وزیر ارتش به افسران هشدار داد که پس از تحقیقات از یک سرگرد که تاکر کارلسون را صدا می کند، “از جنگ های فرهنگی خودداری کنند”


واشنگتن، دی سی - 10 مه: کریستین ورموت، وزیر ارتش ایالات متحده، در جلسه استماع کمیته فرعی دفاع تخصیصات سنا در 10 مه 2022 در واشنگتن دی سی در کاپیتول هیل شهادت می دهد.  ورموت در مورد درخواست بودجه سال مالی 2023 رئیس جمهور و توجیه بودجه برای وزارت ارتش شهادت داد.

واشنگتن، دی سی – 10 مه: کریستین ورموت، وزیر ارتش ایالات متحده، در جلسه استماع کمیته فرعی دفاع تخصیصات سنا در 10 مه 2022 در واشنگتن دی سی در کاپیتول هیل شهادت می دهد. ورموت در مورد درخواست بودجه سال مالی 2023 رئیس جمهور و توجیه بودجه برای وزارت ارتش شهادت داد.عکس از کوین دیچ/گتی ایماژ

  • کریستین ورموت، وزیر ارتش، روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به رهبران درباره مشارکت در رسانه های اجتماعی هشدار داد.

  • اظهارات او پس از آن بیان شد که تحقیقات نشان داد فعالیت توئیتر سرلشکر پاتریک دوناهو نامناسب بوده است.

  • در سال 2021، دوناهو از بخش تاکر کارلسون درباره تلاش‌ها برای اسکان سربازان زن انتقاد کرد.

کریستین ورموت، وزیر ارتش، به افسران کل در مورد تعامل با رسانه‌های اجتماعی هشدار داد و به آنها توصیه کرد در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه «از جنگ‌های فرهنگی دوری کنند»، طبق نشریه «تسک و هدف»، که نیروهای مسلح ایالات متحده را پوشش می‌دهد.

این نشریه گزارش داد که در نشست سالانه انجمن ارتش ایالات متحده در واشنگتن دی سی، ورموت یکی از مهم ترین چیزها را به خود و ژنرال جیمز مک کانویل، رئیس ستاد ارتش، گفت که ارتش غیرسیاسی باقی می ماند.

“چون صادقانه بگویم، ما باید بتوانیم جذابیت گسترده ای داشته باشیم. وقتی فقط 9 درصد از بچه ها علاقه مند به خدمت هستند، باید مطمئن شویم که مراقب باشیم بخش های وسیعی از مردم آمریکا را از ارتش بیگانه نکنیم.” “ورموث گفت.

اظهارات ورموت پس از آن است که بازرس کل ارتش درباره سرلشکر پاتریک دوناهو، پس از انتقاد از بخشی از تاکر کارلسون، خبرنگار فاکس نیوز در مارس 2021، استفاده وی از توییتر را نامناسب تشخیص داد.

در این بخش، کارلسون به وزارت دفاع حمله کرد که به عنوان مثال، با ایجاد یونیفورم بارداری تلاش می‌کرد تا خدمت سربازی را برای زنان سازگارتر کند.

در 10 مارس 2021، دوناهو در توییتی نوشت: “این من هستم، دیروز که برای یکی از ده ها هزار زنی که در ارتش ما خدمت می کنند دوباره نام نویسی می کنم. فقط یک یادآوری است که @TuckerCarlson نمی تواند بیشتر از این اشتباه کند.”

گزارش ارتش IG، در Task&Purpose گفت: «در حالی که به طور بالقوه قابل تحسین است.[Donahoe’s] این پست میزان قابل توجهی از تبلیغات منفی را برای ارتش به ارمغان آورد [the Office of the Chief of Public Affairs] هشدار داد [the Secretary of the Army] از سقوط.”

این روزنامه گزارش داد که وقتی روز دوشنبه از وی پرسیده شد که سربازان زن که در ارتش خدمت می کنند چه احساسی ممکن است در مورد نتیجه تحقیقات داشته باشند، ورموت گفت که “نمی خواهد سربازان، چه زن باشند و چه سربازان جوامع دیگر، احساس بیگانگی کنند.”

او افزود: “ما همیشه می خواهیم پشت سربازان خود را داشته باشیم.” “من فکر می کنم راه هایی برای انجام این کار وجود دارد که موثرتر از دیگران است… من فکر می کنم کاملاً راهی وجود دارد که بتوانیم از سربازانمان دفاع کنیم و از آنها حمایت کنیم، اما فکر می کنم نکته کلیدی واقعاً لحن و نگاه کردن به مخاطبان است.”

نمایندگان کارلسون و نیروهای مسلح ایالات متحده به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع