ترامپ را فراموش کنید، تد کروز ممکن است بزرگترین بازنده انتخابات میان دوره ای باشد

موضع گیری عجیب و غریب و ضد محافظه کار تد کروز در مورد انتخابات

با این حال، کروز خود را به دور دوم انتخابات 2021 نیز تزریق کرده بود. در آن زمان، او تبلیغات فیس بوک را در جورجیا اجرا کرد و از جمهوری خواهان کمک خواست تا اکثریت سنا خود را حفظ کنند.

دو نامزد دیگر، کارولین لیویت از نیوهمپشایر و یسلی وگا از ویرجینیا – که هر دو در طول مبارزات انتخاباتی خود با چهره‌های راست افراطی در آغوش گرفته بودند – در رقابت‌هایی که جمهوری‌خواهان سرمایه‌گذاری عمده‌ای انجام دادند، در انتخابات شکست خوردند. و در حالی که لیویت و وگا نیز بخشی از تیم “25 برای 22” کروز بودند، میلز، یکی از برندگان سوپر PAC، عضوی از آن نبود.

متأسفانه برای آن نامزدهای حزب جمهوری خواه جورجیا، تمام پول مستقیماً به تد کروز رفت و هر دو جمهوری خواه شکست خوردند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که مشاوران و قدرت‌های حزب جمهوری‌خواه – به دلیل ترس از تکرار رقابت‌های ۲۰۲۱ جورجیا که در آن دموکرات‌ها دو کرسی را از آن خود کردند – از ترامپ التماس می‌کردند که از دور دوم دور بماند و حتی اعلام نامزدی پیش‌بینی‌شده‌اش در سال ۲۰۲۴ را تا پس از قطعی شدن رقابت به تعویق بیندازد.

به نظر می‌رسد که تلاش‌های سیاسی کروز امسال، یک ترول قانون انتخابات «بی‌نهایت بدبینانه»، قوانینی را که برای جدا کردن نامزدها از PAC‌های فوق‌العاده طراحی شده‌اند، نادیده می‌گیرد. Daily Beast قبلاً از روابط تصادفی خیره کننده کروز و Truth and Courage super PAC، هم در میان اعطاکنندگان بزرگ گروه و هم در میان فروشندگان آن، خبر داده بود.

اما این فقط این نیست که نامزدهای کروز عملکرد ضعیفی داشته اند. او همچنین محدودیت های قانون را برای انجام آن آزمایش کرده است.

سوپر PAC «حقیقت و شجاعت» وابسته به کروز حتی بدتر از این هم عمل کرد. این گروه که آشکارا با کروز همسو می‌شود – تا حدی غیرقانونی – فقط در یکی از سه مسابقه‌ای که سرمایه‌گذاری کرده بود، پیروز شد. این پیروزی نماینده منتخب کوری میلز بر کارن گرین در یک صندلی آزاد در فلوریدا خواهد بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

کروز همچنین با یک کمیته مشترک برای تعداد انگشت شماری از نامزدهای سنا گره خورده است. این گروه، “پیروز در سنا 2022″، رهبری او را در PAC در کنار سناتور جان کورنین (R-TX) به حساب می آورد. از پنج نامزد سال 2022 در کمیته، سه نفر در رقابت های خود پیروز شده اند: کیتی بریت در آلاباما، جی دی ونس در اوهایو و تد بود در کارولینای شمالی. دکتر مهمت اوز در پنسیلوانیا و آدام لاکسالت در نوادا شکست خوردند.

پس از یک میان دوره ای فاجعه بار برای جمهوری خواهان، بازی سرزنش بیشتر بر سمیت مداوم صندوق های رای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا متمرکز شده است. اما محافظه‌کاران ممکن است بخواهند نگاه انتقادی‌تری به سوابق یکی دیگر از تأثیرگذاران خودخوانده جمهوری‌خواه داشته باشند: سناتور تد کروز.

و با این سابقه است که محافظه کار تگزاسی صریح اعلام کرد– روز بعد از انتخابات – که او اولین مقامی خواهد بود که برای دور دوم انتخابات هرشل واکر جمهوری خواه در جورجیا ظاهر می شود.

قانون امور مالی کمپین، ایجاد، هدایت، تأمین مالی یا کنترل یک ابر PAC را که به مقدار نامحدود پول جمع آوری می کند، غیرقانونی می کند. و کروز تا آنجا پیش رفت که حضور شخصی در رویدادهای جمع آوری کمک های مالی حقیقت و شجاعت در سراسر کشور داشت – حتی یکی از رسانه ها آن را “تور “حقیقت و شجاعت PAC” کروز نامید – و این سوال را در مورد اینکه دقیقاً برای چه چیزی کمپین تبلیغاتی می کرد ایجاد کرد.

و در اوایل سال جاری، کروز گزارش‌های عجیبی ارائه کرد که نشان می‌داد او کمپین خود را به چیزی شبیه به یک PAC فوق‌العاده تبدیل کرده است، و یک سری هزینه‌های مستقل از طرف یکی از کارکنان سابق، کاسی گارسیا انجام داده است – در حالی که احتمالاً قوانین هماهنگی را نقض می‌کند. این افزایش به گارسیا در انتخابات مقدماتی تگزاس کمک کرد.

کروز حمایت خود را بر رقابت های مجلس نمایندگان متمرکز کرد، به ویژه 24 نامزد از 25 نامزدی که در کمیته جمع آوری کمک های مالی مشترک “کروز 25 برای صندوق پیروزی 22” شرکت داشتند. از 24 نامزد، تنها 9 نفر از آنها برنده شدند یا در حال حاضر در رقابت های خود پیش هستند. این گروه تنها یکی از سناتورهای همکار کروز به نام مایک لی را نشان می‌دهد که پس از کنار گذاشتن یک چالش شگفت‌انگیز سخت از سوی ایوان مک‌مولین، نامزد مستقل، برنده رقابت مجدد او شد.

کاندیداهای ترامپ روی صورتشان افتادند. آیا این نی نهایی است؟

برای کروز، به نظر می رسد که این یک شور و شوق جدید است. در حالی که او قبلاً برای حمایت از واکر در جورجیا ظاهر شد، اسطوره فوتبال درگیر در جمع آوری کمک مالی مشترک کروز و کورنین شرکت نکرد و طبق منابع مالی موجود در کمپین فدرال، هیچ کمیته مرتبط با کروز برای انتخابات عمومی پولی به واکر نداده است. داده ها.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

اسلحه گرفتن، افزایش مالیات، باز کردن مرزها، و انباشتن دادگاه عالی. این دستور کار رادیکال دموکرات ها در صورت پیروزی در انتخابات سنای جورجیا است.

کروز مهر خود را بر بیش از دوجین کاندیدای حزب جمهوری خواه در این میان دوره ای گذاشت، و خوب پیش نرفت. بسیاری از آنها یا باختند یا با تعداد کمی از مجموع هنوز در حال شکست هستند.

روز سه شنبه، گارسیا در انتخابات عمومی به نماینده هنری کوئلار (D-TX) شکست خورد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

وب سایت فوق العاده PAC تور سراسری خود را با کروز تبلیغ کرد و چهار نامزد سنا را انتخاب کرد: لاکسالت، واکر، ونس، و بلیک مسترز آریزونا. تنها ونس در انتخابات خود پیروز شد.