“این حالت چه مشکلی دارد؟” ساکن هلند ممکن است میشیگان را پس از کابوس مسکن ترک کند

در سال 2011، جانسون یک کوپن انتخاب مسکن، که در آن زمان به عنوان بخش 8 شناخته می‌شد، تضمین کرد. بین آن و مزایای ناتوانی که به سختی به دست آورده بود، سرانجام توانست سقفی بالای سرش بگذارد – اما شش سال بی‌خانمان بودن در کنارش ماند.

او گفت: “ما در سنت پل، مینه سوتا زندگی می کردیم و خوشبختانه، تقریباً هزینه خانه ما پرداخت شد.” «آنها آن را در دهه 50 به قیمت حدود 12000 دلار خریدند و ما آن را به قیمت بیش از 100000 دلار فروختیم و به میشیگان غربی آمدیم زیرا در مورد ایجاد شغل شنیده بودیم.

“منطقه غرب میشیگان چیزی بود که در کودکی دوست داشتم، اما به عنوان یک بزرگسال، به صراحت بگویم، بدتر از جاروبرقی خراب است و من نمی توانم صبر کنم تا آنجا را ترک کنم.”

او در ایمیلی به The Sentinel پس از انتشار داستانی در مورد توسعه برنامه ریزی شده مسکن مقرون به صرفه در مرکز شهر هلند نوشت: «آنها ما را با درآمد بسیار کم از تصویر بیرون می کشند – به طور کامل.

صاحبخانه ممکن است با کوپن های انتخاب مسکن، اجاره بها را برای مستاجران افزایش دهد، اما دستورالعمل های خاصی وجود دارد. صاحبخانه ابتدا باید درخواستی را از طریق اداره توسعه مسکن ایالت میشیگان ارسال کند. تا زمانی که اجاره درخواستی از اجاره بهای واحدهای مشابه و بدون کمک در همان منطقه بازار تجاوز نکند، درخواست‌ها تأیید می‌شوند.

او گفت: «آنچه که مانده بودم تبخیر شد. من باید سعی می کردم اینجا در میشیگان غربی کار پیدا کنم و در هلند چیزی وجود نداشت، بنابراین ماسکگون یا گرند رپیدز وجود داشت.

جانسون در سال 2002 به همراه مادرش به گراند هاون نقل مکان کرد.

مادر جانسون یک سال بعد درگذشت. پس از فروش خانه و تقسیم سود با برادرش، او در یک متل زندگی کرد، اما قیمت ها به 3000 تا 4000 دلار در ماه افزایش یافت. پایدار نبود

جانسون وقتی در مورد پروژه های مسکن مقرون به صرفه در شهر هلند و شهرستان هالند با قیمت اجاره بیش از 1000 دلار مطالعه می کند، در تصمیم خود برای ترک حتی بیشتر احساس امنیت می کند.

در اوایل آگوست، جانسون متوجه شد که ممکن است بالاخره یک مکان جدید برای زندگی پیدا کرده باشد – و او به عقب نگاه نمی کند.

پروژه مسکن مقرون به صرفه ای که جانسون در مرکز شهر هلند به آن اشاره کرد، از 706 دلار برای یک اتاق خوابه برای کسانی که 40 درصد از درآمد متوسط ​​منطقه اتاوا را به دست می آورند تا 1694 دلار برای یک اتاق دو خوابه برای کسانی که 80 درصد از API را به دست می آورند، متغیر است.

— با خبرنگار کاساندرا لیبرینک در [email protected] تماس بگیرید. او را در اینستاگرام @BizHolland دنبال کنید.

جانسون گفت: «پدرم خیلی خوب به من یاد داد. ما چندین سال به کلیسا رفتیم تا اینکه او در سال 1973 خودکشی کرد.

اشتراک در: درباره آخرین پیشنهادات اشتراک ما بیشتر بدانید!

جانسون گفت: «من در چندین مجتمع در منطقه هلند اقامت داشتم. “یکی فالکون وودز و یکی پاین وود بود که در کنار باترنات قرار دارد. این اولین مکان واقعی من بود.”

وقتی برنت جانسون 58 ساله در مورد پروژه های مسکن مقرون به صرفه در شهر هلند و شهرستان هالند با قیمت اجاره بیش از 1000 دلار مطالعه می کند، در تصمیم خود برای ترک میشیگان حتی احساس امنیت بیشتری می کند.

جانسون به نوبه خود از میشیگان دست کشیده است.

امروز جانسون در مجتمعی متفاوت در شهرک هلند زندگی می کند. نگهبان درخواستی مبنی بر عدم انتشار نام آن را پذیرفته است.

