حضور ضعیف حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره می‌تواند مسیر کوین مک‌کارتی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان را مختل کند.

جمهوری‌خواهان می‌توانند تا روز سه‌شنبه در مورد حفظ مک کارتی به عنوان رهبر خود در طول کنفرانس سازمانی حزب برای آماده‌سازی برای جلسه بعدی کنگره رأی دهند.

کوین مک کارتی، رهبر حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا از کالیفرنیا، پیش از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در اجلاس سران مؤسسه سیاست اول آمریکا در واشنگتن در ماه ژوئیه روی صحنه ظاهر می شود.  مک کارتی به دلیل عملکرد ضعیف حزب در حالی که دستش را به سمت کفه بلندگو می برد، ضعیف شد. (AP Photo/Andrew Harnik, File)

برندن باک، یکی از دستیاران دو سخنران قبلی جمهوری خواه، جان بونر و پل رایان، گفت که این حاشیه اندک رهبر بعدی را، چه مک کارتی یا شخص دیگری، دچار نقص خواهد کرد.

یکی دیگر از اعضای گروه آزادی، نماینده باب گود از ویرجینیا، هفته گذشته به NBC گفت: «من شخصاً اعلام کرده‌ام که کوین مک کارتی کاری برای کسب رأی من انجام نداده است».

او گفت: “و این باعث می شود یک سخنران ضعیف باشد. هر یک به رهبری اهمیتی نمی دهند. آنها قدرت زیادی به دست می آورند – یک جمهوری خواه با حمله به رهبری، قدرت زیادی را به دست می آورد.” “و به پایه و پایه بازی می کند.”

با اکثریت اندک حزب جمهوری خواه، اصطکاک میان جناح های حزب دور از انتظار نیست. با این حال، به نظر می‌رسد تلاش‌های مک کارتی برای توسعه و حفظ رابطه با اعضای کلیدی حزب محافظه‌کار سرسخت حزب آزادی – که عمدتاً یکی از اعضای مؤسس، نماینده جمهوری‌خواه جیم جردن، ایالت اوهایو پس از به چالش کشیدن مک کارتی برای نقشش به عنوان رهبر اقلیت در سال 2018 است- شانس مک کارتی را بهتر می‌کند. .

رئیس جمهوری خواه مجلس برای شروع تقریباً غیرممکن است. با اکثریت (ضعیف) این بدان معناست که هر عضو اهرمی بر رئیس مجلس دارد. باک یکشنبه در برنامه «با مارگارت برنان با ملت روبه‌رو شوید» گفت: «باید کارها را آنطور که من می‌خواهم انجام دهید.»

همانطور که مک کارتی به دنبال حمایت همکارانش بود، از این فرصت استفاده کرد و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، دی-کالیفر را بررسی کرد.

نانسی پلوسی از کالیفرنیا پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس در کنگره در واشنگتن، پنجشنبه، 3 ژانویه 2019، از کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، کاسه می گیرد.

نماینده جمهوری خواه آریزونا اندی بیگز، آر-آریز، یکی از اعضای حزب راست افراطی آزادی، از جمله موانع احتمالی مک کارتی در مسیر رسیدن به سخنران است. بیگز فکر می کند که گروه حزب جمهوری خواه باید «بحث خوبی» در مورد اینکه آیا مک کارتی باید این نقش را برعهده بگیرد، داشته باشد و از عملکرد ضعیف نامزدهای جمهوری خواه به عنوان موضوعی قابل تامل یاد می کند.

اما حتی نلز اذعان داشت که اکثریت محدودتر از حد انتظار می‌تواند توانایی مک کارتی را برای گردآوری گروه‌های مختلف و خواستار پیچیده کند.

اما هنوز هیچ رقیبی برای مقابله با مک کارتی ظاهر نشده است، مک‌کارتی که تاییدیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را برای این شغل به دست آورده و روابط خوبی با میانه‌روهای گروه خود ایجاد کرده است. تروی نلز، نماینده حزب جمهوری خواه تگزاس، یکی دیگر از اعضای حزب آزادی، انتظار دارد که قانونگذار کالیفرنیا در ماه ژانویه این قفل را تضمین کند.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی از کالیفرنیا، برای سخنرانی در مراسمی در اوایل صبح چهارشنبه، 9 نوامبر 2022، در واشنگتن وارد می شود.

قرار بود این یک تاج گذاری برای کوین مک کارتی باشد: جمهوری خواه کالیفرنیا در ماه نوامبر با موج قرمز به سمت ریاست مجلس می رود، پستی که او سال ها دنبال کرده است.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی از کالیفرنیا، برای سخنرانی در مراسمی در اوایل صبح چهارشنبه، 9 نوامبر 2022، در واشنگتن وارد می شود.

مک کارتی سخنران خواهد بود: «کار تمام شده است».

کوین مک کارتی، رهبر حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا از کالیفرنیا، پیش از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در اجلاس سران مؤسسه سیاست اول آمریکا در واشنگتن در ماه ژوئیه روی صحنه ظاهر می شود. مک کارتی به دلیل عملکرد ضعیف حزب در حالی که دستش را به سمت کفه بلندگو می برد، ضعیف شد. (AP Photo/Andrew Harnik, File)

نانسی پلوسی از کالیفرنیا پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس در کنگره در واشنگتن، پنجشنبه، 3 ژانویه 2019، از کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، کاسه می گیرد.

