“فقط وقت آن است که آنها را پاک کنیم”

گرین در بیانیه ای گفت: “به نظر من، هدف جیسون از ضبط این بود که بیشتر به تفرقه نژادی دامن بزند و از شکاف نژادی برای پیگیری برنامه شخصی خود برای یک نامزدی سیاسی برای انتخابات استفاده کند.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

بادی برد، کمیسر کانتی کلمبوس، که تنها کسی بود که سولز را پیگیری کرد، به خبر WECT گفت که بدون حمایت همکارانش که به گفته او از گرین حمایت می کنند، هیچ کاری نمی توان انجام داد.

این مکالمه توسط کلانتر سابق بازیگری در سال 2019 ضبط شده است که در سال 2022 در مقابل گرین شرکت می کرد.

  • گرین هرگونه قصد نژادی در اقدامات خود را انکار کرد.

  • به گزارش WECT، گرین می خواست بداند چه کسی در این بخش با مخالفانش در طول انتخابات ارتباط برقرار می کند.

    نشان پلیس برای کارآگاه - عکس سهام

    سولز که قبل از استعفا برای کلانتر در برابر گرین نامزد می‌شد، به این خبرگزاری گفت که در دوره ریاست گرین ضبط را به کمیسران شهرستان نشان داد.

    بر اساس بیانیه خود، گرین هرگونه قصد یا اقدام نژادی در رابطه با مکالمه تلفنی ضبط شده را رد کرد.

    گرین در بیانیه‌ای گفت: «ویدیو تغییر کرده است تا به مخاطبان جیسون سولز دیدگاهی تحریف‌شده و گمراه‌کننده بدهد که صرفاً قصد دارد کمپین او را پیش ببرد.» “همانطور که روی صفحه نشان داده شده است، مکالمه تلفنی بیش از 8 دقیقه طول کشید. جیسون تنها 6 دقیقه ویدئو را برای مشاهده به WECT ارسال کرد، که نشان می دهد ویدئو تغییر کرده است.”

    جان دیوید، دادستان شهرستان کلمبوس، به WECT گفت که او برای اولین بار روز دوشنبه از این ضبط مطلع شد و اگرچه اظهارات گرین یک تخلف جنایی نبود، اما نگرانی هایی را برای پلیس جانبدارانه ایجاد کرد.

    “ما سر مار را با پادشاه قطع خواهیم کرد. دوره. و ملوین کمپبل به اندازه مارهای بزرگی است که لوئیس هچر جرات کرده است. هر سیاهی که من می شناسم، برای شروع باید او را اخراج کنید، او یک مار است. “گرین گفت.

    نشان پلیس برای کارآگاه – عکس سهامداگلاس ساشا/گتی ایماژ

    • سولز به این رسانه گفت که پس از یک تماس تلفنی بین او و گرین، شروع به ضبط مکالمات کرده است، جایی که او در اظهار نظری گفت که از دموکرات های سیاه پوست متنفر است.

      گرین در بیانیه ای گفت که سولز ضبط تلفن را برای پیشبرد کمپین خود تغییر داده است.

      به گزارش WITN، کلانتر سابق جودی گرین پس از افشای نواری از او که افسران سیاه پوست را تهدید به اخراج می کرد، از سمت خود استعفا داد.

    • به گزارش WECT، سولز بلافاصله پس از انتصابش، تماس های تلفنی دائمی اواخر شب از گرین دریافت می کرد.

      با توجه به ضبط به دست آمده توسط WECT، گرین تهدید کرده است که هر کسی که با مخالفان سیاسی خود در ارتباط باشد را اخراج خواهد کرد.

      کلانتر سابق جودی گرین در ضبطی که توسط WECT وابسته به NBC به دست آمده است، گفت: “من از آن خسته شدم. من از این حرامزاده های سیاه بیزارم.” “من می روم خانه را تمیز کنم و کار را تمام کنم. و از آنجا شروع می کنیم.”

      به گزارش WECT، سولز همچنین با یکی از ماموران اداره تحقیقات ایالت ها ملاقات کرد، که به او گفت تا زمانی که دادستان منطقه یا دادستان کل تحقیقات رسمی را آغاز نکرده و فقط به ضبط مکالمات ادامه دهد، کاری نمی توان انجام داد.

      یک کلانتر در شهرستان کلمبوس، کارولینای شمالی، پس از اینکه در نوار تهدید به اخراج افسران پلیس سیاه پوست خود دستگیر شد، استعفا داد.

      به گزارش این نشریه، نتایج انتخابات پس از ادعاهایی مبنی بر اینکه گرین در شهرستان کلمبوس زندگی نمی کرد و قبل از تایید نتایج انتخابات توسط ایالت سوگند یاد کرد، مورد اعتراض قرار گرفت.

      گرین گفت: «اعتراف می‌کنم که تنش‌های نژادی در طول صدور گواهینامه انتخابات در سال 2018 وجود داشت و رسانه‌ها و برخی از اعضای جامعه از دو جناح سیاسی سیاه و سفید یاد می‌کردند.

      به گزارش رسانه محلی WITN، گرین در پی تحقیقات اداره تحقیقات دولتی استعفا داد.

      به گزارش WECT، در حالی که مقامات انتخاباتی این شکایات را بررسی می کردند، سولز به عنوان کلانتر موقت منصوب شد.

      صوتی که توسط WECT به دست آمد، یک مکالمه ضبط شده بود که در فوریه 2019 بین کاپیتان وقت جیسون سولز و ملوین کمپبل، که هر دو سیاه پوست هستند، انجام شد.

      به گزارش WECT، سولز در انتخابات کلانتر شهرستان کلمبوس در سال جاری قبل از استعفا در مقابل گرین شرکت کرده بود.

      “فردا یک روز جدید برای پادشاه خواهد بود. من هنوز کلانتر مادر هستم، و می روم و همه خداها را اخراج می کنم. [inaudible]. آنها را حرامزاده های سیاه بخر. آنها فکر می کنند من می ترسم؟ آنها احمق هستند، گرین در صوتی به دست آمده توسط WECT گفت: “من نمی دانم چه کار دیگری انجام دهم. بنابراین وقت آن است که آنها را تمیز کنید. یک جادوگر آنجاست که می گوید ما داریم چه کار می کنیم. و من آن را نخواهم داشت. قرار نیست آن را داشته باشم.”