تولسی در تلاش است تا اگر ایالات متحده باید به اوکراین کمک کند، پاسخ دهد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

گابارد پاسخ داد: «خب، هاوایی بخشی از ایالات متحده است. بنابراین بله، این یک مشکل برای ایالات متحده خواهد بود.»

گابارد، که اوایل این هفته ادعا کرد که حزب دموکرات توسط “یک گروه نخبه گرا از جنگ طلبان” کنترل می شود، آشکارا اقدامات کمکی ایالات متحده از زمان تهاجم روسیه در فوریه را زیر سوال برد. این اظهار نظرهایی است که تحسین او را از همکار انزواطلب تر هانیتی، تاکر کارلسون، در روز سه شنبه جاری کرد که “هر نامزد جمهوری خواه” که در برنامه او می آید باید شبیه او باشد.

هانیتی فشار داد: «نه، من آن قسمت را از شما نمی‌پرسم.

گابارد قبل از قطع شدن گفت: «مسیری که ما در آن هستیم تشدید می‌شود و این جنگ را ایجاد می‌کند.»

وقتی کسی به کشوری حمله می‌کند و مردان، زنان و کودکان بی‌گناه را می‌کشد، آیا دنیا موظف است زودتر جلوی آن را بگیرد یا شما تسلیم باج‌گیری هسته‌ای می‌شوید؟» هانیتی که پیش از این در محل صحبت های پوتین دوستانه گابارد ژولیده بود، ادامه داد. اگر جرات حمایت از اوکراین یا هر کشور دیگری را داشته باشید، می‌تواند بگوید من شما را بمباران می‌کنم.

هانیتی که از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را “اراذل و اوباش” و “قاتل” خطاب کند خجالت نمی کشد، از گابارد پرسید که نقش ایالات متحده در مورد اوکراین چه باید باشد. “آیا ما می ایستیم و می گوییم که این مشکل شماست، یا آیا ما وظیفه اخلاقی داریم که بگوییم به کسی اجازه نمی دهیم مردان، زنان و کودکان بی گناه را بکشد؟”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

شان هانیتی، مجری فاکس نیوز، روز جمعه به تولسی گابارد، دموکرات سابق و رسانه راست‌گرای فعلی، تحت فشار قرار داد که آیا او معتقد است که ایالات متحده «تعهد اخلاقی» برای حمایت از اوکراین در دفاع از خود در برابر روسیه دارد یا خیر.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

«اگر اجازه داشته باشم، می‌توانیم درباره آن گفتگو کنیم. اگر به آن نگاه کنید، او به یک کشور مستقل حمله کرد. او ادعا می کند که مال خودش است. اگر کسی بگوید “هاوایی مال ماست”، من می‌دانم که ایالت خانه شماست، فکر نمی‌کنم دوست داشته باشید و بخواهید آمریکا از شما دفاع کند، اینطور نیست؟

گابارد گفت: “اگر وظیفه اخلاقی این است که آنچه را که می توانیم برای پایان دادن به رنج مردم اوکراین که از مرگ و ویرانی رنج می برند، انجام دهیم، پایان دادن به این جنگ در سریع ترین زمان ممکن است.” پرزیدنت بایدن در انجام این کار شکست خورده است و مردم آمریکا، مردم اوکراین و جهان را در انجام این کار ناکام گذاشته است.

تولسی در تلاش است تا اگر ایالات متحده باید به اوکراین کمک کند، پاسخ دهد

گابارد از پاسخ مستقیم به این سوال اجتناب کرد، در عوض موضع خود را تکرار کرد که پرزیدنت بایدن جنگ را تشدید کرده است تا اینکه “برای گرد هم آوردن این احزاب” کار کند. اما در حالی که نماینده سابق کنگره هاوایی آماده بود به سخنان رئیس جمهور جان اف کندی استناد کند تا ادعا کند که “راه حل صلح آمیز از طریق مذاکره” امکان پذیر است، هانیتی مداخله کرد: