دروازه‌بان وگاس، لهنر، با استناد به بدهی 50 میلیون دلاری، اعلام ورشکستگی کرد

لهنر 31 ساله در سال 2020 قراردادی 5 ساله به مبلغ 25 میلیون دلار با شوالیه ها امضا کرد، اما این بازیکن هاکی سوئدی فصل 2022-2023 را در دوران نقاهت پس از عمل جراحی لگن سپری کرد.



منبع

لهنر و پدرش، مایکل، هر دو به عنوان اعضای اصلی در پرونده مجوز کسب و کار نوادا برای سولارکد، یک شرکت با مسئولیت محدود که در چندین ایالت از جمله نوادا و آریزونا تجارت می کند، فهرست شده اند.

یک وکیل لهنر بلافاصله به درخواست آسوشیتدپرس برای اظهار نظر در روز دوشنبه پاسخ نداد.

آن‌ها در 30 دسامبر، ماه‌ها پس از آن که یک شرکت ویسکانسین از لهنر برای 4 میلیون دلار شکایت کرد و مدعی شد بازیکن NHL و پدرش نتوانسته‌اند سال گذشته وام تجاری را پرداخت کنند، درخواست ورشکستگی کردند.

گزارش لاس وگاس ریویو-ژورنال گزارش داد که پرونده ورشکستگی فصل 7 نگاهی اجمالی به مشکلات مالی زوجین، از جمله بدهی به کمتر از 50 نفر و شرکت دارد.

او و همسرش دنیا ارزش دارایی هایشان را تا 10 میلیون دلار تخمین می زنند.

لاس وگاس (AP) – رابین لهنر، دروازه‌بان شوالیه‌های طلایی وگاس و همسرش در نوادا اعلام ورشکستگی کرده‌اند و دلیل آن بدهی 50 میلیون دلاری به ده‌ها طلبکار است.

طبق پرونده ورشکستگی، بدهی های لهنر همچنین شامل پرداخت های از دست رفته برای مجموعه ای از مارهای کمیاب است که او در سال 2017 به قیمت 1.2 میلیون دلار خریداری کرد. لهنر مارها را در مزرعه خزندگان خود در پلاتون، میسوری نگهداری می کند.

Solarcode در ژانویه 2022 با یک طرح بازپرداخت چهار ساله با Eclipse Service موافقت کرد، اما پنج پرداخت اول خود را از دست داد و باعث شد شرکت ویسکانسین در اواخر ژوئن 2022 به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در میلواکی شکایت کند.