من حزبی را نمی شناسم که بتواند مانند ما بازنده باشد و شغل خود را حفظ کند.

با این حال، دیگران پیشنهاد کرده اند که ممکن است سعی کنند او را جایگزین کنند. لی زلدین، نماینده حزب جمهوری خواه نیویورک، که رقابت فرمانداری ایالت خود در سال 2022 را با وجود حمایت ترامپ از دست داد، قبلاً گفته بود که در نظر دارد برای این سمت برود.

RNC بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نوئم همچنین برای این سمت معرفی شده است: او قبلاً به فاکس نیوز گفته بود که دیگران او را تشویق کرده اند که مک دانیل را به چالش بکشد، اما تایید نکرده است که آیا او قصد انجام این کار را دارد یا خیر.

کریستی نوم فرماندار داکوتای جنوبی;  صندلی RNC رونا مک دانیل

کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی گفت که جمهوری خواهان “باید آنچه را که انجام می دهیم ارزیابی کند.”

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    “ما باید پیروز شویم. این فقط واقعیت است. آینده بچه های ما به آن بستگی دارد. ما واقعاً مسئولیت داریم پیام دهیم که سیاست های جمهوری خواه برای این کشور چه می آورد. و من حزبی را نمی شناسم که بتواند مانند ما به شکست ادامه دهد. نوم گفت که “همه باید کاری را که ما انجام می دهیم ارزیابی کنند و آیا این کار موثر است.”

    کریستی نوم فرماندار داکوتای جنوبی; صندلی RNC رونا مک دانیلچارلی نیبرگال، فایل/آسوشیتدپرس؛ الکس براندون / آسوشیتدپرس

    • مذاکرات برای جایگزینی مک دانیل در حالی آغاز شد که جمهوری خواهان در میان دوره ای سرزنش کردند.

    در مصاحبه یکشنبه در اخبار فاکس، از نوم در مورد آینده GOP و اینکه آیا مک دانیل باید جایگزین شود یا خیر پرسیده شد.

    نوم، ستاره حزب جمهوری خواه و حامی سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، این اظهارات را هفته ها پس از عملکرد ناامیدکننده حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای بیان کرد. حزب جمهوری خواه توانست مجلس نمایندگان را پس بگیرد، اگرچه با اختلاف کمتر از حد انتظار، اما عملکرد ضعیفی در رقابت های سنا داشت و حتی یک کرسی را با وجود محبوبیت پایین جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن از دست داد.

    نوم به جانشینی رئیس RNC، رونا مک دانیل، از حامیان سرسخت ترامپ اشاره کرد.

  • مک دانیل که از سال 2017 به عنوان رئیس RNC خدمت کرده است، از طرفداران سرسخت ترامپ نیز بوده است. به گزارش پولیتیکو، علیرغم اینکه سرزنش انتخابات میان دوره ای در سراسر جمهوری خواهان پخش شد، مک دانیل در 14 نوامبر اعلام کرد که قصد دارد برای یک دوره دو ساله دیگر نامزد شود. نامه ای که توسط فاکس نیوز دیجیتال به دست آمده است، حاکی از آن است که اکثریت کمیته، که قرار است در ژانویه رئیس آن را انتخاب کند، از پیشنهاد مک دانیل برای انتخاب مجدد حمایت می کند.

    کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی گفت که حزب جمهوری خواه پس از شکست های سنگین میان دوره ای، باید به فکر جایگزینی رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواه باشد.