در مورد هریت هیگمن، که لیز چنی را در انتخابات مقدماتی GOP وایومینگ شکست داد، چه باید بدانید

اصلاحات و توضیحات: نسخه قبلی این داستان به اشتباه نام سازمانی را که هریت هاگمن تأسیس کرده بود، گذاشته بود.

لیز چنی: چگونه لیز چنی از حامی ترامپ و رهبر حزب جمهوری خواه به سرسخت ترین منتقد و طرد شده حزب جمهوری خواه تبدیل شد

انتخابات مقدماتی آلاسکا، وایومینگ: نکات مهم: چنی در وایومینگ به هاگمن باخت. مورکوفسکی و پیلین آلاسکا به سمت ژنرال پیش می روند

در اینجا چیزی است که باید در مورد Hageman بدانید.

به گفته زنان دانشگاه ایالتی آیووا در آرشیو ارتباطات سیاسی، هاگمن، 59 ساله، وکالت را در بخش خصوصی در وایومینگ، نبراسکا و کلرادو انجام داده است.

چنی در سال 2024؟: لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا که در انتخابات مقدماتی وایومینگ شکست خورده است، می گوید در حال بررسی نامزدی ریاست جمهوری 2024 است.

هاگمن قبل از اعلام رسمی خود در بیانیه‌ای گفت: «مردم وایومینگ شایسته رهبرانی هستند که دیدگاه‌ها و ارزش‌های آن‌ها را منعکس می‌کنند، اما لیز چنی به خاطر جنگ شخصی‌اش با رئیس‌جمهور ترامپ که دو بار با اکثریت عظیم وایومینگ پیروز شد، به ما خیانت کرد».

10 جمهوری خواه به استیضاح ترامپ رای دادند: آیا بعد از نوامبر در کنگره باقی خواهد ماند؟

هاگمن در مزرعه ای در نزدیکی فورت لارامی، وایومینگ بزرگ شد.

هریت هیگمن به احتمال زیاد نماینده بعدی وایومینگ در مجلس نمایندگان آمریکا خواهد بود. او با حمایت رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان روز سه شنبه با لیز چنی، نماینده کنونی آمریکا روبرو شد و پیروز شد.

ترامپ در 9 سپتامبر نیز از هاگمن حمایت کرد.

بر اساس گزارش کابوی ایالت دیلی، هاگمن در سراسر کشور سخنرانی کرده و در مورد تجاوز دولت به مالکیت خصوصی و همچنین سیاسی کردن قانون گونه های در معرض خطر صحبت کرده است.

ترامپ گفت که چندین جمهوری‌خواه وایومینگ را که می‌خواستند با چنی رقابت کنند، مورد بررسی قرار داد و از نامزدها خواست پشت یک رقیب متحد شوند که می‌تواند با چنی، دشمن حزب جمهوری‌خواه او رقابت کند.

کوین مک کارتی از هیگمن حمایت می کند

وزن چنی در سال 2024: چنی پس از شکست اولیه در وایومینگ می گوید که در حال بررسی نامزدی ریاست جمهوری است

هریت هیگمن کیست؟

هاگمن در آن زمان گفت: «با افتخار دوستم لیز چنی را معرفی می کنم. “من می دانم که لیز چنی یک محافظه کار اثبات شده، شجاع، قانون اساسی است، کسی که تحصیلات، سابقه و تجربه لازم برای مبارزه موثر برای وایومینگ را در صحنه ملی دارد.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: هریت هاگمن کیست؟ او لیز چنی را در انتخابات مقدماتی وایومینگ شکست داد



منبع

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، کالیفرنیا، هاگمن را در فوریه تایید کرد.

مک کارتی به فدرالیست گفت: «بعد از گذراندن وقت با هریت، به آسانی آشکار است که او همیشه به نیازهای جوامع محلی خود گوش می دهد و اولویت بندی می کند و بر رسیدگی به بزرگترین مشکلات کشور ما متمرکز است. من مشتاقانه منتظر خدمت در کنار هریت برای سالهای آینده هستم.

هاگمن زمانی متحد چنی بود

بر اساس نتایج غیررسمی، هاگمن چنی را با اختلاف 30 امتیازی شکست داد.

به گفته Ballotpedia، او یک وکیل منابع طبیعی است و در سال 2004 به همراه شریک تجاری سابق خود، کارا برایتون، اتحاد حفاظت از وایومینگ را تأسیس کرد. Ballotpedia می گوید که هدف این گروه افزایش مشارکت عمومی در هر دو سطح نظارتی ایالتی و فدرال بود.

رابطه هیگمن و چنی همیشه بحث برانگیز نبوده است. او در سال 2014 در کمپین سنای آمریکا چنی کار کرد.

آپدیت اولیه Hageman: لیز چنی، نماینده جمهوری خواه، در مسیر شکست مقدماتی خود در وایومینگ قرار دارد. در اینجا آمده است که چگونه او به دنبال یک پیروزی بزرگتر است

تایید دونالد ترامپ

او در سال 2018 برای فرمانداری ایالت نامزد شد، اما در انتخابات مقدماتی شکست خورد.

چنی به دلیل صحبت علیه دخالت ترامپ در حمله 6 ژانویه به کنگره، از جمهوریخواهان همکارش انتقاد کرد و یکی از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان بود که به استیضاح او رای دادند.

او در سال 1986 لیسانس علوم در مدیریت بازرگانی و در سال 1989 یک دکتر حقوقی از کالج حقوق دانشگاه وایومینگ دریافت کرد. او به عنوان منشی قانون برای یک قاضی استیناف فدرال خدمت کرد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، هاگمن در مناظره ای علیه چنی در 30 ژوئن از ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر سرقت انتخابات 2020 حمایت کرد.

ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «هاریت اول آمریکاست.» در حالی که چنی را یک «رینو» – «فقط جمهوری‌خواه به نام» – و «تامین کننده شماره یک دموکرات‌ها برای لقمه‌های صوتی» محکوم کرد.

از آنجا که وایومینگ به طور مداوم محافظه کار است، برنده این مقدماتی به عنوان برنده احتمالی انتخابات عمومی در نظر گرفته می شود.

مشارکت کننده: الا لی

هاگمن اعلام کرد که در 9 سپتامبر در برابر چنی برای کرسی مجلس وایومینگ رقابت خواهد کرد.

ترامپ موضع هاگمن در مورد اجرای مرزها، جنایت، حقوق اسلحه و آنچه را که او «صداقت انتخاباتی» خواند، تحسین کرد.

هاگمن فرار را اعلام می کند