ترامپ یک دیپ‌فیک جدید DeSantis را منتشر می‌کند. جمهوری خواهان باید از یک بزرگسال برای ریاست جمهوری حمایت کنند.

اما آیا ما به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور جهان، دوباره خواهان یک قلدر نابالغ و حیاط مدرسه در کاخ سفید هستیم؟

اخیراً نباید از پدرش، دونالد ترامپ جونیور کوتاه بیاید ویدیوی جعلی دیگری را به اشتراک گذاشت.

به نظر می رسد غیرقابل پیش بینی و بی معنی است، اما طبق گزارش ها، کمپین ترامپ بعداً آن را در ایمیلی برای حامیانش به اشتراک گذاشت.

ویدیوی دیپ‌فیک با صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی از DeSantis و Musk تقلید می‌کند. جورج سوروس، اهداکننده دموکرات، آدولف هیتلر و شیطان نیز «ظاهر» کردند.

اینها از نوع شیرین کاری های سال دومی است که ترامپ انجام می دهد. و این همان کاری است که او در ماه های آینده به آن ادامه خواهد داد.

این واقعا خنده دار نیست (اگرچه برنامه تلویزیونی واقعی است).

امیدوارم ترامپ متوجه شود که بسیاری از جمهوری خواهان از او در این راه پست برای رفتن به دنبال دیسانتیس قدردانی نمی کنند – یک برنده اثبات شده و کسی که می تواند به وعده هایش عمل کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، قبل از دور دوم گلف LIV در باشگاه گلف ملی ترامپ، شنبه، 27 می 2023، در استرلینگ، ویرجینیا، با محدوده رانندگی تماس می گیرد.

در هفته گذشته، بیش از 4 میلیون نفر به رویداد Spaces گوش داده اند.

پس از آغاز رسمی کمپین ریاست جمهوری توسط دیسانتیس، ترامپ با چندین پست عجیب به آن پاسخ داد. در رسانه های اجتماعی، او ویدیویی عمیق از رویداد فضایی توییتر DeSantis که توسط رئیس توییتر ایلان ماسک میزبانی می شد، منتشر کرد.

چه کسی ترامپ را می خواهد؟ بسیاری از جمهوری خواهان نمی خواهند ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در سال 2024 باشد. اما دموکرات ها مطمئناً این کار را می کنند.

برای یک راهپیمایی افتتاحیه، آنقدر هم کهنه نیست. و ارقام جمع آوری کمک های مالی به نفع دیسانتیس است: کمپین او می گوید که در 24 ساعت اول 8.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است – تقریباً 2 میلیون دلار بیشتر از آنچه بایدن در روز اول پیشنهاد خود در سال 2020 جمع آوری کرد.

در همین حال، قبیله ترامپ ویدئوهای جعلی منتشر می کند

میک مولوینی، رئیس سابق دفتر ترامپ نوشت: «او بیش از 75 دقیقه روی سیاست خالص انجام داد. “ترامپ هرگز نتوانست این کار را انجام دهد

این کلیپ با صدایی به پایان می‌رسد که به نظر می‌رسد ترامپ در بخشی از آن می‌گوید: «ران دیسانتیمونیوس می‌تواند ریاست‌جمهوری بزرگ و زیبای من در سال 2024 را ببوسد.»

نه ممنون ترامپ

با توجه به اینکه چقدر وحشتناک از رئیس جمهور سابق ایالات متحده – و کسی که دوباره برای رئیس جمهور شدن رقابت می کند، این تقلید خبر بزرگ تری ایجاد نکرد، نگران کننده است.

ترامپ در تجارت سرگرمی است و از استعدادهای خود در این عرصه برای ایجاد فرقه ای در اطراف شخصیت خود استفاده کرده است. حامیان اصلی او هر چه باشد به ترامپ وفادار خواهند بود.

این کاری است که ترامپ برای مدت طولانی انجام نداده است.

بیشتر: ترامپ که تازه متهم شده بود از تمسخر دسانتیس به التماس از او برای عدم کاندیداتوری تبدیل شده است. غمگین!

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آیا ترامپ از DeSantis در مبارزات انتخاباتی 2024 می ترسد؟ حتما شبیهش هست





منبع

پس از اعلام این خبر، DeSantis در یک بحث زنده که بیش از یک ساعت به طول انجامید، موضوعات زیادی از جمله تحصیل و مهاجرت را پوشش داد.

یک GOP تقسیم شده است: ترامپ خسته در CPAC محو می شود در حالی که DeSantis در کتابخانه ریگان برمی خیزد

تیم DeSantis هوشمندانه نحوه بیش از 630000 شنونده اولیه را بررسی کرده است.شکست” اینترنت.

علاوه بر دیپ فیک، کمی پس از اعلام دیسانتیس، ترامپ در سایت Truth Social خود نوشت: «راب، دکمه قرمز من بزرگتر، بهتر، قوی تر است و کار می کند (حقیقت!)، مال شما نه! (طبق گفتگوی من با کیم جونگ اون، از کره شمالی، به زودی دوست من خواهد شد!)

محافظه کاران باید در مورد آنچه که در سال 2024 می خواهند فکر کنند.

آیا راه اندازی توییتر DeSantis با مشکلاتی همراه بود؟ آره. حدود نیم ساعت طول کشید تا اینکه واقعاً شروع شد. با این حال، ماسک را نسبت به DeSantis ضعیف‌تر نشان می‌دهد.

بیشتر: دونالد ترامپ از شما می خواهد که فکر کنید او دائماً قربانی است. شاید او فقط یک شخص بد است.

همانطور که HL Mencken، روزنامه‌نگار و مقاله‌نویس معروف است، «دموکراسی این نظریه است که مردم عادی می‌دانند چه می‌خواهند، و سزاوار آن هستند که آن را خوب و سخت به دست آورند.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، قبل از دور دوم گلف LIV در باشگاه گلف ملی ترامپ، شنبه، 27 می 2023، در استرلینگ، ویرجینیا، با محدوده رانندگی تماس می گیرد.

“تقاضای بزرگ” برای ران دیسانتیس

هشدارهای نظر: ستون‌هایی را از ستون‌نویسان مورد علاقه خود دریافت کنید + تجزیه و تحلیل متخصص در مورد موضوعات برتر، که مستقیماً از طریق برنامه USA TODAY به دستگاه شما تحویل داده می‌شود. برنامه را ندارید؟ آن را به صورت رایگان از فروشگاه برنامه خود دانلود کنید.