پلیس AL می‌گوید که زن جعل می‌کند که سرگردان شده است، سپس دانشجوی کالج فلوریدا را که متوقف شده بود، می‌کشد

کلانتر در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که قربانی 22 ساله به نام آدام سیمجی شناسایی شد و او با دوست دختر 20 ساله خود، میکایلا پائولوس، که شاهد قتل بود، در سفر بود.

پلیس می گوید بوتر زن جوانی را در مرداب فلوریدا مرده پیدا کرد. علت مرگ بررسی شد

مقامات گفتند که این کودک پسر پینکینز بود. مقامات گفتند که او “دستگیر و متهم به به خطر انداختن رفاه یک کودک شد” و پسر توسط وزارت منابع انسانی دستگیر شد.

مقامات گفتند، در حالی که مأموران به پینکینز دستور دادند تا روی زمین برود، “یک کودک 5 ساله در حالی که یک تفنگ ساچمه ای پر در دست داشت از جنگل فرار کرد.”

«مجری قانون به کودک گفته است که تفنگ ساچمهای را زمین بگذارد. با این حال، کودک قبل از اینکه اسلحه را روی زمین بگذارد، به محل زن ادامه داد.

تیرانداز (Hider) سپس پینکینز را صدا زد تا به او کمک کند. پس از مکالمه کوتاهی بین مظنونان، پینکینز با پای پیاده از صحنه گریخت. “میکایلا سپس توانست تلفن همراه خود را بازیابی کند و با 911 تماس بگیرد.”

مقامات گفتند که Hider با یک فقره قتل، دو فقره آدم ربایی و دو فقره سرقت روبرو است. کلانتر گفت که او در حال حاضر در بیمارستان بیرمنگام است و “سلاح های استفاده شده در این جنایت کشف شده است.”

به گفته مقامات، این در حوالی ساعت 11:30 صبح یکشنبه، 14 اوت، زمانی که این زوج در حال رانندگی از طریق جنگل ملی تالادگا، یک مایلی از پارک ایالتی چیاها بودند، رخ داد. این پارک حدود 80 مایلی شرق بیرمنگام، آلاباما است.

مقامات گفتند: “هیدر از زوج پرسید که آیا می توانند به او کمک کنند تا ماشینش را که در همان نزدیکی بود روشن کند.” زمانی که این زوج تلاش کردند به هیدر کمک کنند، او یک اسلحه تولید کرد و زوج را مجبور کرد به جنگل بروند.

به گفته مقامات، هنگامی که آنها در جنگل بودند، سیمجی فاش کرد که او مسلح است و در حالی که پائولوس به او نگاه می کرد، آن دو با هم تیراندازی کردند.

راز در مورد گم شدن متخصص سرطان و قایق خالی که در خارج از فلوریدا دیده می شود، بیشتر می شود

دفتر کلانتر در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که قربانی 22 ساله به نام آدام سیمجی از آپوپکا، فلوریدا شناسایی شد و او با دوست دخترش، میکایلا پائولوس، 20 ساله در سفر بود که شاهد قتل بود.

کلانتر گفت که میکایلا متوجه زن دومی شد که “بعدها به نام کریستال دایان پینکینز شناخته شد، که در جنگلی در همان نزدیکی ایستاده بود و آنچه را که در جریان بود مشاهده می کرد.”

مقامات گفتند که هیدر با هلیکوپتر به بیمارستانی در بیرمنگام منتقل شد.

پینکینز ساعاتی بعد در حالی که در میان گروهی از چادرها ایستاده بود، “1/2 مایل از محل سرقت” دستگیر شد.

دفتر کلانتری گزارش داد که این دو توسط زنی که “بعدها به عنوان یاسمین هیدر شناسایی شد” به پایین پرتاب شدند.

کلانتر در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که قربانی 22 ساله به نام آدام سیمجی شناسایی شد و او با دوست دختر 20 ساله خود، میکایلا پائولوس، که شاهد قتل بود، در سفر بود.

نمایندگان به آنجا رسیدند و هیدر را روی زمین در همان نزدیکی پیدا کردند که “چندین گلوله به نیم تنه اش شلیک شد.”

به گفته اداره کلانتری شهرستان کلی در آلاباما، یک سارق کنار جاده ای که خود را به عنوان یک راننده سرگردان درآورده بود، یک دانشجوی دانشگاه فلوریدا مرکزی را هنگام مقابله با او کشت.

صفحه فیس بوک سیمجی گزارش می دهد که او از دبیرستان آپوپکا فارغ التحصیل شد، در کالج ایالتی سمینول تحصیل کرد و در سال 2021 به دانشگاه فلوریدا مرکزی منتقل شد. او قصد داشت در سال 2023 فارغ التحصیل شود.

او در فیس بوک نوشت: «دیروز دنیای من به پایان رسید.

به گفته مقامات، پائولوس CPR را در سیمجی انجام داد، در حالی که آنها منتظر امدادگران بودند، اما او در صحنه فوت کرد.

دفتر کلانتری گفت: «به نظر نمی رسید که افراد دیگری در حال حاضر از کمپ استفاده کنند.

“من مجبور بودم ببینم دلیل وجودم، همسرم، شریک زندگی من، پدر آینده فرزندانم، در وسط پارک ایالتی در آلاباما درگذشت. هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند شوک و درد من را توصیف کند. ما تمام زندگی‌مان را در پیش داشتیم.»

مقامات گفتند که پینکینز همچنین به یک فقره قتل، دو فقره آدم ربایی و دو فقره سرقت متهم شده است.

مقامات گفتند که سیمجی و هیدر هر دو مورد تیراندازی قرار گرفتند.

او می گوید که او و سیمجی چهار سال با هم قرار داشتند و او برای محافظت از او درگذشت.

دو نماینده فلوریدا را تماشا کنید که مرد بیهوش را از قایق نجات می دهند که منفجر می شود و می سوزد



منبع

پائولوس همچنین در آپوپکا زندگی می کند و طبق صفحه فیس بوک او «مشاوره بالینی سلامت روانی بالینی کارشناسی ارشد هنر (MA) را در دانشگاه فلوریدا مرکزی می خواند.