خروس های با چاقو در جنگ خروس ها در هند 2 مرد را کشتند

اگرچه این مرد سریعاً به بیمارستان محلی منتقل شد، اما بعداً اعلام شد که مرده است.

اگر چه خروس جنگی در زیر غیر قانونی است هند قانون پیشگیری از ظلم به حیوانات، به ویژه در طول جشن های سانکرانتی، یک رویداد رایج باقی مانده است.

در یک حادثه جداگانه در منطقه گداوری شرقی، یکی از تماشاچیان به نام ک.

این مرد در راه انتقال به بیمارستان خونریزی کرد و بعداً اعلام شد که او مرده است.

رائو طبق گزارشات، تیغه های گره خورده به خروسش قبل از اینکه مرعوب جمعیت شود. پرنده پس از آن پرواز کرد و روی رائو فرود آمد و باعث شد که تیغه ها به شدت پای او را بریده باشند.

داستان های مرتبط:

برای علامت گذاری جشن سه روزه از جشنواره هندو Makar Sankrati، مردم برای برگزاری گرد هم آمدند خروس جنگی بر اساس گزارش ها روز یکشنبه در مناطق کاکینادا و گوداوری شرقی.

[Source]

در تمرین ممنوعه، شرکت کنندگان چاقو یا تیغه را به پای خروس های خود می چسبانند. در همین حال، تماشاگران شرط می‌بندند که کدام خروس برنده مبارزه خواهد شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: در میان تحقیقات، تعداد بیشتری از دبیرستان های ویرجینیا به دلیل عدم انتشار اخبار جوایز دانشگاهی عذرخواهی کردند

اطلاعات بیشتر از NextShark: 3 دختر نوجوان به یک زن آسیایی 51 ساله می گویند که او باعث کروناویروس B*tch شده است! در نیویورک

نخست وزیر ژاپن از بهبودی ۳۲۵ مسافر کشتی کروز ویروس کرونا در ژاپن خبر داد.



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: با اولین سیک ناظر که از آکادمی نظامی وست پوینت فارغ التحصیل شده است آشنا شوید

پادماراجو، که ساکن آنانتاپالی بود، ظاهراً در نزدیکی یک جنگ خروس ایستاده بود که یکی از خروس های تیغه ای عصب کلیدی دستش را برید.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

در جریان این حادثه در کاکینادا، گانده سوریاپراکشا رائو، 43 ساله صاحب یکی از خروس های جنگنده، پس از بریده شدن توسط خروس ارزشمند خود، خونریزی کرد و جان خود را از دست داد.

گزارش ها حاکی از آن است که دو مرد در درگیری های جداگانه خروس ها در هند توسط خروس های با چاقو کشته شده اند.