عملکرد زیر سطح: یک موج، نه یک موج: حزب جمهوری‌خواه برای پیروزی در مجلس نمایندگان آماده است، پس چرا دموکرات‌ها راحت شده‌اند؟

او گفت: «نه، فکر نمی‌کنم که او این کار را داشته باشد. اما این به افراد خود او بستگی دارد که در مورد اینکه چگونه می‌خواهند رهبری شوند یا غیره، تصمیم بگیرند.»

جمهوری خواه تگزاس گفت: «منظورم این است که بدیهی است که گروه آزادی در اینجا نقش مهمی ایفا خواهد کرد. اما بدیهی است که با این حاشیه‌های کم، رئیس مک کارتی باید با ما کار کند.

مک کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان از سال 2019، در نامه‌ای به همکارانش در روز چهارشنبه رسماً اعلام کرد که قصد دارد برای این پست نامزد شود زیرا به دنبال تثبیت حمایت اعضای گروه خود است.

مک کارتی همچنین قول داده است که مارجوری تیلور گرین، نامزد تندرو راست‌گرا را به کمیته‌های کنگره بازگرداند، پس از اینکه دموکرات‌ها سال گذشته به دلیل حمایت از چندین نظریه توطئه خطرناک، او را از وظایفش محروم کردند.

مک کارتی در نامه خود گفت: “من مصمم هستم تا اطمینان حاصل کنم که این اکثریت به پتانسیل کامل خود دست پیدا می کند.” من به اندازه یک سخنران شنونده خواهم بود و در تلاش برای ایجاد اجماع از پایین به بالا به جای فرمان دادن به دستور کار از بالا به پایین خواهم بود.

حتی اگر مک‌کارتی در این هفته تأیید اعضای گروه خود را دریافت کند، تا 3 ژانویه، زمانی که مجلس تازه منصوب شده به رئیس بعدی که دستور کار قانونگذاری را کنترل می‌کند و قدرت قابل توجهی در تعیین اینکه چه کسی کمیته‌ها را اداره می‌کند، رای می‌دهد، هیچ چیز رسمی نیست. این به منتقدان او چندین هفته فرصت می دهد تا شخص دیگری را پیدا کنند.

مک کارتی “هیچ کاری برای کسب رای من انجام نداده است”

اکثر پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که حزب جمهوری‌خواه حداقل ۲۱۸ کرسی را به دست خواهد آورد، حداقلی که برای اکثریت در مجلس ۴۳۵ کرسی لازم است – اما این رقم بسیار کمتر از فاصله ۳۰ تا ۵۰ کرسی‌ای خواهد بود که هفته‌ها پیش پیش‌بینی شده بود. حدود 20 رقابت تا یکشنبه شب بلاتکلیف باقی مانده است که جمهوری خواهان 212 کرسی و دموکرات ها 203 کرسی کسب کرده اند.

نلز جمعه به USA TODAY گفت: “کوین مک کارتی رئیس مجلس خواهد بود. این کار انجام شد. این یک معامله تمام شده است.” “بیایید فقط به جلو حرکت کنیم.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: کوین مک کارتی قصد دارد سخنران با GOP باشد که انتظار می رود مجلس را دوباره تصرف کند.





منبع

مک کارتی در نامه خود به همکاران جمهوری خواه قول داد که با بازگشایی کنگره، پایان دادن به رای گیری نیابتی و کار از راه دور – اقداماتی که پلوسی در پی همه گیری COVID-19 انجام داد، کنگره را به “نقش مناسب خود به عنوان مرجع اصلی قانون گذار” بازگرداند.

اکثریت باریک حزب جمهوری خواه «سخنرانی ضعیف می سازد»

بارها در طول دو سال گذشته به رهبر اقلیت رسیده ایم و از او خواسته ایم که در فرصت های مختلف و موضوعات مختلف بجنگد و من مبارزه نشان داده شده ای را که به دنبال آن هستیم، برای کسانی که آرزوی آن را دارند ندیده ام. ما را هدایت کن.» گود گفت. و بنابراین من انتظار دارم که او به عنوان یک نامزد سخنران چالشی وجود داشته باشد.

“من نمی فهمم چرا این فقط یک نتیجه گیری قبلی است.” بریگز به برنامه استریم محافظه کار گفت “حقیقت مطلق با زمرد رابینسون” چهارشنبه. من فکر می‌کنم که ما باید یک بحث واقعی داشته باشیم و ببینیم مردم چگونه به نتایج نهایی این انتخابات واکنش نشان می‌دهند و نسبت به دستور کار او و آنچه فکر می‌کند می‌خواهد به دست آورد، احساسی پیدا کنند.»

اما یک جمهوری خواه ناامید کننده در انتخابات میان دوره ای این ماه، مسیر او را پیچیده کرده است. و هنگامی که قانونگذاران جمهوری خواه این هفته گرد هم می آیند تا رهبری خود را برای کنگره بعدی انتخاب کنند، مک کارتی ممکن است کار را دشوار بداند – به خصوص از جناح راست او.

تجزیه و تحلیل هوشمند به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

از پلوسی در سخنرانی روز یکشنبه سی ان ان از وی پرسیده شد که آیا مک کارتی آنچه لازم است برای سخنران شدن دارد یا خیر.