جنگ صلیبی «ضد بیداری» حزب جمهوری خواه آمریکا را از هم جدا کرد

قانونگذاران جمهوری‌خواه متعهد شده‌اند که با مدیران سرمایه‌گذاری بزرگی که برنامه‌های اقلیمی و اجتماعی را پیش می‌برند، سرکوب کنند. اما غول های وال استریت متوجه می شوند که مدافعان کمی در واشنگتن برای کمک به دفع حمله دارند.

سخنگوی ایالت استریت گفت: «گروه‌های تجاری ما تخصص عمیقی را برای تعامل با سیاست‌گذاران در مورد مسائل صنعت، به‌ویژه زمانی که پس‌انداز و امنیت بازنشستگی آمریکایی‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرد، به ارمغان می‌آورند، و ما مطمئن هستیم که آنها همچنان صدای مهمی در این بحث باقی خواهند ماند.» رندال جنسن در بیانیه ای گفت.

او استدلال کرده است که این نه تنها برای جامعه خوب است، بلکه برای سرمایه گذاران – از جمله مشتریان شرکت از جمله صندوق های بازنشستگی، موقوفات و دولت ها نیز خوب است.

اما این اتاق نگرانی‌های خود را در مورد قوانینی از سوی سناتور دان سالیوان (آلاسکا) و نماینده بلین لوتکمایر (رئیس جمهور) مطرح می‌کند که مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری غیرفعال را ملزم می‌کند تا در مورد پیشنهادهای سهامداران شرکتی مطابق با دستورالعمل‌های خود رأی دهند. سرمایه گذاران.

یک مدیر اجرایی در یکی دیگر از گروه‌های تجاری بزرگ گفت: «سخت است زیرا همه اعضا در یک صفحه نیستند.»

در واشنگتن، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان که در سال آینده اکثریت خواهند داشت، به جلسات استماع و مجموعه ای از لوایح برای فشار بر شرکت های سرمایه گذاری چشم دوخته اند.

اندی بار (R-Ky.)، یکی از رهبران کمپین فشار در کاپیتول هیل، گفت: «دعوا در بین بانک ها و شرکت های مدیریت دارایی در مورد این موضوع وجود دارد. من پیام‌های متناقضی را از داخل این شرکت‌ها مشاهده می‌کنم و چیزی که می‌خواهم این است که این بانک‌ها و مدیران دارایی این افرادی را که می‌خواهند سیاست خود را وارد عملیات این مشاغل کنند، پاکسازی کنند.»

در فضای سیاسی کنونی، این بحثی است که شرکت هایی مانند بلک راک عمدتاً به تنهایی انجام می دهند.

مدیران دارایی چند تریلیون دلاری – در درجه اول بلک راک و مدیر عامل صراحتا آن لری فینک، ونگارد و استیت استریت – از گروه‌های تجاری تجاری بزرگی که اعضای آن در این موضوع اختلاف نظر دارند، پوشش نمی‌گیرند. بر اساس مصاحبه‌هایی که با نزدیک به دوازده نماینده صنعت، قانون‌گذاران و حامیان آب و هوا انجام شد، آنها هیچ متحد جمهوری‌خواه ندارند.

سناتور جان تستر (D-Mont.)، یکی از اعضای کمیته بانکداری، گفت: «این نوعی طبیعت جانور است. “آنها پسرهای بزرگی هستند.”

“[T]پولی که ما مدیریت می کنیم متعلق به آنهاست – نه به سیاستمداران، فعالان، سازمان های غیردولتی یا مفسران.»

اتاق بازرگانی ایالات متحده، که مجموعه وسیعی از صنایع را نمایندگی می کند، پس از تحمل درگیری های دوران بایدن با جمهوری خواهانی که از حرکت این گروه به سمت چپ شکایت داشتند، کاملاً در حاشیه نمی ماند.

جمهوری‌خواهان فلسفه فینک را رد می‌کنند و استدلال می‌کنند که این فلسفه باعث می‌شود بازدهی سرمایه‌گذاران نسبت به دلایل دیگر در درجه دوم اهمیت قرار گیرد، به صنعت انرژی آسیب رسانده و اقتصاد ایالات متحده را تهدید کند. آنها همچنین از آن به عنوان یک سلاح سیاسی برای ضربه زدن به نخبگان وال استریت استفاده می کنند.

“حملات سیاسی بدبینانه”

انتقاد حزب جمهوری‌خواه از مدیران پول‌های کلان بر تأثیری است که آنها بر شرکت‌های آمریکایی دارند. این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری‌های مشتریان خود را در لژیون‌های شرکت‌های سهامی عام مدیریت می‌کنند و به همین دلیل، در نحوه اداره شرکت‌ها از طریق فرآیند رأی‌دهی سهامداران نقش مهمی دارند.

فهرست رو به رشدی از شرکت‌های بزرگ – نه تنها محدود به امور مالی – با خشم مقامات جمهوری‌خواه در سطوح ایالتی و فدرال به دلیل مواضعشان در مورد آب و هوا و موضوعاتی مانند نژاد، حق رای و اسلحه مواجه هستند.

موسسه سرمایه گذاری – گروه تجاری اصلی برای صنعت مدیریت دارایی – جمهوری خواهان را قبول نمی کند. این انجمن در بیانیه ای اعلام کرد که با هر دو طرف در کنگره همکاری می کند تا منافع مالی بلندمدت سرمایه گذاران را نمایندگی کند. این رویکرد مشابهی است که سایر گروه ها در پیش گرفته اند.

