خانه‌های گنبدی کیپ رومانو توسط طوفان یان غرق شدند

دمووی پس از بازگشت به پارک قایقرانی گودلند در بعدازظهر شنبه گفت که طوفان برای گلوله باران خوب بود و در میان سایر یافته ها با چندین جونونیا نادر برخورد کرد. در مورد خانه های گنبدی، او همه چیز را در چشم انداز نگه داشت.

دموی گفت که ساکنان ناامید Captiva از او خواسته اند تا به خانه هایشان سفر کند. اما قایق کوچک او و مسافت 60 مایلی آن مسیر را دشوار می کرد.

الکس دمووی از Breakwater Adventures و Athena Custodio، هر دو از ناپل، صبح روز جمعه در حال بمباران بودند که با آنچه که از سازه های نمادین و محبوب باقی مانده بود، برخورد کردند. در یک مقطع زمانی، آنها به طور کامل در زمین بودند، در سال 1982 ساخته شدند، اما فرسایش به یک معنا خانه ها را به آب انداخت. پس از طوفان ایرما در سال 2017، دو خانه غرق شدند.

در صورتیکه آن را از دست دادید: معامله با خانه نمادین گنبد کیپ رومانو چیست؟

او گفت: «خانه متروکه‌ای که منفجر شد، نسبت به مردمی که واقعاً خانه‌هایشان منفجر شده، ناامیدکننده‌تر است.

خانه نمادین گنبد کیپ رومانو در نزدیکی جزیره مارکو مدت‌هاست که برای گردشگران جنوب غربی فلوریدا جواهری بوده است.  خانه ای که اکنون غرق شده است، زمانی در ساحل قرار داشت و از شش گنبد تشکیل شده است که دو گنبد آن به دلیل فرسایش در اقیانوس فرو رفته اند.  خانه های گنبدی اسرارآمیز در نزدیکی جزیره مارکو مدت هاست که گردشگران را در این منطقه مجذوب کرده است.  آخرین باری که ما در مورد گنبدها گزارش دادیم، ایالت صلاحیت زمینی را که گنبدها در آن قرار دارد به عهده گرفته بود، اما برنامه آنها برای این ملک هنوز مشخص نبود.  این عکس دوشنبه 28 اکتبر 2019 گرفته شده است.

به روز رسانی لوازم شنبه: چه چیزی باز است و آنچه را که بعد از ایان نیاز دارید از کجا دریافت کنید

بیشتر: بنا به گزارش ها، اسنوک این، خانه های گنبدی در جزیره مارکو ویران شده است

او گفت: “ما نمی دانیم در حال حاضر چه اتفاقی می افتد، بنابراین انجام هر یک از این کارها دشوار است.”

عکس‌ها و فیلم‌های یک گلوله‌دار محلی تأیید می‌کنند که چهار خانه باقی‌مانده گنبد کیپ رومانو در پی حمله نهایی طوفان ایان به خلیج مکزیک فرو ریخته‌اند.

اکنون، فقط بالای بتنی یکی از خانه‌های گنبدی در هنگام جزر دیده می‌شود که تقریباً مانند پشت نهنگ سفید کوچکی که برای هوا بالا می‌آید ظاهر می‌شود. شمع ها و میله ها نیز از آب بیرون زدند.

این مقاله در ابتدا در Naples Daily News منتشر شد: طوفان ایان: خانه های گنبد کیپ رومانو در خلیج مکزیک غرق شدند



منبع

هانا مورس مسائل مربوط به مصرف کنندگان را برای The Palm Beach Post پوشش می دهد. یک خط به آدرس [email protected] رها کنید، با شماره 561-820-4833 تماس بگیرید یا او را در توییتر @mannahhorse دنبال کنید.

خانه نمادین گنبد کیپ رومانو در نزدیکی جزیره مارکو مدت‌هاست که برای گردشگران جنوب غربی فلوریدا جواهری بوده است. خانه ای که اکنون غرق شده است، زمانی در ساحل قرار داشت و از شش گنبد تشکیل شده است که دو گنبد آن به دلیل فرسایش در اقیانوس فرو رفته اند. خانه های گنبدی اسرارآمیز در نزدیکی جزیره مارکو مدت هاست که گردشگران را در این منطقه مجذوب کرده است. آخرین باری که ما در مورد گنبدها گزارش دادیم، ایالت صلاحیت زمینی را که گنبدها در آن قرار دارد به عهده گرفته بود، اما برنامه آنها برای این ملک هنوز مشخص نبود. این عکس دوشنبه 28 اکتبر 2019 گرفته شده است.