ترامپ پس از شکایت از اینکه «آزار دیده‌ترین» در تاریخ آمریکاست، با سکوت حضار جمهوری‌خواه مواجه شد.

او گفت: «مطمئناً هیچ سیاستمدار یا رئیس‌جمه‌ای مانند من رفتار نشده است.

  • اظهارات او پس از یک مونتاژ ویدیویی مقدماتی و “خداوند ایالات متحده آمریکا را برکت دهد” اثر لی گرین وود بازی کرد. هنگامی که آتش از صحنه خارج شد، ترامپ وارد شد، کلاه های «ترامپ درست بود» را بیرون انداخت و اتاقی پر از تشویق از او استقبال کرد.

    “اما تو منو دوست داری، درسته؟” ترامپ قبل از یک پوزخند کوچک گفت.

    او روز شنبه در نشست اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا در تامپا، فلوریدا، گفت: «یکی از دوستانم زمانی گفت که من تحت آزار و اذیت ترین فرد در تاریخ کشورمان هستم. من هرگز به این موضوع فکر نمی کردم.

    روز جمعه، رئیس جمهور پیشین در یک گردهمایی در آریزونا سخنرانی کرد که در آن با او مورد تشویق قرار گرفت.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    وی ادامه داد: «وقتی نداشتم به آزار و اذیت فکر کنم زیرا با آزار و شکنجه مبارزه می‌کردم» و ادامه داد: «مطمئناً هیچ سیاستمداری یا رئیس‌جمهوری با من رفتار نکرده است.»

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا می گوید هیچ کس در تاریخ آمریکا به اندازه او مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در جریان اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا که در مرکز کنوانسیون تامپا در 23 ژوئیه 2022 در تامپا، فلوریدا برگزار شد، سخنرانی می‌کند.جو رادل/گتی ایماژ

    • روز جمعه، رئیس‌جمهور سابق همچنین در یک گردهمایی در آریزونا سخنرانی کرد که در آن به دلیل حمایتش از الی کرین، نامزد حزب جمهوری‌خواه آریزونا، با انتقادهایی مواجه شد.

      دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در جریان اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا که در مرکز کنوانسیون تامپا در 23 ژوئیه 2022 در تامپا، فلوریدا برگزار شد، سخنرانی می‌کند.

      بیانیه ترامپ در اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا در فلوریدا بیان شد.