برخی از بازیگران صنعت که احساس گرما می کنند به طور خصوصی برای یک جبهه متحدتر در برابر حملات تحریک می شوند. اما جمهوری خواهانی که در کنگره آن را اتهام “ضد بیداری” می نامند، گفتند که از سوی گروه های لابی تجاری مانند اتاق بازرگانی ایالات متحده مقاومت کمی احساس می کنند. قانونگذاران جمهوری خواه می گویند که شواهد فزاینده ای در دست دارند که نشان می دهد تلاش آنها در حال افزایش است، و پیشتاز در ماه دسامبر از یک گروه بین المللی تغییرات آب و هوایی دور شد.

تصحیح: نسخه قبلی این گزارش دارایی های تحت مدیریت BlackRock را به اشتباه بیان کرده است.



منبع

بار گفت که اتاق با او روی قانونی کار می کند که مشاوران سرمایه گذاری و حامیان برنامه بازنشستگی را ملزم می کند تا هنگام تصمیم گیری سرمایه گذاری برای مشتریان، بازده مالی را بر عوامل غیر پولی اولویت دهند.

تام کوادمن، معاون اجرایی مرکز اتاق اتاق گفت: «سیاست دیرینه اتاق این بوده است که سرمایه‌گذاری باید عینی باشد و مستقیماً با بازده اقتصادی مرتبط باشد و سیاست‌گذاران در هر دو طرف نباید روی ترازو فشار بیاورند.» رقابت پذیری بازار سرمایه

یکی از نمایندگان انجمن صنفی که نامش فاش نشد و صادقانه صحبت کرد، گفت: «مطمئناً وظیفه ما این است که در هنگام بارندگی، چتری برای مردم باشیم، اما همچنین باید به خاطر داشته باشیم که نماینده بخش بزرگی از صنعت هستیم. من فکر نمی کنم در مورد هیچ موضوعی دم سگ را تکان دهد.»

این نفوذ اقتصادی برای جمهوری‌خواهان مورد توجه است زیرا مدیران دارایی‌های بزرگ اهداف محیطی، اجتماعی و حاکمیتی – یا ESG – را در رویه‌های سرمایه‌گذاری خود گنجانده‌اند.

بن کوشینگ، مدیر کمپین باشگاه سیرا، که از شرکت‌های مالی برای توقف حمایت از پروژه‌های سوخت فسیلی حمایت می‌کند، گفت: مدیران دارایی «در مورد اینکه چرا باید ریسک آب و هوا و پایداری را در روش‌های سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند، یک مورد بسیار قابل دفاع دارند. آنها کار چندان خوبی در توضیح این موضوع انجام ندادند و به خود اجازه می‌دهند توسط این حملات سیاسی بدبینانه مورد آزار و اذیت قرار گیرند.»

دومینیک مک‌مولان، سخنگوی بلک راک، گفت که بسیاری از مردم در مورد چگونگی سرمایه‌گذاری دارایی‌های مشتریانش نظر دارند، اما وظیفه امانتداری آن نسبت به مشتریان است. بلک راک و سایر مدیران دارایی در حال توسعه راه هایی هستند تا مشتریان خود به طور مستقیم در مورد مسائل سهامداران در شرکت هایی که در آنها سرمایه گذاری می کنند رای دهند.

بلک راک گفت که تحت رهبری فینک، از سال 1999 «با اولویت قرار دادن مستمر منافع مشتریان»، بازدهی کل 7700 درصدی را به سهامداران ارائه کرده است. این شرکت حتی با تمرکز بر پایداری خود از سوخت های فسیلی صرف نظر نمی کند.

فینک در اجلاس DealBook نیویورک تایمز در نوامبر گفت: “سرمایه داری ذینفعان بیدار نیست – سیاسی نیست، سرمایه داری است.”

برجسته ترین رهبر این تغییر، فینک بلک راک است، یک دموکرات که از جایگاه خود در شرکت مدیریت دارایی 7.9 تریلیون دلاری استفاده کرده است تا شرکت ها را به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و افشای اقدامات خود در مورد مسائل اجتماعی تشویق کند.

بیل هویزنگا، نماینده جمهوری‌خواه میشیگان که رهبری کار مجلس نمایندگان در مورد مسائل بازار سهام را بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای گفت: «این بیشتر به مردم مربوط می‌شود که در مهمانی‌های کوکتل احساس خوبی داشته باشند و به مکان خود در تاهو و هر چیز دیگری پرواز کنند.

اعضا در یک صفحه نیستند

حمله GOP به طور فزاینده ای در سطح ایالتی و فدرال سازماندهی می شود. به گفته منابع آشنا با پویایی لابی، در واشنگتن، شرکت هایی که در تلاقی هستند تا حد زیادی به تنهایی پیش می روند. آنها همچنین با فشار فعالان آب و هوا برای حذف سریعتر سوخت های فسیلی مواجه هستند.

حامیان این لایحه استدلال می کنند که این راهی است برای جلوگیری از تحمیل برنامه های شرکت های مالی به شرکت ها – از جمله دور شدن از سوخت های فسیلی. از نظر اتاق، این لایحه ممکن است به همان تأثیرات بیرونی قدرت دهد که تلاش می کنند سیاست های زیست محیطی و اجتماعی را بر شرکت ها اعمال کنند.

استریت استریت امیدوار است که انجمن های تجاری آن نقشی ایفا کنند.

انزوای سیاسی بزرگترین مدیران پول جهان دریچه ای است به این که چگونه چرخش اخیر حزب جمهوری خواه به پوپولیسم در تجارت بزرگ می تواند تلاش های لابی گری صنعت را فلج کند. همچنین شرکت‌ها را مجبور می‌کند در نحوه پیام‌رسانی به اهداف زیست‌محیطی و اجتماعی تجدیدنظر کنند، حتی اگر هدفشان جلب رضایت مشتریان، سرمایه‌گذاران و کارمندان باشد.