دستیار تد کروز می گوید او تصور می کند لیز چنی در سال 2024 – به عنوان یک دموکرات – نامزد خواهد شد.

بیانیه مهمان نه تنها چنی، بلکه جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را هدف قرار می دهد، که گفته است در صورتی که سلامتش اجازه دهد، برای انتخاب مجدد در سال 2024 نامزد خواهد شد. کروز در ماه ژوئن به اینسایدر گفت: “من فکر می کنم هیچ کس باور نمی کند که بایدن دوباره نامزد شود.”

پس از اینکه آنها در جریان انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه در سال 2016 یکدیگر را وحشیانه کردند، کروز به یک وفادار به ترامپ تبدیل شد و در 6 ژانویه 2021 یکی از رهبران کسانی بود که با تایید بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی مخالفت کردند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

او پس از رای به استیضاح ترامپ به دلیل شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره آمریکا و به عنوان نایب رئیس کمیته بررسی این حمله، به هدف جمهوری خواهان محافظه کار تبدیل شد.

کروز، نفر دوم نامزدی GOP 2016، پیشنهاد خود در سال 2024 را رد نکرده است.

تد کروز و لیز چنی

اگر بیانیه ای از تیم کروز نشانه ای باشد، لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان می تواند انتظار داشته باشد که حملات “فقط جمهوری خواهان به نام” را از محافظه کاران بشنود، زیرا او قصد دارد برای ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود.

اما سال گذشته، کروز به روزنامه محافظه‌کار Truth Gazette گفت که «کاملاً» دوباره «با ضربان قلب» دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد و نامزدی خود در سال 2016 را «مفرح‌ترین سرگرمی‌ای که در زندگی‌ام داشته‌ام» خواند.

وقتی Insider در ژوئن از کروز – نایب قهرمان نامزدی GOP 2016 – پرسید که آیا دوباره نامزد خواهد شد یا خیر، او آن را رد نکرد. او سپس گفت: «زمان نشان خواهد داد.

انتظار می رود ترامپ دوباره برای ریاست جمهوری نامزد شود و متحدانش فکر می کنند جستجوی خانه او در مارآ لاگو تنها شانس او ​​را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه افزایش می دهد.

سناتور تد کروز و نماینده لیز چنیOLIVIER DOULIERY/POOL/AFP از طریق Getty Images، سمت چپ، و MANDEL NGAN/AFP از طریق Getty Images

  • مهمان گفت که چیزی برای اضافه کردن به اظهارات خود در پاسخ به این سوال که آیا نامزدی چنی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه حزب او انگیزه ای برای کروز برای حضور در انتخابات خواهد بود یا نه، گفت.

    لیز چنی، نماینده جمهوری خواه، می گوید که در حال ارزیابی نامزدی ریاست جمهوری سال 2024 است.

  • سخنگوی سناتور تد کروز اظهارات او را به سخره گرفت و گفت که او فرض می کند که او به عنوان یک دموکرات نامزد خواهد شد.

  • چنی صبح چهارشنبه گفت که پس از شکست در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در وایومینگ در برابر نامزدی که مورد حمایت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قرار گرفته بود، در حال ارزیابی یک نامزدی برای سال 2024 است. او به ساوانا گاتری از TODAY گفت: «من هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد تا دونالد ترامپ را از دفتر بیضی دور نگه دارم.»

    استیو گست، سخنگوی سناتور تد کروز از تگزاس، به اینسایدر گفت: «فکر می‌کنم لیز چنی در حال بررسی پیوستن به حوزه پرجمعیت اولیه دموکرات‌ها است که شامل افرادی مانند کامالا هریس، پیت بوتیگیگ، الیزابت وارن یا هر تعداد دیگری از دموکرات‌ها می‌شود.» .