جمهوریخواهان برای تغییر نام بخشی از جان لوئیس وی در نشویل به “تکریم” ترامپ تلاش می کنند

«اینگونه نیست که حکومت کنیم. این مسخرست. ما قصد داریم با این مبارزه کنیم. سوآرا به نقل از سخنان معروف لوئیس در مورد کنشگری نوشت: #مشکل خوب. به زمان “بی رحمانه” اشاره کرد این لایحه با آغاز ماه تاریخ سیاه.

این قانون که خواستار نامگذاری این منطقه به بلوار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است، کمتر از سه سال پس از اصرار ترامپ مبنی بر اینکه او به سختی می‌دانست لوئیس کیست و نمی‌توانست بگوید:یک راه یا دیگریاگر او را چشمگیر می دید.

عضو شورای مترو ذوالفت سوآرا (د)، یک مادر و سازمان دهنده جامعه، روز پنجشنبه در توییتی درباره این لایحه، وضعیت ایالت خود را زیر سوال برد.

تنسی خاطرنشان کرد، تحصن‌های ضد ناهار لوئیس در امتداد خیابان پنجم در طول جنبش حقوق مدنی رخ داد، و شورای متروی نشویل نام بخشی از خیابان را برای به رسمیت شناختن او پس از مرگش در سال 2020 تغییر داد.

به گفته این روزنامه، این تغییر می تواند به ساختمان دفتر قانونگذاری ایالتی تنسی آدرس بلوار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بدهد.

این لایحه که توسط نماینده ایالت تنسی، پل شرل (راست) و سناتور ایالتی فرانک نیسلی (راست)، حمایت می شود، نام بخشی از خیابان پنجم نشویل را که به نام لوئیس نامگذاری شده بود، تغییر می دهد. این بخش بین بلوار جیمز رابرتسون پارک وی و دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور است.

HuffPost برای نظر دادن با شرل و نیسلی تماس گرفته است.

مربوط…





منبع

«تف روی قبر جد ماست. این به یاد آوردن نفرت است. بهترین باور، ما به مقابله خواهیم پرداخت.»

جونز نوشت: “این یک حمله دیگر برتری طلبان سفیدپوست به تاریخ سیاه پوستان است.”

لایحه ای با حمایت جمهوری خواهان به دنبال تغییر نام بخشی از یکی از خیابان های تنسی است که به جان لوئیس، رهبر فقید حقوق مدنی اختصاص داده شده است تا به منظور “تکریم” رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ.

به گفته WKRN-TV، این لایحه همچنین می‌تواند خیابان‌ها را از فهرست چیزهایی که طبق قانون تنسی می‌توانند به عنوان «یادبود» محافظت شوند، حذف کند.

جاستین جونز، نماینده ایالت تنسی (D) نیز از تغییر نام پیشنهادی انتقاد کرد و در توییتر نوشت که این لایحه “بیش از یک نام خیابان” است.