جاش گرین جاش گرین برنده مقدماتی حزب دموکرات شد

هاوایی ایالتی است که از طریق پست رای داده می شود، بنابراین رای دهندگان در اواخر ماه گذشته شروع به ارسال برگه های رای خود و قرار دادن آنها در صندوق های رای در سراسر جزایر کردند. کارمندان انتخابات در هر شهرستان، چند مرکز خدمات رای دهندگان را در اختیار افرادی قرار دادند که در آخرین لحظه برای رای دادن ثبت نام می کردند یا شخصاً رای می دادند.

در رقابت های انتخاباتی سنای ایالات متحده، برایان شاتز، سناتور مستقر در ایالات متحده، استیو تاتایی، رقیب اصلی دموکرات، مشاور حل منازعه را شکست داد. تاتایی در سال 2016 یک پیشنهاد ناموفق برای کنگره ارائه کرد.

در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای مجلس سنای ایالات متحده، باب مک درموت، نماینده ایالتی، پنج نامزد دیگر را شکست داد.

سبز، با گل‌های زرد و بنفش و برگ‌های سبز انباشته تا گردنش، به تناوب بین پرتاب مشت‌ها به هوا و دادن علامت شاکا به جمعیت پرهیاهوی طرفدارانش در جشن پیروزی‌اش.

هونولولو – برای شانزدهمین سالگرد ازدواجشان، دموکرات ها در هاوایی به جاش گرین و همسرش جیمی، یک حاشیه راحت از پیروزی در انتخابات مقدماتی فرمانداری شنبه هدیه دادند.

ابتدایی آلاسکا: مورکوفسکی و پیلین شکاف‌های عمیق‌تر در حزب جمهوری‌خواه را نشان می‌دهند

مشکل اصلی هاوایی: مسکن

گرین در چهار سال گذشته به‌عنوان نفر دوم در کنار فرماندار هاوایی، دیوید ایج، که قبلاً دو دوره خدمت کرده و واجد شرایط نامزدی مجدد نیست، خدمت کرده است.

برای رسیدگی به کمبود مسکن، گرین گفت که دستوری اجرایی برای حذف تشریفات اداری و ساده‌سازی مصوبات ساخت‌وساز و اجرای قوانین موجود برای تعطیل کردن اجاره‌های غیرقانونی تعطیلات صادر خواهد کرد.

جاش گرین، نامزد دموکرات فرمانداری، در دفتر ستاد انتخاباتی خود در هتل مدرن در 13 اوت 2022، در هونولولو صحبت می کند. گرین، معاون فرماندار فعلی، نامزد حزب دموکرات برای فرمانداری بعدی هاوایی است. گرین در انتخابات مقدماتی روز شنبه، کایالی کاهله، نماینده ایالات متحده و ویکی کایتانو، بانوی اول سابق هاوایی را شکست داد.

کاهله امسال توجه خود را به خاطر شغل جانبی خود به عنوان خلبان خطوط هوایی هاوایی و استفاده زیاد از رای گیری نیابتی در کنگره جلب کرد. مانند همه کسانی که با وکالت رای داده اند، او نامه الزامی مبنی بر عدم امکان رای دادن فیزیکی در کاپیتول ارائه کرد. او به “اورژانس بهداشت عمومی در حال انجام” اشاره کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نتایج اولیه انتخابات هاوایی: جاش گرین دستگیر شد



منبع

بزرگترین اتحادیه های ایالتی، از جمله انجمن کارمندان دولت هاوایی و انجمن معلمان ایالت هاوایی، نامزدی او را در انتخابات مقدماتی تایید کردند.

او در انتخابات عمومی با ستوان دو دوره جمهوری خواه سابق، دوک آیونا، روبرو خواهد شد که مبارز قهرمانی هنرهای رزمی مختلط، BJ Penn را در انتخابات مقدماتی حزبش شکست داد.

بسیاری از رای دهندگان می گویند که هزینه های بالای مسکن در هاوایی یکی از موضوعات مهم برای آنها است. در طول همه‌گیری کووید-19، متوسط ​​قیمت یک خانه تک‌خانواری در شهرستان‌های هونولولو، مائوئی و کائوآی به بیش از یک میلیون دلار رسید.

او در مراسمی که اخیراً در Kailua برگزار شد گفت: “من او را به خوبی می شناسم. من ارزش های او را می دانم – همه اینها با ارزش های من مطابقت دارد. خانواده، صداقت، شفافیت.”

گرین، یک پزشک، دنبال کننده کووید شد

در مصاحبه ای با هاوایی نیوز، آیونا گفت که حامیانش “به توانایی من برای رهبری ایالت اعتماد دارند و من واقعاً از این بابت قدردان و سپاسگزارم.”

ستوان فرماندار سابق هاوایی، جیمز آر. «دوک» آیونا هنگام کمپین انتخاباتی در کایلوا، هاوایی، در 9 اوت 2022، به خودروهای عبوری دست تکان می‌دهد. آیونا در انتخابات مقدماتی فرمانداری جمهوری‌خواه در 13 اوت پیروز شد.

