تلویزیون کرملین از روسیه خواست به «شکست جدی» خود اعتراف کند

شاه نظروف از اینکه روحیه میهن پرستانه در کشور به طور منفی از درون با وسواس مداوم به سبک زندگی و سرگرمی های غربی تضعیف می شود، گلایه کرد: «این با چیزهای کوچک شروع می شود. چرا در تلویزیون ما فیلم آمریکایی نشان می دهند؟ ایف من! من فقط می خواهم بگویم، اِف من، چرا این کار را می کنی؟ این تحقیر کننده است!»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

میخایف استدلال کرد که شکست‌ها احتمالاً «افراد جدی» را وادار می‌کند تا «تصمیم‌های رادیکالی» بگیرند، مانند ضربه زدن به زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین – اقدامی که اغلب در تلویزیون دولتی روسیه و با تبلیغ‌کنندگان تمجید می‌شود. ترویج ایده ایجاد خاموشی کامل که تمام اوکراین را از جاده ها، پل ها، برق و آب جاری محروم می کند.

تیم پوتین اعتراف می کند که بدترین سناریوی موردی آنها در حال تحقق است

در پخش روز دوشنبه از شب با ولادیمیر سولوویفکارن شاخ نظروف، فیلمساز، نیز مقدار زیادی از صداقت وحشیانه را به کار برد. او گفت: «من از همه می‌خواهم که در برابر شکستی که در منطقه خارکوف متحمل شده‌ایم وحشت نکنند و ما باید آن را بپذیریم». “شکست زمانی معنی دارد که شما آن را تصدیق کنید و نتیجه گیری های جدیدی بگیرید. و اگر آن را تصدیق نکنید، تنها چیزی که به دست می آورید یک شکست دیگر است، شاید حتی ویرانگرتر. این وضعیت بسیار دشواری است و ما باید بدانیم که با یک دشمن بسیار قدرتمند می‌جنگیم.»

میخائیل سوتلوف/گتی ایماژ

الکساندر سوسنوفسکی، کارشناس آلمانی، پس از اعتراض به استدلال‌ها در مورد عدم وجود قومیت اوکراینی و زبان اوکراینی، آشکارا از شنیده‌هایش ناآرام شد. در صحنه‌ای که شبیه طرح میچل و وب بود، که در آن دو افسر نازی متوجه می‌شوند که آنها «بدان» در جنگ جهانی دوم هستند، او با تلخی نتیجه‌گیری کرد: «نمی‌خواهم جلوتر بروم، زیرا این بوی ملی‌گرایی می‌دهد. “

میخائیل سوتلوف/گتی ایماژ

متوجه‌های وحشیانه بر سر مبلغان اصلی کرملین باریده است – و وقتی باران می‌بارد، باران می‌بارد. همان کارشناسانی که قبلاً کشورهای ناتو را به حملات هسته‌ای تهدید می‌کردند، با انزجار اذعان می‌کنند که نیروهای مسلح روسیه متحمل یک سری شکست‌های تحقیرآمیز در اوکراین شده‌اند.

حضور در برنامه NTV روسیه محل ملاقات روز دوشنبه، ویکتور اولویچ، تحلیلگر سیاست، حدس زد: «متاسفانه، وضعیت دشوار است. آیا می توانیم بگوییم که نیروهای روسی به اهداف و انجام وظایف تعیین شده توسط رئیس جمهور در آغاز عملیات ویژه نزدیکتر شدند یا دورتر شدند؟ بدیهی است که ما اکنون دورتر هستیم.»

سرگئی میخیف، کارشناس علوم سیاسی، تحولات اخیر در خارکف را “یک شکست جدی” از سوی روسیه توصیف کرد. اسمش را «گروه‌بندی مجدد» یا هر چیز دیگری بگذارید… این جدی‌ترین شکست ما در شش ماه گذشته و مهم‌ترین موفقیت حریف ما است… شاید این شکست سودمند باشد، زیرا که بسیار آشکار است، اکنون غیرممکن است پشم را روی چشمانمان بکش و وانمود کن که همه چیز فوق العاده است.»

شاه نظروف، که فراخوان‌های عمومی او برای پایان دادن به خصومت‌ها بلافاصله پس از حمله اولیه روسیه به اوکراین، موج‌هایی را ایجاد کرد، در موقعیتی کاملاً مخالف عقب‌نشینی کرد. با محکومیت یک فتالیست، او تاکید کرد: “هیچ کس نمی تواند این جنگ را متوقف کند، زیرا از نظر تاریخی لازم بود… نه ولادیمیر ولادیمیرویچ. [Putin]نه زلنسکی و نه غرب نمی توانند به این جنگ پایان دهند. این جنگ تنها با شکست یکی از طرفین می تواند پایان یابد. برای ما این شکست ممکن است کشنده باشد. ما باید درک کنیم که ممکن است منجر به تجزیه کشور شود.»

بوگدان بزپالکو، عضو شورای روابط بین اقوام زیر نظر رئیس جمهور فدراسیون روسیه، حتی صریح تر بود. دو ماه است که نیروهای مسلح و تجهیزات نظامی اوکراین در آن منطقه جمع شده اند و همه کانال های تلگرامی در این باره می نویسند. شناسایی لعنتی ما کجا بود؟ همه سرشان باید روی میز پوتین باشد، در پایگاه هک شود… البته این یک شکست تاکتیکی است. امیدوارم خیلی هوشیارانه باشد.»

این فیلمساز خواستار شفافیت در “راه حل سیاسی مسئله اوکراین” شد. در حالی که هیچ کس در مورد شکست روسیه با شاه نظروف بحث نکرد، وجود قومیت اوکراینی برای برخی از سخنگویان کرملین بسیار زیاد بود. تحلیلگر سیاسی دیمیتری دروبنیتسکی اظهار داشت: “به رسمیت شناختن وجود مردم اوکراین بزرگترین اشتباه در تاریخ شوروی ما است.” شاخ نظروف ادامه داد: “پس مردم اوکراینی وجود ندارند؟” دروبنیتسکی پاسخ داد: «مردم اوکراین وجود ندارند. هر مورخی به شما خواهد گفت که آنها وجود ندارند… شما به من پیشنهاد می کنید وجود آنها را بشناسم. ممنون، اما نه ممنون.»

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

کارشناسان تلویزیون دولتی موافق هستند که چنین اقداماتی ضروری است، زیرا نیروهای مسلح روسیه نمی توانند با اهداف تعیین شده توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همگام شوند. شاخ نظروف خاطرنشان کرد: همه ما از مشکلاتی که نیروهای مسلح خود تجربه کرده اند آگاه هستیم. به نظر من، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه آشکارا برای بزرگی این جنگ آماده نبودند. نیروهای مسلح اوکراین آماده بودند، هشت سال است که در حال آموزش و آماده سازی هستند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

سولوویف تمایلی به قبول شکست روسیه در برابر سربازان اوکراینی نداشت و مدعی شد که سربازان آمریکایی و انگلیسی به طور مخفیانه در صفوف آنها می جنگند. «در فرآیند آماده‌سازی سربازان اوکراینی آماده برای نبرد، معلوم شد که آنها به سرعت تیره‌تر شده‌اند و به انگلیسی مسلط می‌شوند. آنها دارند از مزدوران غیرقابل تشخیص می شوند… برخی از آنها کشش جنوبی دارند، برخی دیگر با لهجه انگلیسی صحبت می کنند. دیگر تظاهر را متوقف کنید.» او گفت. به نظر می رسد ایده شکست خوردن از ناتو، برخلاف این کشور کوچکتر همسایه، طعم بسیاری از تشویق کنندگان کرملین را شیرین می کند.