جو یقه آبی، بووس GOP و پیش نمایش 2024

بیشتر: ایالات متحده یک بالون جاسوسی مظنون چینی را در سواحل کارولینا سرنگون کرد

بایدن به دنبال کاهش نگرانی ها در مورد اقتصادی بود که هنوز با تورم بالا گرفتار شده است و به کشور اطمینان داد که دموکراسی “کبود” ناگسستنی باقی می ماند. بایدن در سخنانی خطاب به جمهوری خواهان گفت: «جنگ به خاطر جنگ، قدرت به خاطر قدرت، درگیری به خاطر درگیری، ما را به جایی نمی رساند». “ما به اینجا فرستاده شده ایم تا کار را تمام کنیم.”

با این حال، درگیری‌های متعدد با حامیان جمهوری‌خواه در طول این سخنرانی 72 دقیقه‌ای – اولین سخنرانی او در مجلس نمایندگان تحت کنترل حزب جمهوری‌خواه که قول داده است دستور کار او را مسدود کند – لفاظی‌های دو حزبی را خراب کرد.

بایدن گفت: «بیایید خودمان را متعهد کنیم تا سخنان مادر تایر را محقق کنیم: باید از این اتفاق چیز خوبی بیاید. بیایید کاری را انجام دهیم که در دل می دانیم باید انجام دهیم. بیایید دور هم جمع شویم و کار اصلاحات پلیس را به پایان برسانیم.

سخنرانی بایدن فراتر از نبردهای فوری در کنگره بود و زمینه را برای کمپین احتمالی انتخاب مجدد در سال 2024 فراهم کرد.

در اینجا پنج برداشت از دومین سخنرانی بایدن در مورد وضعیت اتحادیه وجود دارد:

1. فراهم کردن زمینه برای مناقصه انتخاب مجدد 24

نظر: در SOTU، بایدن پیامی را که آمریکا باید درباره وحدت یا اقتصاد بشنود، ارائه نکرد

بایدن با اشاره به پیشنهاد سناتور ریک اسکات از R-Fla گفت: “من نمی گویم که اکثریت شما هستند. حتی نمی گویم که این یک (تعداد) قابل توجه است. اما این توسط افراد پیشنهاد شده است.” ، به غروب تمام برنامه های دولت، از جمله تامین اجتماعی و مدیکر، پس از پنج سال.

بایدن در طول سخنان خود تصریح کرد که کار به پایان نرسیده است. او درباره قانون زیرساخت‌های خود که در سال 2021 تصویب شد، گفت: «ما تازه شروع کرده‌ایم».

با این حال، بایدن در طول سخنرانی خود هرگز به نام “بالون” اشاره نکرد و تنها به طور ضمنی به حادثه ای اشاره کرد که روابط ایالات متحده و چین را به چالش کشیده است.

هر بار که رئیس جمهور این دو برنامه را مطرح می کرد، جمهوری خواهان به او سرزنش می کردند.

این لحظه با تشویق نادر دو حزبی مواجه شد، اما این لایحه – مانند بسیاری از لایحه‌های مورد حمایت دموکرات‌ها – در مجلسی که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است، با یک صعود سخت مواجه است.

بایدن درباره تایر نیکولز، اصلاحات پلیس: «همه حق دارند که بتوانند شب به خانه بروند»

“دروغ گو!” مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، در حالی که جمهوری خواهان دیگر را هو می کردند، از صندلی خود عقب نشینی کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پیشنهادات مربوط به وضعیت اتحادیه: جو یقه آبی، تشویق های حزب جمهوری خواه، انتخابات 2024



منبع

بیشتر: نگاهی به نقاط قوت و ضعف اقتصاد در حالی که بایدن از رشد بی سابقه شغلی در دولت اتحادیه می بالد.

پرزیدنت جو بایدن در حالی که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان (R-CA) در 7 فوریه 2023 در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در واشنگتن گوش می دهند، سخنرانی وضعیت اتحادیه را در جلسه مشترک کنگره ارائه می کند.

پرزیدنت جو بایدن در 7 فوریه 2023 در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی سخنرانی وضعیت اتحادیه را ایراد می کند.

