تیم ترامپ پرتاب ران دیسانتیس را ترول می کند

Schadenfreude – کلمه آلمانی برای لذت بردن از شکست دیگران – ممکن است خوشحالی ترامپ و تیمش را کمرنگ کند زیرا چت صوتی توییتری پر مشکل دسانتیس با ایلان ماسک، بنیانگذار میلیاردر اسپیس ایکس، برای حدود 20 دقیقه شکست خورد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

واشنگتن – هیچکس بیش از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، راه اندازی کمپین ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا را دوست نداشت.

استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: “مشکلات. مشکلات فنی. سکوت های ناراحت کننده. شکست کامل در راه اندازی.” و این فقط نامزد است.

DeSantis در این هفته در میامی با جمع آوری کنندگان کمک مالی و اهداکنندگان به عنوان بخشی از برنامه تبلیغاتی خود ملاقات خواهد کرد.

در نهایت، DeSantis و Musk توانستند مکالمه خود را که توسط دوست ماسک و طرفدار DeSantis، دیوید ساکس مدیریت می‌شد، از طریق توییتر پخش کنند. دیسانتیس با خواندن نسخه ای از سخنرانی بیخ و بن خود که برای بسیاری از آمریکایی ها جدید است، اما برای سرسخت ترین حامیان او آشناست، شروع به کار کرد.

اما مشاوران ترامپ همچنین از این لحظه استفاده کردند تا استدلال کنند که این اشتباه بازتابی از دیسانتیس و عملیات او در کل است.

تیم او مسائل فنی را به عنوان نشانه ای از موفقیت به تصویر می کشد، به طوری که یکی از مقامات ارشد کمپین گفت که DeSantis “اینترنت را شکست.”

“وای. راه اندازی DeSanctus TWITTER یک فاجعه است!” ترامپ در شبکه اجتماعی حقیقت نوشت. “کل مبارزات انتخاباتی او یک فاجعه خواهد بود. تماشا کنید!”

مشکل راه اندازی پس از چندین ماه مشاهده کاهش تعداد نظرسنجی های دیسانتیس به وجود آمد. بر اساس گزارش Real Clear Politics، ترامپ اکنون مدعی بیش از نیمی از رای دهندگان اولیه جمهوری خواهان در نظرسنجی های ملی است و میانگین دسانتیس نزدیک به 21 درصد است.

کارولین لیویت، سخنگوی کمیته سیاسی طرفدار ترامپ، شرکت آمریکایی را دوباره بزرگ کنیم، در بیانیه‌ای گفت که این قسمت نشان می‌دهد ترامپ فرد مناسبی برای کسب نامزدی و ریاست جمهوری است.

لیویت گفت: «اعلان نامطلوب مبارزات انتخاباتی ران دیسانتیس نمونه دیگری از این است که چرا او برای این کار آماده نیست. مخاطرات بسیار زیاد است و مبارزه برای نجات آمریکا برای قمار کردن روی یک بازیکنی که برای اولین بار به وضوح آماده بازی در زمان اصلی نیست بسیار حیاتی است.»

در حالی که صدها هزار شنونده از سیستم خارج شدند، متحدان ترامپ تصاویری را برای نشان دادن هیجان آنها به اشتراک گذاشتند: یک لیوان شراب و یک شکلک خنده در میان آنها. ترامپ به سرعت ویدئویی را در Truth Social منتشر کرد که تصاویر متضادی از اعلامیه پرحاشیه مبارزات انتخاباتی او در سال گذشته و صفحه توییتر را نشان می داد که بحث DeSantis “آماده شدن برای راه اندازی” را نشان می داد.