفید، روز پنجشنبه در شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که از ابتلای بایدن به کووید تعجب نکرده است و کاخ سفید ماه‌ها برای این احتمال آماده می‌شود، با توجه به درصد افرادی که در کشور آزمایششان مثبت شده است.

بایدن بدون نقاب که به نظر می‌رسید از بالکن ترومن کاخ سفید صحبت می‌کرد، گفت که به خوبی کار می‌کند و کارهای زیادی را انجام می‌دهد.

بایدن علاوه بر واکسن‌هایی که دریافت کرده، می‌تواند با مصرف Paxlovid، که هریس برای هریس تجویز شده بود، محافظت خود را در برابر بیماری شدید بهبود بخشد.

او سخنگوی توییت کرد که هریس که در اواخر آوریل مبتلا به کووید بود، آزمایش کووید-19 منفی بود.

ساکی در آن زمان گفت: «او به بهترین خدمات بهداشتی در جهان دسترسی دارد.