«از نظر مالی جنون:» در اظهارات روز MLK، بایدن به اولویت های قانونی جمهوری خواهان حمله کرد

و او جمهوری‌خواهان را متهم کرد که می‌خواهند به دنبال تامین اجتماعی و مدیکر باشند، یک مبارزه بالقوه که در حال وقوع است، زیرا جمهوری‌خواهان قول می‌دهند که هزینه‌های فدرال باید قبل از موافقت با افزایش سقف میزان وام‌گیری دولت، مهار شود.

رئیس جمهور جو بایدن در صبحانه روز دوشنبه مارتین لوتر کینگ جونیور شبکه ملی اقدام در واشنگتن سخنرانی کرد.

فراتر از سیاست مالی، بایدن از اقدامات خود در زمینه عدالت اجتماعی و مسائل جنگ فرهنگی نیز دفاع کرد.

یان سامز، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه متهم کرد که جمهوری‌خواهان به طرز بی‌شرمانه‌ای ریاکاری می‌کنند، زیرا آنها نگرانی‌ها در مورد ذخیره بسیار بزرگ‌تری از اسناد طبقه‌بندی‌شده در اختیار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در برابر رها کردن آن‌ها مقاومت می‌کرد، رد کرده‌اند.

پرزیدنت جو بایدن در حالی که در صبحانه روز دوشنبه مارتین لوتر کینگ جونیور در شبکه ملی اقدام روز دوشنبه در واشنگتن سخنرانی می کرد، ادعا می کند که برخی از شرکت ها صفر دلار مالیات می پردازند.

پرزیدنت جو بایدن در حالی که در صبحانه روز دوشنبه مارتین لوتر کینگ جونیور در شبکه ملی اقدام روز دوشنبه در واشنگتن سخنرانی می کرد، ادعا می کند که برخی از شرکت ها صفر دلار مالیات می پردازند.

آخرین

  • ما باید “روح” آمریکا را نجات دهیم: بایدن در کلیسای مارتین لوتر کینگ جونیور سخنرانی می کند

    رئیس جمهور جو بایدن در صبحانه روز دوشنبه مارتین لوتر کینگ جونیور شبکه ملی اقدام در واشنگتن سخنرانی می کند.

    رئیس جمهور جو بایدن در صبحانه روز دوشنبه مارتین لوتر کینگ جونیور شبکه ملی اقدام در واشنگتن سخنرانی می کند.

    حمله بایدن به جمهوری خواهان

    بایدن طی سخنانی در مراسمی که توسط شبکه ملی اقدام، یک سازمان حقوق مدنی، برگزار شد، گفت: «این گونه است که آنها دوره جدید خود را آغاز می کنند. اگر هر یک از این صورت‌حساب‌ها به میز من برسد، آن‌ها را وتو خواهم کرد.»

    “انصاف و استانداردهای دوگانه”: چگونه تخریب اسناد طبقه بندی شده بایدن می تواند به یک مسئولیت سیاسی و قانونی تبدیل شود

    استیو اسکالیز، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان، روز دوشنبه در برنامه «صبح با ماریا» شبکه فاکس بیزینس گفت: «سوالات زیادی باید پرسیده شود.» «حداقل در نهایت، اکنون که جمهوری خواهان هستند، کسی را دارید که مایل است این سؤالات را بپرسد. مسئول مجلس برای گرفتن مقداری پاسخگویی و چند پاسخ».

    اظهارات بایدن در حالی بیان شد که وی در زمان معاونت رئیس جمهور تحت حملات فزاینده جمهوری خواهان به دلیل مدیریت اسناد محرمانه قرار گرفته است.

    بایدن ادعاهای مکرر خود مبنی بر اینکه مایل است با جمهوری خواهان بر روی “راه حل های واقعی” کار کند، تکرار کرد. اما بن بست قانونگذاری نتیجه محتمل تر در یک دولت تقسیم شده، به ویژه در محیط سیاسی قطبی شده امروزی است.

    بایدن گفت: «در طول دو سال گذشته ما کارهای افتضاحی با هم انجام داده ایم. “پس بیایید ادامه دهیم.”

    میخواهی بیشتر بدانی؟ این چیزی است که شما از دست داده اید

    برخی از جمهوری خواهان علیه “بیداری” که به گفته آنها به عنوان مجازاتی برای “گناهان ادعایی گذشته و حال” به جامعه تحمیل می شود، تجمع کرده اند.

    چرا مهم است

    واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز دوشنبه از جمهوری خواهان انتقاد کرد “از نظر مالی ناتوان است” و گفت که قانون اولویت اصلی جمهوری خواه باعث بدتر شدن تورم و در عین حال افزایش مالیات بر طبقه کارگر و کمک به ابرثروتمندان خواهد شد.