گرین در کینگستون نیویورک به دنیا آمد و در پیتسبورگ بزرگ شد. او در سال 2000 با سپاه خدمات بهداشت ملی به هاوایی نقل مکان کرد.

انتخابات مقدماتی کنگره

ستوان فرماندار سابق هاوایی جیمز آر "دوک»  آیونا در 9 اوت 2022 هنگام کمپین انتخاباتی در کایلوا، هاوایی، به خودروهای عبوری دست تکان می‌دهد. آیونا در انتخابات مقدماتی فرمانداری جمهوری‌خواه در 13 اوت پیروز شد.

ویولا آلیپیو، حامی آیونا گفت که معتقد است او به افزایش جرم و جنایت در ایالت رسیدگی خواهد کرد. آیونا در اوایل کار خود به عنوان قاضی دادگاه خانواده و قاضی دادگاه منطقه ای خدمت می کرد. او رهبری برنامه دادگاه مواد مخدر هاوایی را برعهده داشت که به مجرمان غیرخشونت آمیز به عنوان جایگزینی برای زندان، توانبخشی می دهد.

گرین قبل از خدمت به عنوان معاون فرماندار یک سناتور و نماینده ایالتی بود. او قبل از ورود به سیاست در مناطق روستایی جزیره بزرگ پزشک بود. او در حالی که در قوه مقننه ایالتی بوده و به عنوان معاون فرماندار به کار پاره وقت به عنوان پزشک ادامه داده است.

هربرت رولند، یک کارگر ساختمانی در اوآهو، گفت که او از برنامه های گرین برای مقابله با مشکل مسکن و بی خانمانی هاوایی خوشش می آید.

او خطاب به جمعیت تشویق کننده گفت: “تا نوامبر، فرمانداری را به دست خواهیم آورد و هاوایی را به جلو هدایت خواهیم کرد.”

تصمیم کاهله برای نامزدی فرمانداری، کرسی کنگره او را به نمایندگی از روستاهای اوآهو و جزایر همسایه باز کرد.

سناتور سابق ایالت، جیل توکودا، نماینده ایالتی پاتریک پیهانا برانکو را برای نامزدی دموکرات ها برای آن کرسی، ناحیه دوم کنگره هاوایی، شکست داد.

گرین در طول همه‌گیری کووید-19 به دلیل توضیحاتش در مورد میزان عفونت و روند و ظرفیت درمان بیمارستان، طرفدارانی پیدا کرد.

رولند اخیرا در حالی که تابلوی کمپین سبز را در دست داشت گفت: “من اهل این جزیره هستم، تمام عمرم اینجا بوده ام. نمی خواهم فرزندانم از این جزیره نقل مکان کنند زیرا خیلی گران است و خانه ای پیدا نمی کنند.” در هونولولو برای خودروهای عبوری دست تکان می دهد.

آیونا گفت که کمیسیون کاربری اراضی ایالتی را که به دلیل کند کردن توسعه مسکن مقصر است، حذف خواهد کرد.

گرین، معاون فرماندار کنونی ایالت، ویکی کایتانو، بانوی اول سابق و کایالی کاهله را که تصمیم گرفتند به جای دوره دوم در مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال پست فرمانداری باشند، به راحتی شکست خورد.

در حوزه 1 کنگره، اد کیس، نماینده فعلی ایالات متحده، وکیل و تازه وارد سیاسی سرجیو آلکوبیلا را در انتخابات مقدماتی دموکرات ها شکست داد. کیس در انتخابات عمومی با کنراد کرس، نیروی دریایی سابق آمریکا روبرو خواهد شد که دو نامزد دیگر را شکست داد و در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان پیروز شد.

برنده انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای پیروزی در انتخابات عمومی در ایالت لیبرال مطلوب است.

رقابت زمانی داغ شد که کاهله و کایتانو درآمدی را که گرین در زمان ستوان فرمانداری از یک شرکت با مسئولیت محدود به نام Green Health International LLC دریافت می کرد، زیر سوال بردند. گرین که در زمان ستوان فرماندار به شغل جانبی پزشک اورژانس خود ادامه داده است، گفت که این پول برای کارهایی است که او به عنوان پزشک انجام داده است.

ابتدایی وایومینگ: لیز چنی، نماینده جمهوری خواه، در مسیر شکست مقدماتی خود در وایومینگ قرار دارد. در اینجا آمده است که چگونه او به دنبال یک پیروزی بزرگتر است

جاش گرین، نامزد دموکرات فرمانداری، در دفتر ستاد انتخاباتی خود در هتل مدرن در 13 اوت 2022، در هونولولو صحبت می کند.  گرین، معاون فرماندار فعلی، نامزد حزب دموکرات برای فرمانداری بعدی هاوایی است.  گرین در انتخابات مقدماتی روز شنبه، کایالی کاهله، نماینده ایالات متحده و ویکی کایتانو، بانوی اول سابق هاوایی را شکست داد.

در میان جمهوری خواهان، تحلیلگر سابق اطلاعات نیروی هوایی ایالات متحده و تاجر جو آکانا، جوزف وبستر، صاحب کسب و کار را شکست داد.