سازمان دهندگان توسعه 46 واحدی همچنین امیدوارند که 11 کوپن برای کمک اجاره مبتنی بر درآمد برای خانوارهای دارای بزرگسال دارای معلولیت تهیه کنند.

برنت جانسون، ساکن هلند، 58 ساله، مخفف پرتره چهارشنبه، 10 اوت، در Family Fare در شهر هلند است.

اما قطع ارتباط، برای جانسون، شگفت‌آور است.

بر اساس ارزیابی نیازهای مسکن 2021 Housing Next، شهرستان اتاوا در هر نوع مسکن اجاره ای کوتاه است – از درآمد کم گرفته تا نیروی کار مقرون به صرفه تا نرخ بازار. مسکن کم درآمد 625 دلار در ماه یا کمتر تعریف شده است و نیاز بین سال های 2020 تا 2025 1421 واحد است.

او گفت: «در همه جای ایالت اینگونه است. “من امیدوار بودم که در اینجا بازنشسته شوم. من در مجتمع دوستانی پیدا کرده ام، برای مشغول ماندن بروشور می دادم – اما اکنون، چیزی برای نگه داشتن من در اینجا وجود ندارد.”

این مقاله در اصل در The Holland Sentinel منتشر شد: ساکنان هلند در حال ترک میشیگان پس از کابوس مسکن مقرون به صرفه هستند.





منبع

بیشتر: نزدیک به نیمی از معلولان میشیگاند برای گذراندن زندگی خود با مشکل مواجه هستند

اما کار پشت سر کار به نتیجه نرسید. جانسون که از ناتوانی ذهنی رنج می برد، گفت که به نظر نمی رسد کارفرمایان علاقه ای به مسکن داشته باشند. او متوجه شد که بیرون از ماشینش زندگی می کند و متعجب است که چگونه اوضاع اینقدر بد شده است.

او نوشت: «من سالانه کمتر از 15000 دلار دریافت می‌کنم، و نرخ‌هایی که شما برای این خانه‌های جدید «کم‌درآمد» ذکر کردید، چیزی برای پرداخت صورت‌حساب‌هایم برایم باقی نمی‌گذارد یا خیلی کمتر غذا را روی میزم می‌گذارم.

نقشه ها مکان پیشنهادی یک جفت ساختمان را در کلیسای هوپ و کلیسای فرست یونایتد متدیست در خیابان دهم نشان می دهد، جایی که دولینگ پلیس در حال برنامه ریزی آپارتمان های مقرون به صرفه است.

هلند TWP. – هنگامی که برنت جانسون، 58 ساله، دو دهه پیش از مینه سوتا به میشیگان غربی نقل مکان کرد، فکر کرد: “این ایالت 50 سال از زمانه عقب تر است.”

بیشتر: پروژه مسکن مقرون به صرفه و قابل دسترس هلند گامی رو به جلو برداشته است

بیشتر: رهبران آموزش، غیرانتفاعی و کسب و کار در مورد مسکن مقرون به صرفه صحبت می کنند

جانسون گفت: امسال صاحبان جدیدی داریم. “آنها اجاره بها را به بیش از 1000 دلار در ماه برای یک خانه شهری یک خوابه و یک حمام رسانده اند. وقتی برای اولین بار به اینجا نقل مکان کردم – در واقع اجاره نامه اصلی خود را پیدا کردم – 560 دلار در ماه بود. قبل از صاحبان جدید، 784 دلار بود. “

وقتی برنت جانسون 58 ساله در مورد پروژه های مسکن مقرون به صرفه در شهر هلند و شهرستان هالند با قیمت اجاره بیش از 1000 دلار مطالعه می کند، در تصمیم خود برای ترک میشیگان حتی احساس امنیت بیشتری می کند.

نقشه ها مکان پیشنهادی یک جفت ساختمان را در کلیسای هوپ و کلیسای فرست یونایتد متدیست در خیابان دهم نشان می دهد، جایی که دولینگ پلیس در حال برنامه ریزی آپارتمان های مقرون به صرفه است.

او گفت: «دنیل وبستر در قبرش می چرخید. “مسکن مقرون به صرفه دو معنی متفاوت دارد. حتی ممکن است آن را استاندارد دوگانه بنامید. امروزه صاحبخانه ها فقط برای درخواست درآمد دو تا سه برابر اجاره می خواهند. این وضعیت چه اشکالی دارد؟”

اما من به اینجا رسیدم و چیزی نبود.

برنت جانسون، ساکن هلند، 58 ساله، مخفف پرتره چهارشنبه، 10 اوت، در Family Fare در شهر هلند است.

بیشتر: هلند توافق مالی را برای رساندن آپارتمان‌های «مقرون‌به‌صرفه» به رتبه 24 تأیید می‌کند