جو روگان فاش کرد که بارها ترامپ را برای مصاحبه رد کرده است

یوتیوب

او همچنین از حضور اخیر بایدن در برنامه گفتگوی شبانه جیمی کیمل انتقاد کرد و گفت که رئیس جمهور “فقط در حال غوغا” بود و اگر ترامپ یا جمهوری خواه دیگری بود، “هر برنامه گفتگوی لعنتی فریاد می زد که او از روی آنتن خارج شود.”

یوتیوب

با این حال، علی‌رغم انتقاد آشکار او از عملکرد بایدن به عنوان رئیس‌جمهور، پادکستر ستاره – که به دلیل تفسیر ترنس‌فوبیک و ضد واکسن خود به مقام قهرمانی در سمت راست دست یافته است – می‌خواست بدانند که او طرفدار ترامپ نیست. و اینکه او بارها پیشنهادات اردوگاه ترامپ را رد کرده است.

تنها چند روز پس از حمایت از ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا برای ریاست جمهوری، عضو منشور موسوم به تاریک وب فکری همچنین اشاره کرد که “به هیچ وجه، شکل یا شکل حامی ترامپ نیست.”

زمانی که مردم از نظر تاریخی در مورد تقسیم در این کشور به عقب نگاه می کنند، او آنقدر شخصیت قطبی است که بسیاری از مردم احساس می کنند می توانند اخلاق، اخلاق و اصول خود را صرفاً برای حمله به او و هر کسی که از او حمایت می کند، کنار بگذارند، زیرا او یک تهدید وجودی برای او است. مفسر UFC ادامه داد.

او گفت: «در ضمن، من به هیچ وجه، شکل یا شکلی از طرفداران ترامپ نیستم. من بیش از یک بار این فرصت را داشته ام که او را در برنامه خود داشته باشم: هر بار نه گفته ام. من نمی خواهم به او کمک کنم. من علاقه ای به کمک به او ندارم.»

فریدمن با اشاره به مصاحبه روگان با سوپراستار رپ تقویت‌کننده MAGA، افزود: «به‌عنوان مثال، فکر می‌کنم شما هم مانند کانیه، صحبت خوبی با آنها داشتید.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

“خب، او با یک مرده می دود، می دانید؟ منظورم این است که وقتی بایدن از صحنه خارج می شود، با افرادی که حتی در آنجا نیستند، دست می دهد. من فکر می کنم که او ارواح را می بیند.

با بوی بدبینی، فریدمن اصرار داشت که روگان در نهایت “او را در اختیار خواهد داشت” و به این نکته اشاره کرد که چگونه میزبان گفته است که به سیاست اهمیتی نمی دهد و در عوض علاقه مند است “گفتگوی خوب” با مهمانانش داشته باشد.

سخنگوی ترامپ بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

روگان پاسخ داد: “بله، اما کانیه یک هنرمند است.” کانیه خوب کار می‌کند یا خوب کار نمی‌کند، مسیر کشور ما را تغییر نمی‌دهد.»

پس از اینکه فریدمن پیشنهاد کرد ترامپ بیشتر یک علامت است تا علت و اینکه “عجیب تر خواهد شد”، روگان خاطرنشان کرد که رئیس جمهور سابق دوبار استیضاح شده احتمالاً در سال 2024 دوباره برای کاخ سفید نامزد خواهد شد. در همان زمان، او گفت. ترامپ در صورت رویارویی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، شانس خوبی برای پیروزی داشت.

روگان در اوایل این هفته در گفتگو با همکار مجری پادکست لکس فریدمن، اظهار داشت که «دوران ترامپ نیز یکی از عجیب‌ترین زمان‌ها» در تاریخ معاصر خواهد بود.

رد کامل ترامپ از سوی روگان و تایید اخیر دسانتیس در حالی صورت می گیرد که محافظه کاران به طور فزاینده ای رئیس جمهور سابق را کنار می گذارند و در میان جلسات انفجاری کمیته 6 ژانویه. در همین حال، ظاهراً ترامپ در حال آماده شدن برای اعلام رسمی نامزدی سال 2024 به زودی در تلاش برای کاهش آسیب های سیاسی ناشی از جلسات و ربودن تیترها از رقبای احتمالی جمهوری خواه مانند DeSantis است.

جو روگان این هفته ادعا کرد که دونالد ترامپ بارها درخواست کرده است که در پادکست محبوب خود ظاهر شود – فقط برای اینکه پادکست جنجالی این پیشنهادات را رد کند زیرا او “علاقه ای به کمک به” ترامپ ندارد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.