ویدیو نشان می دهد که بازیکن داکس پس از باخت، مشت پس از بازی را پرتاب می کند

کوروالیس، اورگان (AP) – اداره ورزش اورگان یکشنبه گفت که در حال جمع آوری اطلاعات پس از ویدئویی منتشر شد که نشان می‌دهد داکس، دی‌جی جانسون، مدافع خط بیرونی، فردی را با وسایل ایالت اورگان می‌زند. در زمین بعد از بازی روز شنبه در ورزشگاه ریزر.

___

جانسون دیده می شود که از پشت به شخص مشت می زند و سپس توسط افرادی که به نظر می رسد دو نفر از کارکنان اورگان هستند مهار شده و هدایت می شود.

کلارک گفت که دانشگاه از هویت فردی که مشت خورده است اطلاعی ندارد و امیدوار است که فرد آسیب ندیده باشد.

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://tinyurl.com/mrxhe6f2





منبع

ایالت اورگان از 21 امتیاز در کوارتر سوم برگشت و رقیب داکس را 38-34 شکست داد. این باخت باعث شد تا اورگان یک جایگاه در بازی قهرمانی Pac-12 کسب کند.

کلارک گفت تا بعد از ظهر یکشنبه هیچ شکایتی با اداره پلیس دانشگاه ثبت نشده است.

Pac-12 بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

استیو کلارک، سخنگوی ایالت اورگان در بیانیه‌ای به آسوشیتدپرس گفت: ما از این موضوع (آگاه هستیم) و مطمئن هستیم که کنفرانس Pac-12 و دانشگاه اورگان این موضوع را بررسی کرده و به طور مناسب با آن برخورد خواهند کرد.

دپارتمان ورزشی اورگان در بیانیه ای اعلام کرد: “ما از تبادل پس از بازی با یکی از اعضای تیم فوتبال و یک هوادار خود آگاه هستیم و در تلاش برای جمع آوری اطلاعات بیشتر هستیم.”