جورج سانتوس در سال 2017 به دزدی توله سگ از پرورش دهندگان سگ آمیش متهم شد.

خبر متهم شدن سانتوس به دزدی توله سگ ها هفته ها پس از یک جانباز معلول او را متهم کرد جمع آوری کمک مالی برای عمل جراحی نجات سگ خدمتش و سپس ناپدید شدن با پول.

اما بوگوسیان به پولیتیکو گفت که اکنون ادعای همکلاسی سابقش را پس از تلاش برای گرفتن یکی از او باور نمی کند.مشتریان آسیب های شخصی برای سرمایه گذاری با یک شرکت فلوریدا که کمیسیون بورس و اوراق بهادار بعداً گفت که یک طرح پونزی است.

و اگرچه به طور قطعی مربوط به سگ نیست، باید توجه داشت که سناتور میت رامنی (رامنی از یوتا) از سانتوس به عنوان یک توله سگ بیمار یاد کرد، زیرا او در سخنرانی روز دوشنبه برای جلب توجه، علیرغم مواجهه با یک توله سگ، رژه رفت. تحقیق اخلاق

به گزارش پولیتیکو، سانتوس به دزدی متهم شد با فریب در سال 2017 در کشور آمیش پنسیلوانیا پس از یک سری چک های بد کل 15,125 دلار به نام او برای پرورش دهندگان سگ در منطقه نوشته شده است.

نماینده جورج سانتوس (RN.Y.) بار دیگر مورد بحث و جدل قرار گرفته است و بار دیگر این بحث به سگ ها مربوط می شود.

به این ترتیب، به دلیل ابطال تمام چک های مرتبط با این حساب، هیچ چکی به حساب وی نقد یا ارائه نشده است. بوگوسیان نوشت: این حساب در تاریخ 3 مارس 2018 به دلایل شخصی غیر مرتبط با هرگونه کلاهبرداری ادعایی در حساب وی (ترجیحات بانکی) بسته شد.

HuffPost برای اظهار نظر با دفتر سانتوس تماس گرفت، اما هیچ کس بلافاصله پاسخ نداد. با این حال، کاربران توییتر از پر کردن این خلأ خوشحال بودند.

مربوط…



منبع

او گفت: «در آن زمان فکر می‌کردم خیلی عجیب بود که چک‌هایش نشانی یا شماره تلفنش را درج نکرده بود. صادقانه بگویم، حتی در زمانی که من آن را زیر سوال بردم.

در فوریه 2020، بوگوسیان ایمیلی به “سرباز آدامز” ارسال کرد و در مورد پرونده سانتوس با استفاده از اطلاعاتی که به او داد بحث کرد.

اما در حالی که این نماینده کنگره که حقیقت را به چالش کشیده بود به این جنایات متهم شد، بعداً پس از اینکه او از سوابق سانتوس حذف شد. ادعا کرد دسته چکش دزدیده شده است.

او همچنین گفت که سانتوس به وضوح قربانی کلاهبرداری شده است – اما تا زمانی که حکمی به او ابلاغ شد متوجه این موضوع نشده بود زیرا قبلاً حساب را بسته و چک ها را باطل کرده بود.

وکیل تیفانی بوگوسیان، که همکلاسی مدرسه راهنمایی سانتوس بود و در سال 2020 با او ارتباط برقرار کرد، به پولیتیکو گفت که نماینده وقت کنگره در آینده به او گفته است دسته چک در سال 2017 مفقود شده بود و شخصی را که می‌شناخت مقصر ناپدید شدن آن می‌دانست.

پیام شامل کپی هایی از نه چک باطل به هشت نفر مختلف و صورت های بانکی مربوطه از حساب سانتوس که موجودی منفی 690 دلار در 4 نوامبر 2017 و موجودی منفی دیگر 349 دلار در 3 دسامبر 2017 نشان می دهد.

او همچنین به او گفت که به محض اینکه متوجه شده بود دسته چک را با بانک TD “لغو” کرده است.

بوگوسیان به سرباز گفت که امضاها در هر چک متفاوت است و گواهینامه رانندگی سانتوس در ایالت نیویورک را برای نشان دادن امضای روی آن شناسه ضمیمه کرد که با هیچ یک از چک‌ها مطابقت نداشت.