مارک میدوز رئیس سابق دفتر کاخ سفید ترامپ نقش اولیه ای در متقاعد کردن هریت هیگمن برای رقابت با لیز چنی ایفا کرد.

هاگمن بعداً با ترامپ مرتبط شد که از کمپین مقدماتی حزب جمهوری‌خواه که اکنون موفق بود، حمایت کرد.

مارک میدوز رئیس سابق کارکنان کاخ سفید.AP Photo/اندرو هارنیک

  • طبق پولیتیکو، در طول این دیدار، میدوز هاگمن را از طریق تلفن با جیم جردن، نماینده اوهایو، یکی دیگر از متحدان ارشد ترامپ در کنگره مرتبط کرد، که او نیز او را وادار به شرکت در مسابقه کرد.

    مارک میدوز

    اندی سورابیان، استراتژیست ارشد Wyoming Values ​​PAC، سازمان بیرونی حامی هاگمن، گفت که کسانی که در مدار رئیس جمهور سابق بودند، رقابت چنی-هاگمن را برای ائتلاف “اول آمریکا” او بسیار مهم می دانستند.

    هاگمن با نزدیک به 99 درصد آرا، 66 تا 29 درصد بر اساس نتایج DDHQ، چنی را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه رهبری کرد.

    PAC “نجات آمریکا” ترامپ یک خروجی مالی کلیدی برای رقیب اصلی چنی بود، زیرا PAC طرفدار هاگمن در طول مبارزات انتخاباتی مقدماتی 650000 دلار از کمیته سیاسی رئیس جمهور سابق جمع آوری کرد.

    ترامپ به حمایت از هاگمن ادامه داد و برای مبارزه علیه چنی به ایالت سفر کرد و او را به عنوان یک “رینو” یا “فقط جمهوریخواه به نام” مورد تمسخر قرار داد. ایالت های دوستدار جمهوریخواهان در کشور.

    مارک میدوز، رئیس دفتر سابق کاخ سفید، یکی از تقویت‌کننده‌های اولیه چالش کنونی هریت هیگمن در برابر لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان در انتخابات مقدماتی مجلس نمایندگان وایومینگ بود و ارتباط مستقیمی با دونالد ترامپ فراهم کرد، زیرا رئیس‌جمهور سابق در تلاش برای شکست یکی از پر سر و صداترین وی بود. به گزارش پولیتیکو، منتقدان.

    او به پولیتیکو گفت: «دنیای ترامپ سازماندهی و بسیج شد که من قبلاً هرگز ندیده بودم تا شکست چنی را تضمین کند. همه به درستی درک کردند که از نظر نمادین، هیچ مسابقه میان دوره ای برای آینده جنبش آمریکا اول مهمتر از این مسابقه نیست.

    به گفته یکی از افراد آشنا که با این خبرگزاری صحبت کرد، پس از اینکه میدوز مراسم را ترک کرد، با ترامپ تماس گرفت و او را برای دیدار با هاگمن تحت فشار قرار داد.

    میدوز سال گذشته هاگمن را در یک صبحانه اهدایی در وایومینگ غافلگیر کرد، جایی که او از او خواست بدود.

  • تلاش منظم برای شکست چنی از تابستان گذشته هرگز ناامید نشد، و همراه با نقش برجسته چنی به عنوان نایب رئیس کمیته مجلس نمایندگان که در مورد 6 ژانویه تحقیق می کرد – هیئتی که در میان جمهوری خواهان شدیداً محبوبیت ندارد – زن کنگره در انتخابات مقدماتی خود شکست خورد. .

    زمانی که هیگمن برای ملاقات خود به جکسون رسید، میدوز – متحد سرسخت ترامپ که در کنار چنی در مجلس حضور داشت – ظاهری غافلگیرکننده داشت و هیگمن را در تشویق او برای ورود به انتخابات مقدماتی تشویق می کرد.

    هاگمن قبلاً از حمایت تعداد بی شماری از رهبران جمهوری خواه در وایومینگ برخوردار شده بود که از مخالفت چنی با رئیس جمهور سابق در ایالتی که 70 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 داشت، خشمگین شده بودند.

    در ژوئیه 2021، زمانی که هاگمن هنوز در فکر نامزدی در برابر چنی بود – که در آن زمان پس از ادامه انتقاد از رفتار ترامپ در 6 ژانویه 2021 و ادعاهای نادرست انتخاباتی او در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020، از سمت جمهوری خواه شماره 3 مجلس برکنار شده بود. انتخابات – او هفت ساعت در سراسر ایالت رانندگی کرد تا یک جلسه صبحانه با یک اهداکننده در مورد مسابقه در حال ظهور داشته باشد.

    مارک میدوز یکی از بازیکنان کلیدی در تشویق هریت هیگمن برای مقابله با لیز چنی بود.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع