دامپزشک گریان از جنگ جهانی دوم در صدمین سالگرد تولد خود می گوید که وضعیت فعلی آمریکا “آن چیزی نیست که برای آن مردند”

یک کهنه سرباز آمریکایی که در جنگ جهانی دوم شاهد اقداماتی بود، در جشن تولد 100 سالگی خود از وضعیت فعلی کشور ابراز تاسف کرد.

کارل اسپورلین دکل که روز خاص خود را در 29 ژوئن با دوستان و خانواده سپری کرد، همانطور که می گفت اشک ریخت. فاکس 13 در مصاحبه ای که یک روز پس از آن به اشتراک گذاشته شد، سربازان همکار او در جنگ برای آنچه که اکنون آمریکا ظاهراً تبدیل شده است، نمردند.

به گفته دریافت کننده ستاره نقره ای، او زندگی خوبی داشته است و طول عمر، شادی و سلامتی خود را به قدردانی از چیزهای کوچک نسبت می دهد.

تصویر ویژه از طریق خلیج تامپا FOX13

این مطالعه نشان می‌دهد که ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها از «روشی که امروز در کشور پیش می‌رود» راضی هستند، در حالی که ۷۸ درصد احساس نارضایتی می‌کنند. این مطالعه همچنین خاطرنشان کرد که اکثر مردم وضعیت اقتصادی فعلی کشور را منفی می بینند.

دکل در مصاحبه ای گفت: “من می خواهم بچه های جوان متوجه شوند که آزادی بهای سنگینی دارد.” پلانت سیتی پیک و تریبون در سال 2009. «این به مردم از خارج داده نمی شود خوبی دیگران این چیزی است که باید برایش بجنگی و گاهی بمیری.»

بعلاوه تسریع تورم، ایالات متحده نیز با افزایش مواجه است تیراندازی های دسته جمعی، حوادث نفرت انگیز و دیگر جرایم خشونت آمیز.

او به اشتراک گذاشت: “من در تمام این دنیا صادقانه معتقدم که همه چیز زیباست.” “اگر صبح از خواب بیدار شوم و این گیاهان را در اینجا ببینم … و همه آن گل هایی که در آنجا هستند و علف های سبز روی زمین، زیباست.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: جامعه “زیرزمینی” LGTBQ+ در افغانستان می ترسند که پس از تسلط طالبان “درجا” کشته شوند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشجوی اندونزیایی پس از اینکه سلفی های خود را به عنوان NFT به شوخی برای فروش گذاشت میلیونر شد.

در حالی که دکل وارد جزئیات نشد، نارضایتی وی از وضعیت فعلی کشور منعکس کننده دیدگاه اکثریت مردم بر اساس نظرسنجی است. مرکز تحقیقات پیو در ژانویه منتشر شد.

«مردم متوجه نیستند که چه دارند… کارهایی که ما انجام دادیم و چیزهایی که برای آن جنگیدیم و پسرانی که برای آن جان باختند، همه چیز از بین رفته است. دکل گفت کشور ما با یک سبد دستی به جهنم می رود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: خانواده تونی هسیه دستیار سابق او را به دستکاری و کلاهبرداری از میلیاردر فقید متهم می کنند.



منبع

در حالی که بومی لیکلند، فلوریدا، به تمام جوایز و تقدیرهایی که دریافت کرده افتخار می کند، خاطراتش از دوستانش در تفنگداران دریایی که در جنگ از دست داده اند، اشک او را در می آورد.

دکل ادعا کرد: «ما کشوری را که در زمان بزرگ شدن من داشتیم، نداریم. “هیچکس آن لذتی که من داشتم را نخواهد داشت. هیچکس فرصتی که من داشتم را نخواهد داشت. این فقط یکسان نیست. و این چیزی نیست که پسران ما برای آن مردند.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردم عکس‌های نمایه‌شان را به نقاشی مرد تایلندی که در SF هل داده شده است تغییر می‌دهند.