    پایان قوی 2022: نمایش بهتر از حد انتظار دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای به بایدن کمک کرد سال 2022 را با انبوهی از پیروزی های اواخر سال به پایان برساند. محبوبیت او شروع به افزایش کرده بود.

  • او گفت: «این صداقت است.

    بایدن در انتقاد از برخی از اولویت های قانونگذاری جمهوری خواهان مجلس نمایندگان دقیق تر بود. او گفت که لایحه ای که جمهوری خواهان هفته گذشته برای لغو بودجه برای استخدام 87000 کارگر از جمله کارگزاران IRS تصویب کردند، 114 میلیارد دلار به کسری بودجه اضافه می کند. تقلب در مالیات های خود را برای شرکت های ثروتمند و بزرگ آسان تر می کند. جمهوری خواهان می گویند لایحه آنها که شانس کمی برای تصویب در سنای تحت کنترل دموکرات ها دارد، برای جلوگیری از تعقیب ماموران IRS از آمریکایی های سخت کوش مورد نیاز است.

    بایدن در حالی که خود را برای انتخابات مجدد آماده می کند، از هر فرصتی برای ایجاد تضاد با جمهوری خواهان استفاده می کند. آدرس او در دوشنبه ممکن است هدف افزوده‌ای از راه‌اندازی یک حوزه انتخابیه کلیدی را داشته‌اند.

    بایدن اظهارات خود را در تعطیلات فدرال به مناسبت تولد کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور آغاز کرد و راه‌هایی را فهرست کرد که گفته بود دولتش به سیاه‌پوستان آمریکایی کمک کرده است، گروهی که برای انتخاب او در سال 2020 به کاخ سفید بسیار مهم است. اما بایدن گفت که اکنون باید از این دستاوردها دفاع کرد زیرا جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای 2022 کنترل مجلس نمایندگان را به دست آوردند.

    ترسیم کنتراست: بایدن در اظهارات روز دوشنبه به طور خاص به موضوع اسناد و یا به طور کلی روند تحقیقات جمهوری خواهان اشاره نکرد. در عوض، او سعی کرد تضاد در سیاست ها ایجاد کند.

آمریکایی ها انتظار زیادی ندارند: قرار است طی 2 سال آینده در واشنگتن چه اتفاقی بیفتد؟

بایدن تندترین اظهارنظر او را دوشنبه به طور غیرمستقیم بیان کرد. او گفت که دولتش توانست زندگی سیاه پوستان آمریکایی و دیگران را بهبود بخشد و در عین حال مسئولیت مالی داشت و از افزایش حداقل مالیات شرکت ها و کاهش کسری بودجه حمایت کرد.

بایدن در اشاره ای آشکار به جمهوری خواهان افزود: «به نظر من این افراد از نظر مالی دچار جنون هستند. “آنها کاملاً متوجه نمی شوند.”

دم کردن دعواهای مالی

بایدن که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اعلام کند که برای دومین دوره در سال 2024 نامزد خواهد شد، گفت: «در این مورد و خیلی از شما حمایت می‌کنم. ما باید کنار هم باشیم.»

رئیس جمهور جو بایدن در صبحانه روز دوشنبه مارتین لوتر کینگ جونیور شبکه ملی اقدام در واشنگتن سخنرانی کرد.

دفاع از “بیداری”

لغزش زودهنگام: اما افشای هفته گذشته مبنی بر اینکه اسناد طبقه بندی شده در دفتر خصوصی او در واشنگتن و یک گاراژ در خانه اش در ویلمینگتون، دلاور پیدا شده است، یک مشکل است. آنها به عزم جمهوریخواهان برای تحقیق درباره بایدن مشروعیت بخشیده اند.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: در سخنرانی روز MLK، بایدن جمهوری‌خواهان را مورد انتقاد قرار داد، سیاه‌پوستان آمریکایی را تحسین کرد.



  • منبع

    کشیش آل شارپتون، بنیانگذار و رئیس شبکه ملی اقدام، بایدن را با بیان اینکه او همیشه از آمریکای سیاهپوست حمایت کرده است، معرفی کرد.

    بایدن همچنین از طرح جمهوری خواهان انتقاد کرد که هنوز به آن رأی داده نشده است، برای لغو IRS و جایگزینی مالیات بر درآمد با مالیات بر مصرف.

    بایدن با صحبت در مورد دستاوردهای حقوق مدنی – از جمله تبدیل لینچ به یک جنایت نفرت فدرال، تعیین روز ژوئن به عنوان تعطیلات فدرال و تثبیت برابری ازدواج در قوانین فدرال – گفت رسیدگی به تخلفات گذشته «بیدار نشدن» است.

    اسناد بایدن: جمهوریخواهان اطلاعات بیشتری می خواهند. دموکرات ها می گویند حزب جمهوری خواه از ترامپ دفاع می کند