خدمه برای نجات 2 هواپیما در ارتفاعات خطوط برق کار می کنند

اسکات گلدشتاین، رئیس آتش نشانی شهرستان مونتگومری، اوایل یکشنبه به خبرنگاران گفت که تا ساعت 9:30 بعد از ظهر یا بعد از آن زمان لازم است تا تمام منابع برای ادامه تلاش‌های نجات در دسترس باشد، اما او هیچ جدول زمانی برای مدت زمان پس از آن ارائه نکرد. سرنشینان هواپیما پایین

FAA هواپیما را Mooney M20J شناسایی کرد.

علت سقوط بلافاصله مشخص نشد. FAA و هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در مورد آنچه اتفاق افتاده است تحقیق خواهند کرد.



منبع

پیرینگر گفت که خطوط انتقال همچنان فعال هستند و تلاش‌های نجات را پیچیده می‌کند.

او گفت: “همه چیز هنوز در این زمان پر انرژی است.”

گلدشتاین گفت که پیمانکاران تاسیسات برق ابتدا سیم‌های پرتنش را زمین می‌کنند تا کار امدادگران را ایمن کنند. سپس خدمه آتش نشانی از کامیون های سطلی یا جرثقیل برای پایدار کردن هواپیما با زنجیر کردن آن یا بستن آن به برج استفاده می کنند. گلدشتاین گفت که پس از پایداری هواپیما، امدادگران از جرثقیل یا کامیون های سطلی برای پایین آوردن دو نفر استفاده خواهند کرد. وی گفت: امدادگران به صورت دوره ای از طریق تلفن همراه با آنها تماس می گیرند تا آنها را بررسی کنند.

از ساعت 11 شب خدمه برق و برج خطوط را زمین گیر کردند تا مطمئن شوند برق نزدیک هواپیما وجود ندارد.

شرکت پپکو گزارش داد که حدود 120000 مشتری در شهرستان مونتگومری بدون برق هستند. پیرینگر گفت که بسیاری از چراغ های راهنمایی نیز در این منطقه خاموش است. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که پرسنل آن منتظر هستند تا امدادگران آنها را پاکسازی کنند تا قبل از انجام تعمیرات در محل سقوط وارد صحنه شوند.

اداره هوانوردی فدرال در بیانیه ای اعلام کرد که هواپیمای تک موتوره که از وایت پلینز نیویورک خارج شده بود، حوالی ساعت 5:40 بعد از ظهر یکشنبه با یک برج خط برق در نزدیکی پارک هوایی مونتگومری کانتی در گیترزبورگ برخورد کرد و هواپیما در حدود 100 فوتی گیر کرد. (30 متر) از سطح زمین. FAA گفت که دو نفر سرنشین بودند.

پیت پیرینگر، سخنگوی ارشد سازمان آتش نشانی و نجات شهرستان مونتگومری، در توییتر گفت که افراد حاضر در هواپیما که توسط پلیس ایالت مریلند به عنوان خلبان، پاتریک مرکل، 65 ساله، از واشنگتن، و مسافر جان ویلیامز، 66 ساله، از لوئیزیانا شناسایی شده اند، هستند. آسیب ندیده و امدادگران با آنها در تماس بوده اند. او زمانی در یک پیام ویدئویی گفته بود که سه نفر در هواپیما هستند اما بعداً تصریح کرد که دو نفر هستند.

این ویدئو یک هواپیمای سفید کوچک را نشان می‌دهد که دماغه خود را در نزدیکی یک برج برق قرار داده است. ویدئوی زنده یک ایستگاه تلویزیونی محلی نشان داد که هواپیما بعد از ساعت 8 شب در برج انتقال گیر کرده است.

پیرینگر گفت که مدارس شهرستان مونتگومری اعلام کردند که مدارس روز دوشنبه تعطیل خواهند شد.

گیترزبورگ، Md. (AP) – یک هواپیمای کوچک حامل دو سرنشین عصر یکشنبه در مریلند در خطوط برق زنده گیر کرد و باعث قطع برق گسترده در شهرستان اطراف شد زیرا مقامات برای بیرون آوردن هواپیما و سرنشینان آن تلاش می کردند.

این سقوط در گایترزبورگ، شهری با 69000 نفر در 24 مایلی (39 کیلومتری) شمال غربی واشنگتن دی سی رخ داد.