دانشجوی دانشگاه پردو به پلیس گفت که او از چاقو برای کشتن هم اتاقی اش در حالی که روی صندلی نشسته بود استفاده کرده است.

وارون مانیش چهدا (WTHR)

شا اولین جلسه دادگاه خود را روز جمعه در یک دادگاه کوچک در زندان شهرستان تیپکانو در مقابل سارا وایت، قاضی شهرستان تیپکانو انجام داد. او یک کت و شلوار مشکی و دمپایی نارنجی پوشیده بود.

این تعطیلی تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت، زیرا روزهای آخر هفته را شامل نمی شود و دوشنبه تعطیل است، به این معنی که دادگاه ها بسته خواهند شد. انتظار می رود اتهامات رسمی پس از آن تشکیل شود.

بر اساس این سند، “پاشیده شدن خون روی دیوار، حوضچه ای از خون روی زمین و یک چاقوی تاشو روی زمین” وجود داشت.

شا، یک دانشجوی بین‌المللی 22 ساله از کره جنوبی، به ظاهر خون روی لباس و بدنش بود و بازداشت شد.

در این سوگندنامه آمده است: هنگامی که مأموران به اتاق طبقه اول خود در سالن مک کاچون رسیدند، هم اتاقی، وارون مانیش چهدا را روی صندلی با “جراحات متعدد چاقو و پارگی” پیدا کردند.

وارون مانیش چهدا (WTHR)

با این حال، سوگندنامه انگیزه این حمله را روشن نکرد. لزلی ویت، رئیس پلیس دانشگاه پردو، قبلاً گفته بود که معتقد است مرگ چهدا “بی دلیل و بی معنی” بوده است.

این داستان اولین بار در NBCNews.com.

این دانشجوی دانشگاه پردو مظنون به قتل هم اتاقی خود در اتاق خوابگاهشان این هفته به پلیس اعتراف کرد که او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

وقتی شا با کارآگاهان صحبت کرد، طبق سوگندنامه به قتل اعتراف کرد.

دفتر منشی شهرستان تیپکانو گفت که دادستان شهرستان تیپکانو برای “تحقیق بیشتر” این حادثه برای شا به مدت 72 ساعت توقیف کرده است.

در سوگند نامه آمده است که اداره پلیس دانشگاه حدود ساعت 12:44 بامداد چهارشنبه از دانشجوی جی مین شا تماس گرفت.

در سوگندنامه آمده است: «شا گفت که چاقوی روی زمین متعلق به او بوده است و اعتراف کرد که از چاقو برای کشتن چده استفاده کرده است، در حالی که روی صندلی نشسته بود که پلیس او را پیدا کرد. شا گفت: پس از کشتن چدا با 911 تماس گرفت و تا زمانی که مأموران رسیدند و او را دستگیر کردند در اتاق ماند.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

در طول جلسه، شا سرش را پایین نگه داشت و دست‌هایش را روی هم قرار داد در حالی که متزلزل به نظر می‌رسید.