یک کارشناس استایل گفت که لباس زرد کیرستن سیما در State of the Union “منعکس کننده روحیه مستقل او” است، اما این لباس “نشان را از دست داده است”

گروه زردها در حالی که رئیس جمهور جو بایدن دومین سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه را در شامگاه سه شنبه ایراد کرد، با نشریاتی از جمله TMZ، Jezebel، واشنگتن اگزمینر، و موارد دیگر در مورد آن، سر و صدا کرد.

سناتور آمریکایی کیرستن سینما (I-AZ) طی سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مورد وضعیت اتحادیه در جلسه مشترک کنگره در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در 7 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی، تحسین می کند.برنده McNamee/Getty Images

  • روتبرگ به اینسایدر گفت که فکر می‌کند لباس سینما باعث شد سناتور – که اخیراً از حزب دموکرات کناره‌گیری کرده و اکنون به عنوان یک مستقل شناخته می‌شود – احساس “غیرقابل توقف” کند و افزود که او “قطعاً دیشب دیده شده است.”

    سناتور آمریکایی کیرستن سینما (I-AZ) (R) با اعضای کنگره از جمله سناتور میت رامنی (R-UT) (C) در جریان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در مورد وضعیت اتحادیه در طول نشست مشترک کنگره در کنگره گفتگو می کند. اتاق مجلس کنگره ایالات متحده در 07 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی.

    او گفت: «اما من پیش‌بینی می‌کردم که از کار افتاده است.

    سناتور آمریکایی کیرستن سینما (I-AZ) (R) با اعضای کنگره از جمله سناتور میت رامنی (R-UT) (C) در جریان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در مورد وضعیت اتحادیه در طول نشست مشترک کنگره در کنگره گفتگو می کند. اتاق مجلس کنگره ایالات متحده در 07 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی.تراشه Somodevilla/Getty Images

    او گفت که این لباس ممکن است برای اعضای کنگره که به “یکسانی” عادت کرده اند، “آزاردهنده” باشد.

لورن روتمن، مشاور تصویر، نویسنده کتاب “کتاب مقدس” و موسس شرکت مد Styleauteur، گفت: “لباس او علامتی نداشت و نامناسب به نظر می رسید.” “من همیشه مشتریان را در مورد اهمیت یک “تناسب” موفق و متعادل راهنمایی می کنم.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

او افزود که انتخاب لباس منعکس کننده “روح مستقل و مهمانی” سینماست.

  • روتمن گفت: “من فکر می کنم او به طور مستقل در مسیر خود حرکت می کند.”

    وقتی از روتمن پرسیده شد که آیا روتمن طراح گروه سینما را می‌شناسد، گفت که نمی‌شناسد.

    یک کارشناس استایل گفت که لباس زرد کایرستن سینما در حالت دولتی “از دست رفته است.”

  • او اعتراف کرد که انتخاب لباس سینما «جسورتر از اکثر کنگره‌ها بود که معمولاً انتخاب می‌کنند و این می‌تواند برای مخاطبانی که به یکسانی عادت دارند آزاردهنده باشد».

    یک کارشناس استایل مستقر در واشنگتن دی سی به اینسایدر سناتور کیرستن سینما گفت که لباس ایالت اتحادیه به رنگ زرد متمایل به روشن “معنا را از دست داده است.”

    سناتور آمریکایی کیرستن سینما (I-AZ) طی سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مورد وضعیت اتحادیه در جلسه مشترک کنگره در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در 7 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی، تحسین می کند.

    روتمن گفت: “زرد روشن و اشباع، روحیه مستقل و حزب او را منعکس می کند.”

    نمایندگان سینما بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.