ترامپ یک وثیقه یک میلیون دلاری برای درخواست تجدیدنظر در مورد تحریم‌های کلینتون پیشنهاد می‌کند

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ بیزینس ویک

دیوید ای کندال، وکیل کلینتون در ویلیامز و کانولی LLP، از اظهار نظر خودداری کرد.

تحریم‌های بی‌سابقه علیه رئیس‌جمهور سابق، که اعلام کرده است در سال 2024 مجدداً نامزد می‌شود، به نمایندگی از 18 متهمی صادر شد که با ارائه یک طرح مشترک، ترامپ را به طرح عمدی دعوی با ادعاهای جعلی و غیرقابل باور برای پیشبرد ناصادقانه یک روایت سیاسی متهم کردند.

ترامپ و هابا روز جمعه گفتند که وثیقه پیشنهادی آنها 110 درصد از کل تحریم ها را نشان می دهد و کلینتون با آن مخالفت نمی کند.

© 2023 بلومبرگ LP



منبع

قاضی درباره شکایت ترامپ در حکم تحریمی خود گفت: «ناکافی بودن آن به عنوان یک ادعای حقوقی از ابتدا مشهود بود. «هیچ وکیل معقولی آن را ثبت نمی کرد. با هدف سیاسی در نظر گرفته شده است، هیچ یک از موارد شکایت اصلاح شده ادعای حقوقی قابل شناختی را بیان نکرده است.»

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ

(بلومبرگ) – دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا آماده است تا چکی به ارزش بیش از یک میلیون دلار به دادگاه فلوریدا بنویسد – اما امیدوار است این پول را پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: ترامپ و وکیل با تحریم های 937989 دلاری در پرونده کلینتون مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

ترامپ و یکی از وکلای او، آلینا حبا، برای درخواست تجدیدنظر در مورد حکم قاضی که آنها را به دلیل طرح دعوای توطئه «بیهوده» علیه هیلاری کلینتون و دیگران، تحریم می‌کند، پیشنهاد دادند وثیقه 1.03 میلیون دلاری را ارسال کنند.

ترامپ و هابا این پیشنهاد را روز جمعه در نامه‌ای به قاضی منطقه ای ایالات متحده، دونالد ام. میدلبروکز در فلوریدا ارائه کردند و از او خواستند تا حکم تحریم‌های خود را تا زمانی که درخواست تجدیدنظر می‌کنند، متوقف کند. میدلبروکز ماه گذشته به ترامپ و حبا دستور داد به طور مشترک هزینه‌ها و هزینه‌هایی را که کلینتون و دیگران جمع‌آوری کرده‌اند، بپردازند، در حالی که از ادعاهایی مبنی بر رهبری یک توطئه گسترده علیه رئیس‌جمهور سابق دفاع می‌کند.