خانواده ملیسا هایسمیت پس از پیوستن دوباره به خواهر ربوده شده در سال 1971 “بیش از حد خوشحال” شدند.

خانواده ملیسا های اسمیت این عکس را در دوران کودکی او ارائه کردند. های اسمیت در 23 اوت 1971 در فورت ورث، تگزاس، زمانی که تنها 21 ماه داشت ناپدید شد.

خانواده ملیسا های اسمیت، کودک نوپا تگزاسی که بیش از 50 سال پیش ربوده شد، “نزدیک شدن” به پاسخ ها

خانواده ملیسا های اسمیت این عکس را در دوران کودکی او ارائه کردند.  های اسمیت در 23 اوت 1971 در فورت ورث، تگزاس، زمانی که تنها 21 ماه داشت ناپدید شد.

جف هایسمیت، برادر کوچکتر ملیسا که تا قبل از هفته گذشته هرگز خواهرش را ندیده بود، به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «یکی از خواهران ما دخترش را صدا زد – کوچکترین – و دخترش ما را به مادرش برد.

خانواده های اسمیت که سال‌ها در جستجوی ملیسا بودند، در 22 نوامبر نتایج آزمایش 23andme را باز کردند و با فرزندان ملیسا مسابقه دادند – درست به موقع برای تعطیلات.

او گفت که خانواده های اسمیت پس از یافتن ملیسا و احساس یکپارچگی بیشتر از همیشه، از خوشحالی بسیار خوشحال هستند.



منبع

خانواده ملیسا های اسمیت این عکس را در دوران کودکی او ارائه کردند.  های اسمیت در 23 اوت 1971 در فورت ورث، تگزاس، زمانی که تنها 21 ماه داشت ناپدید شد.

خانواده ملیسا های اسمیت این عکس را در دوران کودکی او ارائه کردند. های اسمیت در 23 اوت 1971 در فورت ورث، تگزاس، زمانی که تنها 21 ماه داشت ناپدید شد.

در ماه نوامبر، پس از تولد 53 سالگی ملیسا، جف هایسمیت به فاکس نیوز دیجیتال گفت که خانواده‌اش احساس می‌کنند «در مسیر درست گام برمی‌دارند» و گفت: «ما در حال نزدیک‌تر شدن به یافتن این موضوع هستیم که او کجاست و چه خبر است.»

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

تایپستر کارولینای جنوبی از مشاهده ملیسا هایسمیت گم شده، که 51 سال پیش از تگزاس ناپدید شد، گزارش می دهد.

های اسمیت – که ملانی را می شناسد اما اکنون در حال بررسی تغییر نام خود به ملیسا است – تنها 10 دقیقه از جایی که از خانه مادرش ربوده شده بود بزرگ شد. فورت ورث، تگزاس، آپارتمان در 23 اوت 1971، زمانی که او فقط 21 ماه داشت.

زوج آریزونا هنگام کایاک سواری در مکزیک به مناسبت شکرگزاری ناپدید شدند

این مورد در ماه سپتامبر زمانی که یک منبع اطلاعات ناشناس از دیدن ملیسا در چارلستون، کارولینای جنوبی خبر داد، به تیتر اخبار تبدیل شد. در حالی که ملیسا هایسمیت در زمان مشاهده در چارلستون نبود، توجه ملی را به پرونده و انگیزه خواهر و برادر های اسمیت برای یافتن خواهر گمشده خود جلب کرد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

آلتا پرستار بچه را استخدام کرد، او کودک نوپا 21 ماهه را زمانی که او تحت مراقبت هم اتاقی آلتا بود در حالی که مادر جوان پیشخدمت بود، برد.

دستگیری مادر کوئینتون سایمون کودک نوپا گمشده، متهم به قتل او

جف هایسمیت گفت: “ما در شب شکرگزاری با او قهوه خوردیم، و وقتی به او نگاه کردم، فقط می دانستم. می دانستم” و بعداً اضافه کرد که “نمی توانست” هنگام ملاقات با او چشم بردارد زیرا او نگاه می کرد. درست مثل “مادرش”

مادر جف و ملیسا، آلتا، که اخیراً وقتی به فورت ورث نقل مکان کرد و در دهه 1970 به عنوان پیشخدمت کار می کرد، از هم جدا شده بود، در آن زمان آگهی یک پرستار بچه را در روزنامه محلی گذاشته بود تا مراقب ملیسا – اولین فرزندش – باشد. زنی به آگهی پاسخ داد و پذیرفت که آلتا را در رستورانی که مادر جوان در آن کار می کرد ملاقات کند اما هرگز حاضر نشد.

بعداً، آینده نگر پرستار بچه به نام آلتا و علاقه خود را به این کار ابراز کرد و گفت که حیاط بزرگی دارد و از بچه های دیگر مراقبت می کند.

خانواده های اسمیت هنوز منتظر نتایج آزمایش DNA رسمی از خود ملیسا هستند، اما آنها می گویند شباهت به مادرش عجیب است.

های اسمیت از آن زمان دیگر دیده نشده بود مادرش با نیروی انتظامی تماس گرفت روزی که او در سال 1971 ناپدید شد. جف معتقد است خواهرش ربوده شده است، اما در حال حاضر، او فقط روی شناختن خواهرش تمرکز کرده است.

ملیسا هایسمیت که رفت گم شدن در کودکی از خانه خود در تگزاس 51 سال پیش، با بستگان خود ملاقات کرده است.

جف توضیح داد که هم اتاقی به مقامات گفت که زنی که ملیسا را ​​برد دستکش سفید، عینک آفتابی و کلاهی دور سرش در اواسط ماه اوت در تگزاس داشت.