بیشتر: به‌روزرسانی‌های زنده وضعیت اتحادیه بایدن: رئیس‌جمهور طرح اقتصادی «یقه آبی» را پیش می‌برد

اگرچه بایدن به طور رسمی وارد کارزار انتخاباتی 2024 نشده است، اما انتظار می‌رود که در بهار امسال اعلام شود.

او در مورد اولویت‌هایی صحبت کرد که در میان مترقی‌ها محبوب هستند، اما بعید است که در مجلسی تحت رهبری جمهوری‌خواهان حمایتی پیدا کنند، مانند تدوین حقوق سقط جنین، ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی، افزایش مالیات بر ثروتمندان و شرکت‌ها، تصویب اصلاحات جامع مهاجرت و محدود کردن قیمت انسولین به 35 دلار. همه آمریکایی ها

احساسی ترین ادای احترام در سخنرانی بایدن زمانی رخ داد که رئیس جمهور والدین تایر نیکولز، مرد سیاهپوست 29 ساله ای را که پس از توقف معمول در ترافیک توسط افسران پلیس ممفیس مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفت، به رسمیت شناخت. او بعداً درگذشت.

بایدن از دستاوردهای اقتصادی در حین بهبودی کشور از بیماری همه گیر حمایت کرد و تلاش کرد آمریکایی ها را که نگرانی های دائمی در مورد تورم بالا دارند را متقاعد کند که برنامه او کارآمد است. نگرانی های اقتصادی همچنان یکی از بزرگترین آسیب پذیری های سیاسی بایدن است.

بایدن گفت: «همانطور که ظاهراً همه ما موافقیم، تأمین اجتماعی و مدیکر اکنون در دسترس نیستند.

3. تمرکز بر کارگران یقه آبی “پشت مانده”

بیشتر: در میان بن بست سقف بدهی، چرا جو بایدن از مذاکره با جمهوری خواهان امتناع می کند

در هیچ لحظه ای اختلاف در واشنگتن – و بن بست بر سر افزایش سقف بدهی – به اندازه زمانی که بایدن “برخی جمهوری خواهان” را متهم کرد که می خواهند تامین اجتماعی و مدیکر را کاهش دهند، ثبت نشد.

طنز: دارک براندون در State of Union ظاهر می شود و با جمهوری خواهان گمشده زمین را تمیز می کند

2. بحث بر سر تامین اجتماعی، مدیکر

بایدن گفته است که به توصیه پنتاگون مبنی بر شلیک بالون در حالی که آوارها ممکن است برای مردم روی زمین خطری ایجاد کنند، عمل نکرده است. با وجود افشای مقامات آمریکایی مبنی بر عبور بالن های جاسوسی چین از حریم هوایی آمریکا در سه نوبت مختلف در دوران ریاست جمهوری ترامپ، جمهوری خواهان رئیس جمهور را به ضعیف بودن متهم کردند.

5. فراخوان عاطفی برای اصلاح پلیس

بایدن روز سه شنبه سعی کرد مستقیماً با این رای دهندگان صحبت کند.

4. فقط یک مرجع، بدون ذکر، از بالون جاسوسی چینی

بایدن درباره تایر نیکولز، اصلاحات پلیس: «همه حق دارند که بتوانند شب به خانه بروند»

بایدن در حالی که “طرح یقه آبی برای بازسازی آمریکا” را توصیف می کند، در حال پیش نمایش پیامی برای پیشنهاد سال 2024 خود نیز بود.

دموکرات ها در سال های اخیر شاهد کاهش حمایت در میان رای دهندگان سفیدپوست که فاقد مدرک دانشگاهی هستند، بوده اند. اما دستاوردهای بایدن با این گروه بیش از هیلاری کلینتون در سال 2016 به او کمک کرد تا در سال 2020 ویسکانسین، پنسیلوانیا و میشیگان را حمل کند.

