تراویس بارکر می گوید با درخواست کریس جنر برای فیلمبرداری از پیشنهادش به کورتنی کارداشیان تا زمانی که آنها یک دوربین را ندیده اند موافقت کرده است.

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر، نوازنده، برای شصت و چهارمین دوره جوایز سالانه گرمی در MGM Grand Garden Arena در لاس وگاس در 3 آوریل 2022 وارد شدند.

تراویس بارکر گفت که کریس جنر از کورتنی کارداشیان درخواست فیلمبرداری کرده است.

  • در اپیزود نهم سریال، کارداشیان بارکر نگرانی های خود و بارکر را در مورد نحوه ویرایش اپیزود بیان کرد تا بخشی از آن بر شریک قبلی کارداشیان بارکر و پدر فرزندانش، اسکات دیسیک تمرکز کند.

    کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر.آنجلا ویس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • کینگ به Insider گفت: “رویداد واقعی تماماً تراویس بود. خیلی تاثیرگذار بود.” او بسیار رمانتیک است، و یک کمال گرا است. او در رأس تمام جزئیات بود. این تاثیرگذار بود، اما در قسمت تولید، فقط ناخن های ما را می جوید.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    GQ گزارش داد که فیلم‌های این نمایش با دوربین‌های GoPro که در شاخ و برگ‌های مجاور پنهان شده بودند، ضبط شده است. و در مورد خود پیشنهاد، دانیل کینگ، مجری برنامه «کارداشیان ها» قبلاً به Insider گفته بود که کل این رویداد توسط خود بارکر برنامه ریزی شده بود و گروه تولید باید آماده «بهار عمل شوند» که زمان آن فرا رسید.

    خواستگاری تراویس بارکر از کورتنی کارداشیان در فیلم «کارداشیان ها» در دوربین فیلمبرداری شد.هولو

    بارکر در اکتبر 2021 در یکی از سواحل مونته سیتو، کالیفرنیا، خواستگاری کرد و از کارداشیان بارکر خواست تا با حلقه ای از گل رز و شمع احاطه شده بود. این رویداد در قسمت چهارم از فصل اول “کارداشیان ها” به تصویر کشیده شد و علاوه بر جشن بعدی، تصاویری از پیشنهاد واقعی را نیز به نمایش گذاشت.

    بارکر در مصاحبه با GQ گفت که این مادر همسرش جنر بود که در هنگام خواستگاری خواستار حضور دوربین ها شد و او به یک شرط موافقت کرد.

    تراویس بارکر گفت که به درخواست کریس جنر اجازه داده است که پیشنهادش از کورتنی کارداشیان بارکر فیلمبرداری شود، به شرطی که نه او و نه همسر فعلی‌اش حتی یک دوربین نبینند.

    بارکر به GQ گفت: “من نمی توانم یک دوربین را ببینم و کورتنی نمی تواند یک دوربین را ببیند.”

    سایت پیشنهادی تراویس بارکر به کورتنی کارداشیان، حلقه ای از رز که با شمع ها در ساحل احاطه شده است.

    او گفت: «ما فیلم را دوست داریم و بهترین زمان را سپری می‌کنیم، و سپس ویرایش‌ها را تماشا می‌کنیم و خیلی اذیت می‌شویم، زیرا آن‌ها انگار ما را با این درام می‌چرخانند.

    این پیشنهاد در فصل اول «کارداشیان ها» در دوربین عکاسی شد.

  • بارکر و کارداشیان بعداً چندین بار ازدواج کردند: بدون مجوز ازدواج و توسط یک جعل الویس در لاس وگاس در ماه آوریل، در دادگاهی در سانتا باربارا در ماه مه، و در یک جشن مفصل در ایتالیا در اواخر همان ماه.

    بارکر گفت که با این شرط موافقت کرده است که نه او و نه همسرش هیچ دوربینی را ندیده باشند.