تیم رایان و جی دی ونس در اولین مناظره سنای اوهایو بر سر اصالت و سقط جنین درگیر شدند.

ونس گفت: «برخی از حداقل استانداردهای ملی برای من کاملاً خوب است. ما در مورد نوزادان 5 ماهه صحبت می کنیم، نوزادان کاملاً شکل گرفته که می توانند درد را احساس کنند. هیچ کشور متمدنی در جهان اجازه سقط جنین انتخابی در اواخر بارداری را نمی دهد. من فکر نمی کنم که ایالات متحده باید استثنا باشد.»

مناظره اینجا در کلیولند که از تلویزیون در سراسر ایالت پخش شد، اولین مناظره از دو برنامه ریزی شده قبل از روز انتخابات بود. رایان و ونس امیدوارند که موفق شوند راب پورتمن، سناتور جمهوریخواه بازنشسته، و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت نزدیکی وجود دارد و پیشتازی اندک در هر دو طرف با حاشیه خطا کاهش می‌یابد. ونس برای جمع آوری پول تلاش کرده است، اما با تبلیغاتی به ارزش بیش از 30 میلیون دلار که توسط گروه های خارجی خریداری شده است، حمایت می شود، در حالی که رایان، یک جمع آوری کننده پول پربار، حمایت مالی کمی از دموکرات های ملی دریافت کرده است.

«چه کسی می گوید که انتخابات دزدیده شده است؟ جی دی ونس این کار را می کند. «چه کسی با ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که می‌خواهد کتاب‌ها را ممنوع کند، می‌دود؟ تو با هم می دوی [South Carolina Sen.] لیندسی گراهام که خواستار ممنوعیت ملی سقط جنین است. تو با هم می دوی [Georgia Rep.] مارجوری تیلور گرین، که مطلقاً احمق ترین سیاستمدار آمریکاست. این گروه خطرناکی است و ما باید با آن مقابله کنیم. به همین دلیل است که من برای نمایندگی اکثریت خسته: دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها کاندیداتوری می‌کنم.

رایان درباره ونس گفت: “من کسی را مانند او نمی بوسم.”

رایان افزود: “اوهایو به یک ضربه زننده نیاز دارد.” “بوسنده نیست.”

کلیولند – تیم رایان نماینده دموکرات و رقیب جمهوری‌خواهش، نویسنده جی.

رایان و ونس در رقابتی که می‌توانست تعیین کند که کدام حزب مجلس سنا را در دو سال آینده کنترل می‌کند، بر سر اینکه چه کسی نگرانی واقعی در مورد همه‌گیری مواد افیونی و از دست دادن مشاغل تولیدی در چین نشان داده است – دو مورد از مهم‌ترین مشکلاتی که ایالت با آن مواجه است، بحث کردند. آنها همچنین بر سر اینکه چه کسی معقول ترین موضع را در مورد سقط جنین داشت، مبارزه کردند، موضوعی که در انتخابات میان دوره ای امسال مطرح شد. و آنها بارها و بارها در مورد این که معتبرترین اوهایوایی کیست، با هم تلنگری زدند.

ونس، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز با دره سیلیکون که خاطراتش به نام «مرثیه تپه‌ای» به فیلمی نامزد اسکار تبدیل شد، رایان را موجودی 20 ساله در واشنگتن دی سی توصیف کرد که ارتباطش را با رای‌دهندگان منطقه یانگ‌استاون خود از دست داده بود. ناحیه. رایان که بیشتر دوران بزرگسالی خود را در دفتر منتخب گذرانده است، ونس را به عنوان نخبگان ساحلی شراب و پنیر معرفی کرد که با انکارکنندگان انتخابات در کنار دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز دوست است.

ونس گفت: “اگر شما کار خود را انجام می دادید، از ابتدا به او تجاوز نمی شد.” “وظیفه خود را در مورد امنیت مرزها انجام دهید.”

سؤالات یک ناظم در مورد سقط جنین – موضوعی که به اندازه مشاغل و اقتصاد رقابت سنای اوهایو را متحرک نکرده است – برخی از مستقیم ترین پاسخ هایی را که ونس در مورد این موضوع ارائه کرده است، به ویژه در مورد ممنوعیت پیشنهادی 15 هفته ای گراهام، برانگیخت.

رایان که در اوایل کار سیاسی خود مخالف حقوق سقط جنین بود، دوشنبه شب گفت که معتقد است حق قانونی سقط جنین که با لغو دادگاه عالی Roe v. Wade در ژوئن از بین رفت، باید به قانون فدرال تبدیل شود.

ونس گفت: «من قرار نیست از مردی که در ویدیوی ویدیویی در حال بوسیدن چاک شومر و التماس از او برای ارتقاء شغلی است، سخنرانی کنم. ما به هالووین نزدیک می‌شویم و تیم رایان لباسی به تن کرده است که وانمود می‌کند یک فرد معتدل است.»

رایان گفت: “این بزرگترین تجاوز دولتی در تاریخ زندگی ما است.” “نقض کامل آزادی شخصی و آزادی زنان در این ایالت.”

ونس همچنین گفت که به «استثناهای معقولی» معتقد است که بر اساس آن سقط جنین باید مجاز باشد، با استناد به پرونده بسیار تبلیغاتی یک دختر 10 ساله از اوهایو که پس از ادعای تجاوز به او در تابستان برای سقط جنین به همسایه ایندیانا سفر کرد. او سپس به سرعت به سوالات پیرامون وضعیت مهاجرتی مظنون پرداخت و رایان را مقصر دانست.

پیشنهادات رایان به رای دهندگان میانه رو و مستقل سنگ بنای مبارزات انتخاباتی او بوده است. روز دوشنبه، او اغلب سعی کرد ونس را برای ایالتی که از سال 2012 به یک دموکرات برای ریاست جمهوری رأی نداده است، بسیار افراطی توصیف کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

ونس پاسخ داد: “خط خوب تمرین شده، تیم.” او پیش از این در مناظره ساعتی با پخش یک سخنرانی که در آن رایان به شوخی گفت که باید “رئیس آینده” خود، رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y، “رئیس آینده” خود را “مک” کند، از حمله مشابهی جلوگیری کرده بود.