او در مورد “مکان ها و مردمی که فراموش شده اند” صحبت کرد و در شهرهایی مانند زادگاهش اسکرانتون، پنسیلوانیا، که طی دهه ها شاهد کاهش تولید بوده است، برای آمریکایی های یقه آبی صحبت کرد. او سیاست‌ها و تلاش‌های دولتش «ساخته‌شده در آمریکا» را برای تبدیل کمربند Rust به مرکز جدید تولید ریزتراشه‌ها تبلیغ کرد.

این عقب‌نشینی زمانی رخ داد که کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و جمهوری‌خواهان برای کاهش هزینه‌های نامشخص به عنوان بخشی از توافق افزایش سقف بدهی برای جلوگیری از نکول دولت، تلاش می‌کنند. بایدن گفته است که سقف بدهی باید بدون قید و شرط افزایش یابد و از مک کارتی خواسته است برنامه هایی را که می خواهد از بین ببرد، اعلام کند.

بیشتر: “چهار سال دیگر”: بایدن در حالی که رهبران حزب دموکرات را در فیلادلفیا گردهم می آورد به سال 2024 اشاره می کند.

پرزیدنت جو بایدن در 7 فوریه 2023 در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی سخنرانی وضعیت اتحادیه را ایراد می کند.

بایدن گفت: «من متعهد به همکاری با چین هستم، جایی که این کشور بتواند منافع آمریکا را پیش برده و به نفع جهان باشد. اما اشتباه نکنید: همانطور که هفته گذشته به وضوح بیان کردیم، اگر چین حاکمیت ما را تهدید کند، برای محافظت از کشورمان اقدام خواهیم کرد.

واشنگتن – جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، گفت که آمریکایی ها با «آزمایش زمان ما» روبرو هستند، زیرا او خواستار گرد هم آمدن کنگره شدیداً دوپاره شده برای «پایان دادن کار» در جریان سخنرانی روز سه شنبه در وضعیت اتحادیه بود که موضوعات مربوط به کمپین انتخاب مجدد را نشان می داد.

پرزیدنت جو بایدن در حالی که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان (R-CA) در 7 فوریه 2023 در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در واشنگتن گوش می دهند، سخنرانی وضعیت اتحادیه را در جلسه مشترک کنگره ارائه می کند.

نظر: سخنرانی بایدن در مورد وضعیت اتحادیه تأیید می کند که آمریکا در حال رونق انرژی پاک است

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

بایدن سعی کرد تعادلی بین جشن گرفتن دستاوردهای اقتصادی – از جمله 12 میلیون شغل ایجاد شده از زمان ورودش به کاخ سفید – برقرار کند و در عین حال اذعان داشت که همه جوامع پیشرفت نکرده اند.

یک بالون جاسوسی چینی که از قاره آمریکا عبور کرد، کشور را مجذوب خود کرد و انتقاد شدید جمهوری خواهان را به سمت سخنرانی برانگیخت. پس از آنکه بایدن منتظر ماند تا پس از آن که بر فراز اقیانوس اطلس پرواز کرد و سپس سرنگون شد.

بایدن پاسخ داد: “هر کسی که شک دارد، با دفتر من تماس بگیرد. من یک نسخه از این پیشنهاد را به شما می دهم.”

با این حال، این شب یادآور واضحی بود که در کنگره ای که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را اداره می کنند و دموکرات ها سنا را کنترل می کنند، اقدام قانونی گسترده بعید است.

بایدن از حضور خود در مجلس نمایندگان (به دعوت بانوی اول جیل بایدن) استفاده کرد. برای تجدید فشار خود برای قانون جورج فلوید، قانون اصلاحات پلیسی که سال گذشته در کنگره متوقف شد.

او گفت: «بسیاری از مردم رها شده‌اند یا با آنها رفتار می‌شود که انگار نامرئی هستند. “شاید شما در خانه تماشا می کنید. کارهایی را که رفتند به یاد می آورید.”

بایدن با اشاره به شعار انتخاباتی خود در سال 2020 گفت: «از آنجا که روح این ملت قوی است، زیرا ستون فقرات این ملت قوی است، زیرا مردم این ملت قوی هستند، دولت اتحادیه قوی است.»

بایدن زمان کمتری را صرف بیان یک چشم انداز برای سال آینده پیش از بن بست در کنگره کرد.