تیرانداز 7-Eleven به زندگی ای که به تازگی برگردانده شده بود پایان داد

دزدی های مسلحانه نیز اندکی قبل از تیراندازی در فروشگاه های انتاریو و آپلند رخ داد. مقامات این شهرها روز سه شنبه تأیید کردند که جنایاتی که آنها در حال تحقیق هستند با جنایات سایر نقاط مرتبط است.

این فاجعه روز سه‌شنبه پدر هیرش را متحیر کرد. جیم هیرش مدتها نگران بود که مرگ پسرش ناشی از مصرف بیش از حد هروئین باشد.

تیراندازی دیگری حوالی ساعت 3:20 بامداد در سانتا آنا رخ داد. آنجا، مأموران رول را مرده در پارکینگ 7-Eleven پیدا کردند. به گفته پلیس، قربانی در فروشگاه کار نمی‌کرد و فیلم‌های نظارتی نشان می‌دهد که مظنون در حال فرار اقلامی را به زمین می‌اندازد – گمان می‌رود متعلقات قربانی باشد.

___

این سرقت ها در یک بازه زمانی پنج ساعته بامداد روز دوشنبه رخ داد. پس از سرقت های مرگبار، 7-Eleven Inc. از فروشگاه های منطقه لس آنجلس خواست برای ایمنی، دوشنبه و سه شنبه شب تعطیل شوند.

حوالی ساعت 4:15 بامداد دوشنبه، یک تیرانداز نقابدار، کارمند 40 ساله را در داخل فروشگاه رفاه به ضرب گلوله کشت. مقامات می گویند این یکی از شش سرقت توسط همان مرد در فروشگاه های 7-Eleven در سراسر منطقه بود، حملات بی معنی که دو کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

هیرش پس از آن کشته شد که مقامات بر این باورند که فرد مسلح قبلاً یک مشتری را در ریورساید به شدت زخمی کرده و سپس به ضرب گلوله کشته شده است. متیو قانون، 24، بیرون یک فروشگاه سانتا آنا پس از آن سه تیراندازی، مظنون سپس به دو نفر در فروشگاهی در لا هابرا قبل از ناپدید شدن تیراندازی کرد.

حدود 40 دقیقه بعد، هیرش به ضرب گلوله کشته شد و کمتر از یک ساعت بعد افسران دو قربانی گلوله را در فروشگاهی در نزدیکی لا هابرا کشف کردند. انتظار می رود آن دو قربانی زنده بمانند.

جیم هیرش خوشحال بود که پسرش مشغول به کار شده است، اما نگران این بود که او تا آخر شب تنها کار کند.

لس آنجلس (AP) – پس از سال ها اعتیاد، متیو هیرش هوشیار بود. او شغل ثابتی پیدا کرد که در شیفت شب در یک 7-Eleven در جنوب کالیفرنیا کار می کرد، با دوست دخترش در آپارتمانی نزدیک زندگی می کرد و هر روز با پدرش صحبت می کرد.

با این حال، او همیشه یک سیاست درهای باز برای «مت» در خانه ای که پسرش در آن بزرگ شده بود داشت. پدرش گفت که مت در نهایت بیش از یک سال پیش “او به آرامی خودش را صاف کرد” هوشیار شد.

پدرش گفت: «او برای لذت بردن از یک زندگی عادی وقت نداشت. او از مبارزه برای خوبی می گذرد و به تیراندازی ختم می شود.

هیرش به آسوشیتدپرس گفت: «شب به اتاقش می رفتم و سوزن می دیدم. «آیا او را بیرون می اندازم تا زیر پل بمیرد؟ یا اجازه دهید او در خانه بیش از حد مصرف کند؟”

اولین سرقت حوالی نیمه شب در انتاریو، در حدود 35 مایلی (56 کیلومتری) شرق لس آنجلس رخ داد. سپس، حدود 45 دقیقه بعد، یک مرد مسلح چند اقلام و 400 تا 500 دلار پول نقد از فروشگاهی در شهر همجوار آپلند به سرقت برد. حدود یک ساعت بعد، فروشگاه ریورساید مورد سرقت قرار گرفت و یک مشتری به ضرب گلوله زخمی شد.

مقامات انتاریو، برا و آپلند تصاویری از مردی نقابدار را به اشتراک گذاشتند که ظاهراً همان سویشرت مشکی با کلاهی روی سرش پوشیده بود. این سویشرت دارای حروف سفید با برگ های سبز در جلو بود.

روندا شافنر، محقق خبری در نیویورک، مشارکت داشت.





منبع

بازرسان مطمئن نیستند که چه چیزی منجر به مرگ هیرش در برا شد، یا چه چیزی باعث سرقت در انتاریو، آپلند، ریورساید، سانتا آنا و لا هابرا شد. افسر پلیس ریورساید، رایان ریلزبک، گفت تصادفی به نظر نمی رسد که 7-Eleven در 11 جولای – یا 7/11، روزی که این شرکت سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد، هدف قرار گرفت.

عمه رول گفت که مادرش روز سه شنبه آنقدر مضطرب بود که نمی توانست با یک خبرنگار صحبت کند.