جورج سانتوس، نماینده منتخب کنگره به یک سری دروغ های حیرت انگیز اعتراف کرد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

جمهوری خواهان تا حد زیادی به سانتوس اجازه داده اند که در مورد آبشار فیبرهایش مجوز داشته باشد، با برخی از آنها اشاره شده است که سناتور ریچارد بلومنتال در حال اغراق در خدمت سربازی خود دستگیر شده است. اما تعداد زیادی از دموکرات ها سانتوس را فراخوانده اند. تد لیو از او خواست استعفا دهد و تیش جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، طبق گزارش‌ها، در حال بررسی این موضوع است که آیا قوانینی نقض شده است یا خیر.

او گفت: «من هرگز ادعا نکردم که یهودی هستم. “من کاتولیک هستم. چون فهمیدم خانواده مادری ام پیشینه یهودی دارند، گفتم «یهودی» هستم.»

دیوید بکر

اگرچه سانتوس ادعا می کند که پاک می شود، اما همچنان از برخی از زوزه کشان خود دفاع می کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جورج سانتوس، نماینده منتخب “همجنس گرا آشکارا” طلاق با یک زن را فاش نکرد

کاندیدای خانه MAGA توسط Gig در طرح مشهور پونزی تسخیر شده است

جورج سانتوس، نماینده منتخب کنگره، به فهرست بلندی از دروغ‌ها درباره پیشینه‌اش اعتراف کرده و گفته است: «ما در زندگی کارهای احمقانه انجام می‌دهیم».

و او ادعا کرد که یک خط تیره بی صدا بیانیه نادرست او درباره میراث یهودی را توضیح می دهد.

از جمله دیگر افشاگری‌های دیرهنگام سانتوس: او با وجود اینکه می‌گفت مدرک دیپلم باروخ دارد، هرگز از کالج فارغ‌التحصیل نشد، علیرغم اینکه می‌بالید که مالک 13 است، هیچ ملکی ندارد، و هنوز 12000 دلار به عنوان اجاره‌ای بدهکار است که قاضی به او دستور داده است بپردازد.

او گفت: “من اینجا یک جنایتکار نیستم – نه اینجا، نه در برزیل یا هیچ حوزه قضایی در جهان.” پست. “قطعا نه. این اتفاق نیفتاد.»

دیوید بکر

در حالی که او با بسیاری از افراد هولناک تماس گرفت، او این موضوع را انکار کرد بار گزارش می دهد که او در برزیل با یک اتهام جنایی روبرو شده است.

“این من را از موفقیت قانونگذاری خوب منصرف نخواهد کرد. موثر خواهم بود. من خوب خواهم شد، “او به آن گفت نیویورک پست.

فاکس نیوز روزی جورج سانتوس را در آغوش گرفت. اکنون آنها او را نادیده می گیرند.

«من در گذشته با زنان قرار داشتم. من با یک زن ازدواج کردم. سانتوس گفت: این چیزهای شخصی است پست. من خیلی همجنسگرا هستم. من از نظر جنسی خوب هستم. مردم تغییر می کنند. من از آن دسته افرادی هستم که تغییر می‌کنند.»

این جمهوری‌خواه 34 ساله نیویورکی می‌گوید که علیرغم جعل تحصیلات، سابقه کاری، دروغ گفتن در مورد املاک و مخفی کردن ازدواجش، قصد دارد به قدرت برسد.

او گفت: «من کاملاً آن را فراموش کردم.

مجله نیویورک تایمز حفره‌های رزومه سانتوس را کشف کرد و روزنامه دیلی بیست دریافت که او از سال 2012 تا 2017 با یک زن ازدواج کرده بود، علیرغم اینکه اعلام کرده بود آشکارا همجنس‌گرا است و «در دهه گذشته هرگز با هویت جنسی من مشکلی نداشته است».

او دروغ خود در مورد کار برای سیتی گروپ و گلدمن ساکس را «انتخاب کلمات ضعیف» نامید، زیرا برای شرکت دیگری کار می کرد که با هر دو تجارت داشت.